Faktabørsen

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Fakta er at det skrikes høyt om at Starboy ikke kan skrive her, fordi han ikke spiller lenger.. men når Rottenikken skriver, så høres ikke en lyd fra den kanten. Vil det si at han fortsatt spiller, Rebell? Eller er det bare det at enkelte kan gjøre som de vil, uansett?
 

DeletedUser

Guest
Kan ikke bare alle ta seg en bolle da og se på en komedie for å lette litt på denne dystre stemningen? :)
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at det skrikes høyt om at Starboy ikke kan skrive her, fordi han ikke spiller lenger.. men når Rottenikken skriver, så høres ikke en lyd fra den kanten. Vil det si at han fortsatt spiller, Rebell? Eller er det bare det at enkelte kan gjøre som de vil, uansett?

Vet ikke hva rottenikken foretar seg,jeg (wasntme)

Vel,så denne først nå,og antar den er utdatert (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Vet ikke hva rottenikken foretar seg,jeg (wasntme)

Vel,så denne først nå,og antar den er utdatert (giggle)

Joda jeg fortalte deg det i dag.

Først kom dama på besøk, så tok jeg meg en dusj, så kledde.......vi...oss... så hadde vi....... SENSURET.

Etterpå tok vi en røyk, og spiste Egg Med Bacon. Mens jeg salig satt der og kosa meg med en kopp kaffe, så fant jeg ut at jeg måtte måke snø. Huff og gru, den hvite dritten som kommer ned fra himmelen. Men den var lett da, så det gikk greit.
Etterpå, så dro no hun hjem, salig og fornøyd.

Og nå sitter jeg no her og leser om folket som ikke har noe anna LIV enn og spre gugge rundt om på et stakkers lite forum fordi dem er så drittlei av at V18 ennå ikke er over.

Gjett om jeg ler og koser meg da. Jajaja, sånn går no dagan.

Ellers da folkens?

Tatt en Bolle ennå?
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Starboy, kan du ikke skrive noe her? Vil så gjerne lese alt tullet rebell skriver hver gang du poster noe her :mehe:

Neida, hvis hun hadde vært GUD, hadde hun het Gudrun.

Men hun er ganske Rebell av seg. hahaha...

TOG du han?
rottenikken, du spiller jo ikke v18? Da har du ikke lov til å skrive noe her! Eller hva, rebell? Enig?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Eheee.. SKulle jeg le nå? Humoren er jo like på trynet som deg ^^

Åhh, vakke bensinstasjonen åpen?.. For deg og løp bort og få deg en Bolle nå så du ikke får lavt blodsukker. Er jeg på trynet?

Var det Personlig ment, eller spillmessig?

Hva sier du Torq, er han Personlig her?
 

DeletedUser

Guest
Starboy, kan du ikke skrive noe her? Vil så gjerne lese alt tullet rebell skriver hver gang du poster noe her :mehe:


rottenikken, du spiller jo ikke v18? Da har du ikke lov til å skrive noe her! Eller hva, rebell? Enig?

Forskjellen er vel at jeg ikke er Moderator heller. Kanskje jeg burde vært det, og fått rydda opp litt her. Mange som går på personangrep. Sånn som du gjorde nå nettopp.
Tar anstøtning av det. Veldig såret. Ble sykt lei meg... hulk snufs. UUUUææææææ,,, han liker meg ikke. Mamma, hva skal jeg gjøre og finne på?
Kanskje jeg må ta og svelge noen piller, med Vodka.

Tårene triller, og triller og triller.... Jeg vet ikke hvordan jeg skal reise meg lenger, jeg er jo PÅ TRYNET, neida. jeg er på sofan jeg. Med en datamaskin i handa.
Var det noe mer du lurte på snuppen?
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Så det du egentlig mener er at moderatorene ikke skal skrive noe på forumet at all?

Det er i såfall den eneste grunnen til at du burde være moderator, så vi hadde sluppet å lese noe fra deg ;)
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Forskjellen er vel at jeg ikke er Moderator heller. Kanskje jeg burde vært det, og fått rydda opp litt her. Mange som går på personangrep. Sånn som du gjorde nå nettopp.
Tar anstøtning av det. Veldig såret. Ble sykt lei meg... hulk snufs. UUUUææææææ,,, han liker meg ikke. Mamma, hva skal jeg gjøre og finne på?
Kanskje jeg må ta og svelge noen piller, med Vodka.

Tårene triller, og triller og triller.... Jeg vet ikke hvordan jeg skal reise meg lenger, jeg er jo PÅ TRYNET, neida. jeg er på sofan jeg. Med en datamaskin i handa.
Var det noe mer du lurte på snuppen?

Neinei, lurte ikke på noe mer, snuppa (kyss)
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
les forum-reglene, så ser du at jeg kan poste akkurat hvor jeg vil ^^
akkurat som dere andre.
 

Gamla

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Fakta er at eg må poppa meir popcorn. Underhaldande å følga med på denna tråden her (kyss):LOL:
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Forskjellen er vel at jeg ikke er Moderator heller. Kanskje jeg burde vært det, og fått rydda opp litt her. Mange som går på personangrep. Sånn som du gjorde nå nettopp.

En moderator som bryter forumregler jevnt og trutt er nok lite ønskelig.

Du skriver at Odd gikk til personangrep? Isåfall burde du lære deg å lese, evt. få en bedre forståelse, for det gjorde han ikke. Morsomt å se når folk tror de har et godt argument, men ender opp med å drite seg ut så til de grader..
 
Topp