Faktabørsen

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Virker som dere har en personlig krig med meg :) Får rødt her og der for alt mulig rart. Men ang det der, så har dere sagt det samme om og om igjen, så det ble bare irriterende. Kjenner du deg igjen i den forklaringen?

Det virker som det ikke er lov å komme med et hint av humor engang. Så er synd at dere skal være sånn.

Du klager over oss med propagandaen og kaller oss barnehageunger, men når du kjører samme stil klikker du bananas? Og ang. det med TW-guiden sine blodpriser:

Du har 2k jern kjøpt for 100pp. Deretter selger du 2k jern for 110pp. Hva kaller du det? Avkastning? (wasntme) Om du ikke har skjønt det så er det mange som bruker å bytte ress for pp, også tilbake til ress igjen. Den største grunnen er vel at PP-horer som Lemmy ikke tenker over hva de trenger, og den andre grunnen er vel at du ikke har en ratio å forholde deg til ved pp-kjøp.
 

DeletedUser

Guest
Har jeg klaget på propagandaen deres? Syntes den er fantastisk jeg! Jeg slipper nesten å si noe som helst :) Dere gjør jo all jobben for meg.

Jeg skjønner hva du sier, men jeg sier det igjen: HUMOR. Geez! Ta deg en bolle.

Bak kulissene har jeg andre måter å skade dere på og jeg er godt igang.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Har jeg klaget på propagandaen deres? Syntes den er fantastisk jeg! Jeg slipper nesten å si noe som helst :) Dere gjør jo all jobben for meg.

Jeg skjønner hva du sier, men jeg sier det igjen: HUMOR. Geez! Ta deg en bolle.

Bak kulissene har jeg andre måter å skade dere på og jeg er godt igang.

shite
 

DeletedUser

Guest
Har jeg klaget på propagandaen deres? Syntes den er fantastisk jeg! Jeg slipper nesten å si noe som helst :) Dere gjør jo all jobben for meg.

Jeg skjønner hva du sier, men jeg sier det igjen: HUMOR. Geez! Ta deg en bolle.

Bak kulissene har jeg andre måter å skade dere på og jeg er godt igang.



Har du tvangstanker der du føler at du selv er morsom, mens alle andre bare er barnslige idioter? Jeg har enda ikke sett ett "morsomt" bidrag fra deg. Ting blir ikke morsomt bare pga et smilefjes i en setning.


Jeg har ikke sett så mye til denne ødeleggingen du snakker om. Fakta er at NICE drar mer og mer i fra.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Fakta er at nivå 28 på gård i hovedby er svakt av en konge etter 25 dagers spilletide :party:
Spessielt når man ikke har vært under angrep.
 

DeletedUser

Guest
Så mye krangling...

Fakta at jeg ser frem til andre nyheter enn krangel om ryktepoeng...

Enig. Folk tar ting for seriøst også. Btw, jeg endrer det at Nice er barnehagebarn til at bare WhiteWalker er et barn. Tydeligvis ikke moden nok. Synd :/

Anywho. Fakta at Nice kommer til å få seg noen uhyggelige overraskelser i nær framtid!
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Enig. Folk tar ting for seriøst også. Btw, jeg endrer det at Nice er barnehagebarn til at bare WhiteWalker er et barn. Tydeligvis ikke moden nok. Synd :/

Anywho. Fakta at Nice kommer til å få seg noen uhyggelige overraskelser i nær framtid!

Ja, kjemperedd for det ene nuket ditt md, send det i 30 timer på oss daaaa <3
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at diskusjoner og krangler på forumet er morsomt siden de skaper liv her.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er at jeg er en av de mindre kjende her, men fakta er at det finnes mange barn her.......så oppfør dere.
 

DeletedUser

Guest
Å, nukene mine er det minste dere trenger å være redd for. I hvert fall foreløpig. Har andre planer som dere kommer til å merke!

Vi har forskjellig humor Jato, så hvorfor du absolutt skal kritisere meg på det er jo bare idiotisk. Hvis det ikke er lov å komme med meninger om ting som kanskje andre også er opptatt av, hva er vitsen med forum da? Skal jeg begynne å kritisere de innleggende der du prøver å være morsom? Selv om andre kanskje syntes det, så kanskje ikke jeg gjør det.

I tillegg til å legge ut fakta, kritiserer jeg også systemet vi spiller på. Flere av dere tar jo ting for gitt og har sluttet å føre den kampen vi hadde for ikke så veldig lenge siden. Jeg prøvde å vinkle det på en litt hyggeligere tone og dere hamrer løs med angrep. Hensikten min er både å kritisere TW-guiden samtidig som jeg kritiserer PP-funksjonen.

I tillegg får jeg veldig ofte negativt ryktepoeng basert på akkurat mine meninger om dette, noe jeg ikke skjønner. Bryr meg fint lite om ryktepoeng, men har dere virkelig så mye imot kritisering? Så ja, noen ganger minner dere meg om barnehagebarn som ikke ser lenger enn til nesetippen.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Å, nukene mine er det minste dere trenger å være redd for. I hvert fall foreløpig. Har andre planer som dere kommer til å merke!

