Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Din dust starboy det var jeg som kom inn på v1 konto i wic AHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHA JEG DØR? DU ER JO DUM
 
Sist redigert av en moderator:

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
tro meg, DET var ikke mitt valg. jeg ville fortsette adlingen av deg og bgm, men ledelsen min sa nei. og du ble ikke akkurat putta på en viktig konto da.. ditt bidrag til wic var minimalt
 

DeletedUser

Guest
tro meg, DET var ikke mitt valg. jeg ville fortsette adlingen av deg og bgm, men ledelsen min sa nei. og du ble ikke akkurat putta på en viktig konto da.. ditt bidrag til wic var minimalt


Men du selvopptatte dude...........
Bgm var min første læremester,og h*n var en utrolig dyktig og inkluderende leder på V1 i sin tid,dere her på V18 i ODA og "fhv spiller stjernegutten" er bare direkte patetiske...........

Stå på WS (nod)
 

DeletedUser

Guest
Og en annen ting,du "stjernegutt,som bruker din "mod-tittel" som trussel og forsøk på makt,dropp det kjappest mulig,du er ikke V18 spiller,du er en støvbelagt dritdårlig sak som bare var innom V18 noen få uker,før du feiga ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at ODA fortvilt bortforklarer at de ikke har adlet mer fra min acc,med at de har vert inaktive/manglende motivasjon mm...

Hvordan kan man da forklare at min acc er rank 1 mtp ODT,samt at det konstant har vert 2K-14K inc mot accen siden august 2015 ????

Og de 4-5 siste døgnene så tapte ODA godt over 50 tog mot accen,ehh.... vel de vil helt sikkert bortforklare det også (giggle)
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
feiga ut? noen få uker? jeg kom inn for å hjelpe mot skandyzz. da han gav seg, fortsatte jeg et par mnd til, men da var all motstand borte, og det var ikke behov for meg lenger.
jeg bruker heller ikke mod-tittelen min her, men du skjønner, den kan ikke fjernes fra signaturen min, så du får bare bruke litt sunn fornuft for å skjønne hvor jeg er mod, og hvor jeg er vanlig bruker. her på v18, har jeg aldri forsøkt å være mod, eller hatt noe fordel av at jeg modererer andre forum-deler. alle har lov å skrive i et forum selv om de ikke spiller der ;)

og når du refererer til bgm, så kan jeg opplyse deg at som inspirator var han kanskje meget god, men som spiller på egen hånd, uten stammen som fyllte byene hans med def, var han greit middels eller rett under. noe han beviste fint både på v1 og v5. på v5 spilte vi sammen, og jeg måtte rydde spillere for han, spillere som var halvparten så stor som han. det kan carneolt bekrefte, hun var i ledelsen, glitter også.
så når du sier at du har lært av bgm, så.. tja, det er ikke noe man sier for å imponere akkurat :p
 

DeletedUser

Guest
feiga ut? noen få uker? jeg kom inn for å hjelpe mot skandyzz. da han gav seg, fortsatte jeg et par mnd til, men da var all motstand borte, og det var ikke behov for meg lenger.
jeg bruker heller ikke mod-tittelen min her, men du skjønner, den kan ikke fjernes fra signaturen min, så du får bare bruke litt sunn fornuft for å skjønne hvor jeg er mod, og hvor jeg er vanlig bruker. her på v18, har jeg aldri forsøkt å være mod, eller hatt noe fordel av at jeg modererer andre forum-deler. alle har lov å skrive i et forum selv om de ikke spiller der ;)

og når du refererer til bgm, så kan jeg opplyse deg at som inspirator var han kanskje meget god, men som spiller på egen hånd, uten stammen som fyllte byene hans med def, var han greit middels eller rett under. noe han beviste fint både på v1 og v5. på v5 spilte vi sammen, og jeg måtte rydde spillere for han, spillere som var halvparten så stor som han. det kan carneolt bekrefte, hun var i ledelsen, glitter også.
så når du sier at du har lært av bgm, så.. tja, det er ikke noe man sier for å imponere akkurat :p

Igjen,du er IKKE V18-spiller,så kutt ut din propaganda-kvalme,og la oss som faktisk spiller V18 få ha dette som vårt tumlerom,og ikke rakk ned på V18-spillere ut fra din badass-periode på V1!!!!!!!!!!!!!!!
 

DeletedUser

Guest
Star, helt ærlig du er det mest patetiske menneske jeg noen gang har møtt? Du er jo direkte tom i hodet.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
jeg er en bruker av forumet, og jeg kan poste hvor jeg vil. særlig der jeg spiller eller har spilt.

og hvorfor sier du sånt, white-shadow? kanskje fordi jeg ødelegger alle dine argumenter, og lar deg sitte igjen uten et fnugg av kredibilitet? det svir litt når jeg kler av alle dine dårlige og smålig løgnaktige utsagn? er det der skoen trykker kanskje?
 

DeletedUser

Guest
Næmmen, er du blitt filosof og nå? du kan bruke så avanserte utsagn som du bare vil, men fakta er at du suger og jeg er best. Det endrer seg ikke. Måten du håndterer at du er dårlig på, er faktisk direkte ekkelt. FYSJ!
 

DeletedUser

Guest
:D send meg en mld når du har satt opp en server:=) så skal vi kjøre 1v1 du, jeg tar det uten problem.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Igjen,du er IKKE V18-spiller,så kutt ut din propaganda-kvalme,og la oss som faktisk spiller V18 få ha dette som vårt tumlerom,og ikke rakk ned på V18-spillere ut fra din badass-periode på V1!!!!!!!!!!!!!!!

Var han innom v18. Så er han strengt talt vært en v18 spiller.

Han feiga ut ? (litt usikker hva du/dere mente), men nå fikk jo han og dualen kjørt seg veldig mot Skandyzz. Sto der og kjempet tapper begge to. Dog er vi uenige om når siste aksjonen var ooogggg.... hvor mange byer som ble tatt :D
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
tatt i betraktning at du gav deg, så ble det jo lett på slutten, og da ble det jo tatt mange byer :p endte godt i pluss totalt sett, men var ganske jevnt ( og hardt) da du var aktiv. men alt i alt, skandyzz var en langt større konto, og var godt i gang da jeg kom inn. synes jeg gjorde en grei jobb ut i fra de forutsetningene.
 
Topp