Faktabørsen

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Helt riktig habbo. Uansett verden. Når du har stilling som forum moderator. Selv du vet du har et allment ansvar uansett verden når du har den jobben. Det er kanskje ulempen med å være mod? At du ikke kan slenge med leppa som du vil men bør opptre profesjonelt. Det hadde hvertfall jeg ønsket om jeg var Dakapo.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Og nok en gang ser jeg at ting går over stokk og stein på dette forumet.
Jeg forstår at det er mange følelser på gang og jeg har også forståelse for at disse må ut på et vis, men det må da gå an å gjøre dette på en ordentlig måte. Eller?

Personangrep er ikke greit. Det å relatere til irl er ikke greit. Det eneste som er lov til å nevne om en annen spiller, er nettopp spilleren - ikke hvem/hva/hvor. Det er irrelevant!


Er du en møkkaspiller, så okei.
Er du en noob pga at du ikke klarer å snipe et tog, greit.
Har du vært illojal mot stammen din og nå hater alle deg? Vel, kanskje du nå har lært at det ikke lønner seg.



Poenget mitt er.. Det er mye vi godtar her på forumet så lenge en holder seg innenfor rammen som heter "spiller", og innenfor denne rammen finner du ikke Ola Nordmann som sitter foran pc'en sin - hvor han jobber, hvor gammel han er, hvor han bor, hvordan han ser ut, irl navn.. alt irrelevant.


Vær snill med hverandre nå da og fortsatt god jul. :)
 
Sist redigert:

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Spørsmål til deg Dakapo som jeg også lurer på å vil ha Svar på mens interessen din er snudd til denne topicen.
Hvis du leser mine tidligere innlegg over her. Hvordan ønsker du at dine moderatorer skal opptre på forumet ? For er tydelig litt blandede følelser rundt dette og her og ingen konkrete svar her.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
En moderator bør i allefall klare å holde seg for god til å kalle andre spillere for ting, selv om det ikke er det værste. Som moderator å kalle noen for "en mark" blir bare dumt i mine øyne, da har du like gjerne sunket ned på samme nivå som de andre som slenger dritt.

Forskjellen på .no er at dette er greit for mods, men ikke for oss andre.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
det er hans spillestil jeg kunne klart meg uten. måten han bruker ord på, viser helt klart at han har et våkent hode, som han sikkert bruker mer fornuftig irl. det er bare så synd at han bruker disse ordene her på .no til å ødelegge for en del andre spillere som prøver å ha det gøy.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Spørsmål til deg Dakapo som jeg også lurer på å vil ha Svar på mens interessen din er snudd til denne topicen.
Hvis du leser mine tidligere innlegg over her. Hvordan ønsker du at dine moderatorer skal opptre på forumet ? For er tydelig litt blandede følelser rundt dette og her og ingen konkrete svar her.

Generelt sett kan jeg si at jeg forventer det samme av de i teamet som jeg forventer av dere - forskjellen er nemlig kun en liten fargeforskjell på brukernavnet.

Jeg blir derimot ikke å reagere på hverken "noob" eller "mark" for å ta noen eksempler da det er viktig at en ikke er hårsår. Om du skulle finne på å kalle meg for en "mark" her på forumet, så er nå det bedre enn mange andre alternativer synes jeg - noe må en tåle, dog selvfølgelig alt med måte og sammenhengen ord blir brukt i.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
det er hans spillestil jeg kunne klart meg uten. måten han bruker ord på, viser helt klart at han har et våkent hode, som han sikkert bruker mer fornuftig irl. det er bare så synd at han bruker disse ordene her på .no til å ødelegge for en del andre spillere som prøver å ha det gøy.

Sist jeg sjekket var det fullt lovlig å ha en skitten spillestil. Så da er det vell ikke lov å klage på heller.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
klart det er lov til å klage. om det ikke hadde vært lov, så skal jeg love deg at mange tråder og poster i dette forumet hadde vært borte. så det var en heller usaklig kommentar. første setning gav mening, den siste bommet totalt. prøv igjen.
 
