Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Skal tømme jeg Lucky ^^

Til kenn1993:

Vi har jo mista graffyz og HB pga inaktivitet, så bojaaah(nod)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Skal tømme jeg Lucky ^^

Til kenn1993:

Vi har jo mista graffyz og HB pga inaktivitet, så bojaaah(nod)

Chillax skrotum123.

Skal dog ikke mange fanene tilbake på TW stats før vi finner positiv adling hos Graffyz, da? Og - hva har det og si ang HB? Dilligas vs Bacardi Razz veier jo opp poengene uansett, og han hadde jo aldri noen "stor" konto i den forstand før han ble adlet ned heller.. Kan godt trekke frem flere personer som har forsvunnet grunnet inaktivitet om du så ønsker det.. Slenger med TWstats, samt minner på den store medlemsforskjellen mellom ODA og OIM.. I grunn veldig rart at det ikke er OIM som har dratt i fra.. Kanskje dere rett og slett er...du vet...for dårlige? :mehe:

OIM overganger
ODA overganger
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Chillax skrotum123.

Skal dog ikke mange fanene tilbake på TW stats før vi finner positiv adling hos Graffyz, da? Og - hva har det og si ang HB? Dilligas vs Bacardi Razz veier jo opp poengene uansett, og han hadde jo aldri noen "stor" konto i den forstand før han ble adlet ned heller.. Kan godt trekke frem flere personer som har forsvunnet grunnet inaktivitet om du så ønsker det.. Slenger med TWstats, samt minner på den store medlemsforskjellen mellom ODA og OIM.. I grunn veldig rart at det ikke er OIM som har dratt i fra.. Kanskje dere rett og slett er...du vet...for dårlige? :mehe:

OIM overganger
ODA overganger

(støttes)(giggle)
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Skal tømme jeg Lucky ^^

Til kenn1993:

Vi har jo mista graffyz og HB pga inaktivitet, så bojaaah(nod)

Alt er relativt. Vegardteigen var en virkelig opptatt kar, mens på Balle1 har vi å erkjenne at karene der ikke klarte å forsvare kontoen godt nok og bailet av press. Vi må heller ikke glemme at vegardteigen og Balle1 exiten er preget av at Dilligas skiftet side og adlet safe sonen deres :rolleye:

Graffyz, Heartbreak og Fyllesamen fått et regelmessig konstant press mot seg fra bedre spillere enn dem selv. Disse spillerne har vært på lista vår i en lang periode, tross alt en viktig strategisk plassering og med press der over tid er det veldig realistisk at mange etterhvert bailer ut. Sentralen vår har virkelig gjort jobben!
 

DeletedUser

Guest
Også fakta at OIM kriger med med Barbie enn noen annen stamme. Bare de siste 4 ukene har de adlet 2 530 gråbyer. Impressive! I know!
ODA ligger bak med 1 830 byer :(

Virker som enkelte spillere i OIM spesialiserer seg på det også. Finner ikke en eneste spiller som har adlet mer spillerbyer enn gråbyer de siste 4 ukene heller. Med unntak av Skandyzz, som har adlet 5 byer mer på innadlingen. Grattis. Mary Gay er visst den eneste som klarer å ta litt byer.


Skjer med resten av OIM egentlig? Dere må da kjede vettet av dere?
 

DeletedUser

Guest
Var så interessant at jeg ikke orket å gå inn på linkene engang :hmm:
 

DeletedUser

Guest
imponerende at benja vokser slik han har gjort de 3 siste ukene. :)

Enig med Kenneth. Skuffet over at han ikke har vokst mer enn det han har gjort faktisk :p Barbie yter ikke så veldig mye motstand utenom en mur her og der.

Får se hvordan han klarer seg om jeg ruller inn 300 nukes.
 
Topp