Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Er fakta nå. TANL bruker PP for hver eneste by jeg nuker/adelnuker :D Herregud for et waste av cash. Men men :p

Synd jeg har mer nukes ;)
 

DeletedUser

Guest
Fakta er jo også da att Nukse er gratis, får se hva som holder lengst?
Visa vs free troops(rofl)
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Fakta er jo også da att Nukse er gratis, får se hva som holder lengst?
Visa vs free troops(rofl)

Ok, gidder du å lage nukes i 500 byer for eks uten premium/masserek?? Dvs nukes er gratis om man VIRKELIG gidder, men koster penger om man skal gjøre det enkelt
 

DeletedUser

Guest
Ok, gidder du å lage nukes i 500 byer for eks uten premium/masserek?? Dvs nukes er gratis om man VIRKELIG gidder, men koster penger om man skal gjøre det enkelt

Stor forskjell på å bruke 20 kroner i måneden på tropper og 1000 kroner på å beholde 10 byer.
 

DeletedUser

Guest
Digg at jeg har noen i OIM som bare viser meg hvor Skandyzz og Bermuda nuker :D Kommandodeling er awesome!
 

DeletedUser

Guest
Digg at jeg har noen i OIM som bare viser meg hvor Skandyzz og Bermuda nuker :D Kommandodeling er awesome!

Keep your facts straight. Vi har ingen spioner. Bare propaganda fra deres side for dere ser at dere er et synkende skip. Selv om jeg sitter i ledelsen så vil jeg tro samtlige medlemmer har blitt mye mer fornøyd med på hvordan vi driver på nå. Det får de bekrefte og avbekrefte. Men det har ikke vært et tema for oss i ledelsen i allefall. Så ikke uttal deg på noe du ikke har peiling på :)

Haha, nei. Denne for Ole selv svare på. Men som sagt jeg sitter i ledelsen og ikke fått inn noen info fra stammeforumet eller fra spillerne deres.

Selv de som "tror" de er høyt der oppe, vet egentlig nada.


Fakta er at ODA tydeligvis er ett diktatur der MD ikke deler essensiell info med resten av "ledelsen" :)
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at Habbomannen aka Louis Litt er V18`s største gråbyhore (giggle)
 
Topp