Faktabørsen

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
MD skrev så rotete og uforståelig at jeg ikke orket å lese innlegget hans og scrollet videre nedover.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
MD skrev så rotete og uforståelig at jeg ikke orket å lese innlegget hans og scrollet videre nedover.

Kjære sjef og min aktede diktator. Med farer for å miste mitt hode, arme og bein, må jeg Desværre si meg uenig i din analyse av MD sine utsagn.

Magic skriver en anelse rotet, men synes han buskap kommer ganske tydelig frem. Les hans innlegg, analyser og dere kanskje skjønner hva han vil frem til!!
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Fakta er at krigen som startet så dårlig for nice har snudd helt, kanskje det er fordi folk fra Power ikke helt har skjønnt hva verkstedet er til? :awesome:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
I verkstedet kan du produsere rambukker og katapulter. Jo høyre nivå, desto fortere vil produksjonen gå.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Å, nukene mine er det minste dere trenger å være redd for. I hvert fall foreløpig. Har andre planer som dere kommer til å merke!

great, vi i nice gleder seg til å få litt motstand! Dog burde dere kanskje legge ut en guide på stammeforumet om hva rammbukker og katapulter er til, mange i Power som ikke har skjønt det.

Vi har forskjellig humor Jato, så hvorfor du absolutt skal kritisere meg på det er jo bare idiotisk. Hvis det ikke er lov å komme med meninger om ting som kanskje andre også er opptatt av, hva er vitsen med forum da? Skal jeg begynne å kritisere de innleggende der du prøver å være morsom? Selv om andre kanskje syntes det, så kanskje ikke jeg gjør det.

Du synes altså det er morsomt å rakke ned på fiendene dine og kalle dem for Barnehagebarn? Ja, da har vi sannelig forskjellig humor

I tillegg til å legge ut fakta, kritiserer jeg også systemet vi spiller på. Flere av dere tar jo ting for gitt og har sluttet å føre den kampen vi hadde for ikke så veldig lenge siden. Jeg prøvde å vinkle det på en litt hyggeligere tone og dere hamrer løs med angrep. Hensikten min er både å kritisere TW-guiden samtidig som jeg kritiserer PP-funksjonen.

Zippy selger excess ressurser på Markedet, og om du skaø kritisere noen burde du kritisere de som kjøper. Ram77(Ja, en i DIN STAMME) har brukt Veldig mye pp.

I tillegg får jeg veldig ofte negativt ryktepoeng basert på akkurat mine meninger om dette, noe jeg ikke skjønner. Bryr meg fint lite om ryktepoeng, men har dere virkelig så mye imot kritisering? Så ja, noen ganger minner dere meg om barnehagebarn som ikke ser lenger enn til nesetippen.

Når du deler ut negativit for at folk kommer med spørsmål, og begrunnelsen din er "lol, Md" da kan du vel nesten forvente ett tillbake, senere begrunnet du det nærmere med å si at det var flere som hadde sagt dette, og det er greit, men jeg kan ikke noe for hva andre sier, og at du lar det gå utover meg er ganske uforståelig.

Bold
 

DeletedUser

Guest
Kan jeg spørre hvorfor du kritiserer meg for å gi fra meg ressurser MD?

Gir du fra deg ressurser? :O Kan jeg få???


Ram77 kan bruke så mye ressurser som de bare orker. Det går på Inno sin bekostning hele greia uansett! :D
 

DeletedUser

Guest
Har jeg ikke? Etter å ha sagt det så mange ganger, hadde jeg virkelig håpet at dere hadde plukket opp litt i hvert fall. Virker som dere bare hører etter det dere selv vil høre. Ikke noe mer.

Derfor vil jeg heller ikke fø det til dere med teskje. Finn det ut sjæl for en gang skyld. Er ikke veldig vanskelig. Eller enda bedre, dann dere en egen mening basert på objektive meninger. Kanskje det er for mye å be om? Objektivitet fra deres side virker å være helt umulig. Makan :rolleyes:

Fakta at jeg ble invitert til en annen stamme i dag! Woho! :awesome:
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Når jeg sitter å gliser av deres "krangel" er det vel noe som ikke stemmer?
Videre til neste fakta? Ja, det er vel best...
 
Topp