Faktabørsen

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
for de som er usikre på om de skriver korrekt norsk, så kan de finne en link HER . her finnes alt av regler og ord-klasser, og bør dekke det aller meste av det norske språk.
 
Sist redigert:

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
legg merke til at jeg ikke retter på noen, jeg bare la ut en link, for de som vil lese den. såe.. jeg har ikke brutt noen regler. det var bare nok et innlegg, ikke rettet mot noen spesifikk.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
siden så mange av dere tydeligvis var så opptatt av rettskrivning, så tenkte jeg dere kunne slå opp på den linken, i stedet for å klage over andres feil.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Så da kan man altså "rette på andre" ved å lage en link, der man påpeker hvordan det skrives. Noted!
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
uhm.. jeg rettet ikke på noen. er det noe mer du vil, eller bare er du ute etter å kverulere? i så fall bør du finne bedre argumenter.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Det er å rette på noen det du gjorde det Starboy, enkelt og greit. Du gjorde vedkommende ihvertfall oppmerksom på at en skrev ordet feil, og det er hvertfall det samme som å

HolyMother skrev:
Det er ikke tillatt å rette på andres skrivefeil. Hvis innlegget er uforståelig skal innlegget rapporteres.

Du retter ikke direkte på ham, men indirekte, same same no different.

Starboy skrev:
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
legg merke til at jeg ikke retter på noen, jeg bare la ut en link, for de som vil lese den. såe.. jeg har ikke brutt noen regler. det var bare nok et innlegg, ikke rettet mot noen spesifikk.

Begynner å bli lei det du holder på med.(refererer til diskusjonene som har vært på forumet de siste ukene) Bare å innse at du gjorde en feil. Er ikke noe vits å lage noen unnskyldninger. Hadde vært lettere for deg om du hadde trekket deg som forummod siden du diskuterer mye med spillerne på forumet og går over streken flere ganger som forummod. (mellom deg, rottenikken og white-shadow)

Det er vel ikke greit at du kan gjøre det .... mens de andre får advarsel? Hadde forventet litt mer av deg T/starboy.
 
Sist redigert av en moderator:

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Hvis dere mener han har brutt noen regler får dere rapportere det i stedet for å diskutere et eventuelt regelbrudd. Moderatorer kan i likhet med andre få advarsler.

Foreslår at vi prøver å få denne tråden tilbake på rett spor igjen: Fakta er at det befinner seg 77,46 millioner lett kavaleri på V18 i følge siste kalkulering av verdier. (Litt tamt fakta, men det var det beste jeg kom på da jeg ikke spiller på V18)
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
hvem sier at jeg ikke kan få advarlser? :cry:
posten er redigert, bør ikke støte noen nå.
 
Sist redigert:

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Henrik, jeg har absoulutt ingen problemer med noe som helst innenfor gramatikk=)

Vel, kommentarene dine i denne tråden (og flere andre) tyder på noe annet. Det jeg reagerer på er at du rakker ned på en med dysleksi når han faktisk skriver minst like bra som du gjennomsnittlig gjør i dine kommentarer - ikke din grammatikk i seg selv. Det at han i tillegg har dysleksi gjør jo det hele enda mer tåpelig fra din side. Til og med nå som du prøvde å skrive en grammatisk og ortografisk setning riktig så feilet du. Klarer du å finne feilen? (Jeg sier på ingen måte at jeg skriver perfekt, for det gjør jeg ikke)

Edit: Ser ut som at starboy har endret innlegget sitt som han skrev, slik det er nå er det iallefall ikke retting på noe. Liker forøvrig at moderatorene også kan delta og diskutere på lik linje som spillere, så lenge de klarer å skille mellom rollene som moderator og spiller - og aller viktigst, være nøytral når man utfører moderator-rollen (som kun er mulig til en viss grad, man vil alltid være påvirket av noe når man ytrer sine meninger).
 
Sist redigert:

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
vel, man kan vel skylde på at det noen ganger går litt fort i svingene også, tror de fleste feil kommer derfra, både skrivefeil og andre poster som ikke burde vært på forumet. min feil var for lite kaffe, for trøtt til å formulere meg riktig og forståelig for alle. beklager det. skal prøve å sørge for å holde koffein-nivået på max heretter.
 
Topp