Faktabørsen

Herre Smurfe

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
40
Det er vel mere OIM som har vist seg mere frem på det området der i det siste en ODA. :hmm:Men uansett ingen av sidene har noe å beskylde den andre siden for noe begge stammer har vist seg frem på det området.

Skrev dette fordi alt dere har gjort, har MD på en eller annen måte prøvd å snakke seg vekk fra. Altså at dere aldri har gjort noe som er skittent eller feigt. Derfor jeg poengterte dette.
 

DeletedUser

Guest
Skrev dette fordi alt dere har gjort, har MD på en eller annen måte prøvd å snakke seg vekk fra. Altså at dere aldri har gjort noe som er skittent eller feigt. Derfor jeg poengterte dette.

Snakke seg vekk? Pfft. Jeg har aldri prøvd å snakke meg vekk fra det. Har alltid stått for det vi har gjort (som jeg har vært en del av) og ikke ment det var skittent.

Jeg vet om en god del mer som dere gjør uten at jeg har noe sterkt behov for å nevne det. Dere for gjøre som dere vil.. For det gjør dere uansett om det er skittent eller ei. Forskjellen er bare at dere synker lavere og lavere. Vi har holdt status quo lenge.
 

Herre Smurfe

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
40
Jeg vil også påstå at vi vet noe dere gjør og har gjort som ikke har kommet ut også. Og jo, du prøver å vende og vri på alt dere gjør og sette oss i siktet. Trist, men sant.
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Jeg vil også påstå at vi vet noe dere gjør og har gjort som ikke har kommet ut også. Og jo, du prøver å vende og vri på alt dere gjør og sette oss i siktet. Trist, men sant.

Ja det kan vi kaste tilbake på dere. Både OIM og ODA har gjort sine greier. I større og i mindre grad.
Jeg husker fremdeles den dagen en gang i januar/februar da DOF spurte en allianse med oss (angel)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Godt at du har selvtillit, tho den har ikke gitt deg en seier før på noen verdner, eller noen god start på v18 :D

Åja, glemte si at det er MD som vinner v18 med en jeng etterpåhengere som liker gråbyer med seg :3
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Legg deg olve. Jeg skal sende flere angrep mot deg som du skal få lov til å feiltagge i morgen tidlig!
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Bare fordi du har en ødelagt døgnrytme betyr ikke at du trenger utnytte det for å sende slemme fakes :(
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ikke en ødelagt døgnrytme. Jeg sover når jeg vil :) Spiller ingen rolle når man sover, så lenge man får seg nok søvn og får gjort det arbeidet som trengs ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ikke en ødelagt døgnrytme. Jeg sover når jeg vil :) Spiller ingen rolle når man sover, så lenge man får seg nok søvn og får gjort det arbeidet som trengs ;)

Det kan umulig være godt for å helsa å ha på 7 alarmer hver natt :)
 

DeletedUser

Guest
Har faktisk bare 1. Fikser alt av inks slik at jeg kan få meg en god natts søvn. Er ikke like rutinert som Morten og Roger :(

7222387.gif

Kan vell si dette er meg og Roger til tider^^?
 
Topp