Sist redigert:

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Chaosisalex skrev:
Helt riktig habbo. Uansett verden. Når du har stilling som forum moderator. Selv du vet at du har et allment ansvar uansett verden når du har den jobben. Det er kanskje ulempen med å være mod? At du ikke kan slenge med leppa som du vil men bør opptre profesjonelt. Det hadde hvertfall jeg ønsket om jeg var Dakapo.

Er du enig i dette Dakapo? Må også påpeke ovenfor Starboy at jeg ikke nødvendigvis snakker om deg nå, men generelt alle.
 

DeletedUser

Guest
Helt riktig habbo. Uansett verden. Når du har stilling som forum moderator. Selv du vet du har et allment ansvar uansett verden når du har den jobben. Det er kanskje ulempen med å være mod? At du ikke kan slenge med leppa som du vil men bør opptre profesjonelt. Det hadde hvertfall jeg ønsket om jeg var Dakapo.

Og nok en gang ser jeg at ting går over stokk og stein på dette forumet.
Jeg forstår at det er mange følelser på gang og jeg har også forståelse for at disse må ut på et vis, men det må da gå an å gjøre dette på en ordentlig måte. Eller?

Personangrep er ikke greit. Det å relatere til irl er ikke greit. Det eneste som er lov til å nevne om en annen spiller, er nettopp spilleren - ikke hvem/hva/hvor. Det er irrelevant!


Er du en møkkaspiller, så okei.
Er du en noob pga at du ikke klarer å snipe et tog, greit.
Har du vært illojal mot stammen din og nå hater alle deg? Vel, kanskje du nå har lært at det ikke lønner seg.



Poenget mitt er.. Det er mye vi godtar her på forumet så lenge en holder seg innenfor rammen som heter "spiller", og innenfor denne rammen finner du ikke Ola Nordmann som sitter foran pc'en sin - hvor han jobber, hvor gammel han er, hvor han bor, hvordan han ser ut, irl navn.. alt irrelevant.


Vær snill med hverandre nå da og fortsatt god jul. :)

Jeg lurer veldig på hvorfor du lyver mtp Swag-kontoen ?
Hadde jeg ikke kjørt inn massiv stack der,hadde kontoen vert historie for 10 måneder siden ;)

Her handler det ikke om hvem som gjorde hva.
Hadde ikke Lorden bedt om stack,ville han blitt adlet.
Han gjorde det eneste rette,og jeg bidro,slik man gjør når man samarbeider

Og ja,Rotta var med på å bidra til at fienden i øst tapte terreng,men det eneste du ønsker er å spre usannheter,for å opphøye deg selv. Det er egentlig synd det....

Jeg synes det er mye person angrep, og ønsker heller at folk diskuterer på en konstruktiv måte, da blir det både bedre og dårligere for alle, på en bedre måte enn å slenge dritt.

Hvem som slenger mest dritt vet jeg ikke, har ikke orket og lest meg opp på alt sammen fordi jeg ikke har hatt tid.

Det er skjedd her på v18 forumet for ofte, at BEGGE sider av diskusjonen har blitt personlig angrepet på en eller annen måte, og det stopper ikke med mindre noen tiltak blir gjort.

Nå snakker jeg ikke om å stenge av forumet el lignende. Men det jeg synes moderatorene bør gjøre en bedre jobb her.

Jeg merker også at visse mod's gjerne også tar et parti i slike diskusjoner (enten de er mods for denne verdenen eller ikke bør ikke dette skje). De har et allment ansvar for hele forumet når de er med i teamet.

Hadde de klart å holde seg nøytrale og jobbet konstruktivt kunne dette også blitt unngått. (Bare en tanke jeg har gjort meg opp)

Ellers diskuter i vei, men ikke sleng unødvendig dritt folkens :)

Det står ikke noe under om at du ikke er forummod på v18. Du har også selv deltatt i uthengingen av en spiller som man nok bør unngå når man har en stilling som forummoderator.

Sist jeg sjekket var det fullt lovlig å ha en skitten spillestil. Så da er det vell ikke lov å klage på heller.

Generelt sett kan jeg si at jeg forventer det samme av de i teamet som jeg forventer av dere - forskjellen er nemlig kun en liten fargeforskjell på brukernavnet.