Vi har forskjellig humor Jato, så hvorfor du absolutt skal kritisere meg på det er jo bare idiotisk. Hvis det ikke er lov å komme med meninger om ting som kanskje andre også er opptatt av, hva er vitsen med forum da? Skal jeg begynne å kritisere de innleggende der du prøver å være morsom? Selv om andre kanskje syntes det, så kanskje ikke jeg gjør det.

I tillegg til å legge ut fakta, kritiserer jeg også systemet vi spiller på. Flere av dere tar jo ting for gitt og har sluttet å føre den kampen vi hadde for ikke så veldig lenge siden. Jeg prøvde å vinkle det på en litt hyggeligere tone og dere hamrer løs med angrep. Hensikten min er både å kritisere TW-guiden samtidig som jeg kritiserer PP-funksjonen.

I tillegg får jeg veldig ofte negativt ryktepoeng basert på akkurat mine meninger om dette, noe jeg ikke skjønner. Bryr meg fint lite om ryktepoeng, men har dere virkelig så mye imot kritisering? Så ja, noen ganger minner dere meg om barnehagebarn som ikke ser lenger enn til nesetippen.

Skjønner ikke helt Magic.....er du den samme som før? Du virker veldig hårsår, mener ikke at du var det før. Du kjenner sikkert ikke meg, men jeg har fulgt deg siden v1, og da virket du som helt annen person.....men kanskje jeg tar feil.
 

DeletedUser

Guest
Jeg er ikke hårsår, men irritert. Prøver å få folk til å innse hvilket system vi er en del av. Men om dere ikke vil jeg skal gjøre det mer, så kan jeg godt droppe det.
Gå tilbake til det vanlige og late som det ikke er noe problem lenger. Virker som de fleste liker å ha det sånn. Ignorance is bliss :)
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Å, nukene mine er det minste dere trenger å være redd for. I hvert fall foreløpig. Har andre planer som dere kommer til å merke!

Vi har forskjellig humor Jato, så hvorfor du absolutt skal kritisere meg på det er jo bare idiotisk. Hvis det ikke er lov å komme med meninger om ting som kanskje andre også er opptatt av, hva er vitsen med forum da? Skal jeg begynne å kritisere de innleggende der du prøver å være morsom? Selv om andre kanskje syntes det, så kanskje ikke jeg gjør det.

I tillegg til å legge ut fakta, kritiserer jeg også systemet vi spiller på. Flere av dere tar jo ting for gitt og har sluttet å føre den kampen vi hadde for ikke så veldig lenge siden. Jeg prøvde å vinkle det på en litt hyggeligere tone og dere hamrer løs med angrep. Hensikten min er både å kritisere TW-guiden samtidig som jeg kritiserer PP-funksjonen.

I tillegg får jeg veldig ofte negativt ryktepoeng basert på akkurat mine meninger om dette, noe jeg ikke skjønner. Bryr meg fint lite om ryktepoeng, men har dere virkelig så mye imot kritisering? Så ja, noen ganger minner dere meg om barnehagebarn som ikke ser lenger enn til nesetippen.

Helt ærlig synes jeg det er flott du er her på forumet,
du er en av de få aktive forumbrukerne utenfor nice sine medlemmer.

Det blir nok naturlig at du da får mange imot deg, da du sammen med disse få andre representerer våre fiender,
og da du har sterke meninger som du liker å uttrykke. Selv om de til tider kan være litt motsigende (giggle)
men alt i alt er jeg fornøyd med at du står på ditt.
For selv om jeg ikke er enig med det meste du sier, så skaper samtalene liv og mye morro lesestoff.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
I tillegg får jeg veldig ofte negativt ryktepoeng basert på akkurat mine meninger om dette, noe jeg ikke skjønner. Bryr meg fint lite om ryktepoeng, men har dere virkelig så mye imot kritisering? Så ja, noen ganger minner dere meg om barnehagebarn som ikke ser lenger enn til nesetippen.


Fakta er at du kaster stein i glasshus flere steder i innlegget.

Gadd ikke å sitere hele innlegget.
 

DeletedUser

Guest
Hva skulle dere gjort uten meg? Ingen å klage på, angripe, gi negativt rykte, håne, erte eller plage. :D

Men det gjør ikke noe. I can take it! :D Because... I'm awesome!

tumblr_inline_mjni13FPgd1qz4rgp.gif
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hadde det bare vært så lett MD...

Du har gitt for mye rykte over de siste 24 timene. Prøv igjen senere.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er at du kaster stein i glasshus flere steder i innlegget.

Gadd ikke å sitere hele innlegget.

WhiteWalker....du har i alle fall ikke skjønt bæret av det Magic mener. Han er fiende, men han har dog noen poienter som du åpenbart ikke har fått med deg.....skam deg!
 
Topp