Faktabørsen

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Nå har jeg bare sagt at de bragdene dere påberoper dere,ikke er noen bragder,for adler man inaktive kontoer,er de likestillt med gråbyer mtp motstand :p

Majoriteten av kontoene i Power har aktive eiere. At de ikke duger til å forsvare seg er jo en annen sak, men det kan jo ikke de proffe spillerene i ODA klandres for, det må vel du også skjønne :)? Ellers så føyer jeg meg på Capitan, bra skrevet.
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Det er ikke vits å diskutere Power. Power er ingenting, og at ODA regner det som "Ikke truende" motstand er jo helt realistisk, for dem er 3 ganger så små.

Hadde det blitt noe utbryter krig hadde det skjedd av seriøs dimensjon. Over halvparten av ODAs medlemmer ville forlatt stammen og de nødvendige kontoene ville fått inn dualer som ville steppet inn. De små spillerne i v18 ville blitt slukt fort som ingenting, og det ville blitt en gigant krig mellom de beste og de største spillerne på .no. Dette er noe som ville blitt katastrofalt. Krigen ville vart i minst et halvt år, og alle OIM spillerne ville også blandet seg inn på krigen.

Jeg er glad for at jeg begynte på FHS den 23.August, for om ikke, ville dette kunne skjedd.
Som undersøkelsen viste var det 50% av stammens medlemmer som stemte for å støtte DORA, og alle disse spillerne ville strukket det lenger om det ble gjort av rette steg.

Ta heller det i tankene at dette ikke skjedde, for det hadde vært skammelig. Jeg er sint på meg selv som tok opp saken, men det var nødvendig, og jeg advarte ledelsen om at flere medlemmer hele tiden vurderte stamme leave.

Jeg er glad for å ha vunnet v18 med verdens beste stamme, men at dette dramaet kom var ille.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Dere må først adle Power før dere kan kalle dere vinnere. Mye kan skje selv om dere er ganske mye større enn Power.

Jeg snakker om erfaring nå faktisk. Jeg refererer til v4, der BNP hadde allerede erklært seg som vinner. Nå er ikke situasjonen helt lik som v18, men det viser seg hvor fort galt det kan gå på slutten.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
yeah.. var da jeg fikk beskjed om hvor jeg skulle inn.. Bunny var borte, fikk ikke passordet før på kvelden den 13..

at du fyrer deg opp slik, vil vel bare si at jeg trykker på noen knapper du ikke liker? som det faktum at det er noen som er bedre enn deg.

Kjære Tommy. Du sier vel enda du fikk pw 13. april ? Jeg sjekket litt bakover i denne tråden.... rundt 10. april. Gjett hvem jeg fant diskutere sterkt imot meg ? Nemlig du !

ryktes at andreas55 overdriver hva ekstremt stacket er. vil heller si at jeg flytter ekstremt mye frem og tilbake. og ja, du vil få ekstremt mye mer motstand fremover. og det ryktes også at jeg ikke liker å miste byer, men heller forsyne meg grådig av fiendebyer ;)

Og før du sier det her er løyn. Her er bilde av samme SITAT

Så ikke kom her å si imot meg nå. Du er tabbet deg ut. Dermed basta ! ^^
 

DeletedUser

Guest
Dere må først adle Power før dere kan kalle dere vinnere. Mye kan skje selv om dere er ganske mye større enn Power.

Jeg snakker om erfaring nå faktisk. Jeg refererer til v4, der BNP hadde allerede erklært seg som vinner. Nå er ikke situasjonen helt lik som v18, men det viser seg hvor fort galt det kan gå på slutten.

Vet ikke hva som skjedde på v4, men her adler vi power på alle fronter, og vinner på alle fronter. Vi gir oss ikke før alle illojale og fiender er borte.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Det er ikke vits å diskutere Power. Power er ingenting, og at ODA regner det som "Ikke truende" motstand er jo helt realistisk, for dem er 3 ganger så små.

Hadde det blitt noe utbryter krig hadde det skjedd av seriøs dimensjon. Over halvparten av ODAs medlemmer ville forlatt stammen og de nødvendige kontoene ville fått inn dualer som ville steppet inn. De små spillerne i v18 ville blitt slukt fort som ingenting, og det ville blitt en gigant krig mellom de beste og de største spillerne på .no. Dette er noe som ville blitt katastrofalt. Krigen ville vart i minst et halvt år, og alle OIM spillerne ville også blandet seg inn på krigen.

Jeg er glad for at jeg begynte på FHS den 23.August, for om ikke, ville dette kunne skjedd.
Som undersøkelsen viste var det 50% av stammens medlemmer som stemte for å støtte DORA, og alle disse spillerne ville strukket det lenger om det ble gjort av rette steg.

Ta heller det i tankene at dette ikke skjedde, for det hadde vært skammelig. Jeg er sint på meg selv som tok opp saken, men det var nødvendig, og jeg advarte ledelsen om at flere medlemmer hele tiden vurderte stamme leave.

Jeg er glad for å ha vunnet v18 med verdens beste stamme, men at dette dramaet kom var ille.

Elias, nå må du gi deg med de 50%`ene dine. Det var ikke 50% som ønsket å beholde Dora. Hadde det vært det, så ville dere ikke tapt alle avstemmingene. Begynner å bli slitsomt dette Elias ....
 

DeletedUser

Guest
Har hele tiden undret meg over at 2 av de største Dora-haterne klarte å "stemme feil" ;)
 

DeletedUser

Guest
Har hele tiden undret meg over at 2 av de største Dora-haterne klarte å "stemme feil" ;)

De la ut bevis hva de stemte, og sa de stemte feil.
Dere kom selv etter første avstemning og sa folk stemte feil. Hvorfor synes du det gjaldt for dem og ikke de som stemte feil nå, og hadde bevis på det`?
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
At dere goder dere slik av å adle egne venner og stammefrender skjønner jeg ikke. Det gjelder begge sider.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Nå var det vell strengt talt BARE dora som angrep først? Dere som begynte å angripe de andre :) Og det var ikke det som ble sagt heller. Dere synes det er MORSOMT å adle. Det er jeg overhodet ikke forstår...
 

DeletedUser

Guest
Nå var det vell strengt talt BARE dora som angrep først? Dere som begynte å angripe de andre :) Og det var ikke det som ble sagt heller. Dere synes det er MORSOMT å adle. Det er jeg overhodet ikke forstår...

Nå var Dora i power. Siden han angrep når han var i Power, var krigen igang.
 

DeletedUser

Guest
Du har alltid justert dine utsagn,en vakker dag møter du deg selv i døra ;)
 
Topp