Jeg blir derimot ikke å reagere på hverken "noob" eller "mark" for å ta noen eksempler da det er viktig at en ikke er hårsår. Om du skulle finne på å kalle meg for en "mark" her på forumet, så er nå det bedre enn mange andre alternativer synes jeg - noe må en tåle, dog selvfølgelig alt med måte og sammenhengen ord blir brukt i.

Jeg oppfatter det som trollete og tar det personlig. Og jeg synes IKKE det er greit, og spesielt ikke av en Moderator.
Om han skriver til meg personlig, så kan han få kalle meg akkurat hva han vil.

Jeg tilbød han til og med noen skikkelige verbale utrykk han kunne kalle meg. Noen kraftutrykk fra min side av verden. For i realiteten så finner jeg hans ordforåd litt vel enkelt og lite kreativt. Men det er no min mening da.

Etter min oppfattning så bør Moderater fremstå som gode eksempler, uansett. Spesielt hvis de skal ha noen troverdighet. Derfor er det kanskje litt greit og få inn litt ferskt blod, og gjerne en på forumet her som har god oversikt.

Vel, Mark og Mark fru blom. Er det sånn Mark jeg er som er tyske penger eller er det sånn Mark som gjør jorden fruktbar? På en eller annen måte så vil jeg no si at jeg er en slags positiv Mark jeg da. LOL.
 

DeletedUser

Guest
Rebell.

Du sendte deff til lord, men du var ikke det eneste. Jeg satt mye kv der. Og jeg hadde rimelig god kontroll på det som kom der. Så hadde ikke din deff blitt sendt hadde fronten uansett holdt seg.
 

DeletedUser

Guest
Kjære venn,dette var før du tok kv,og før noen andre bidro med def dit,og det vet du også ;)
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Ikke det nei. Spør Magic Dude, det var han jeg kommuniserte med, og fremla alle mine planer og tiltak for.
Lord Swa.. fikk masse Deff, og vi sendte mye Deff til fronten.

Tror du skal gå en anna plass med dine påstander. Du fulgte dårlig med på det som skjedde der du ikke var.

Herregud korr trangsynt det går ant å bli.

Alt jeg skrev er sant. Du gjorde ingenting til fordel for ODA. Rett og slett.
 

DeletedUser

Guest
det er hans spillestil jeg kunne klart meg uten. måten han bruker ord på, viser helt klart at han har et våkent hode, som han sikkert bruker mer fornuftig irl. det er bare så synd at han bruker disse ordene her på .no til å ødelegge for en del andre spillere som prøver å ha det gøy.

Takk for komplementet. Setter pris på det!

Godt nyttår kompis.
 

DeletedUser

Guest
hehe, latterlig.

Det er fakta.
Jeg satt og irriterte meg LENGE pver at auro ikke gjorde noe der nede. Hørte bare om denne planen dete hadde som aldr ble noe av og den hørte jeg i flere måneder. Det ble ikke gjort en drit før OIM ga seg på alle fronter.
Da begynte dere å adle mye. Før det er ingen ting å skryte av.

Js, skaret, lord og apollo gjorde 100 ganger mer enn det dere gjorde og mer til.

Jeg har fulgt med på alle fronter og sittet kv på alle ftonter mye. Så jeg VET hva som har blitt gjort og ikke gjort
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
jeg gidder ikke krangle mer, det som er sagt, er sagt, lite man kan få gjort med fortiden nå. meninger vil neppe forandre seg uansett, har jeg på følelsen av. okke som, uansett spillestil og oppførsel, venn eller fiende, god romjul, og forhåpentligvis et godt nytt år til dere alle sammen.
 

DeletedUser

Guest
jeg gidder ikke krangle mer, det som er sagt, er sagt, lite man kan få gjort med fortiden nå. meninger vil neppe forandre seg uansett, har jeg på følelsen av. okke som, uansett spillestil og oppførsel, venn eller fiende, god romjul, og forhåpentligvis et godt nytt år til dere alle sammen.

Støttes!

God romjul ønskes fra oss også.
 
Topp