Faktabørsen

Ainia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Wow.... fakta viser at enhver spiller eller stamme som er i befatning med Nica, spiller et høyt spill og skyter seg selv i foten.
Før eller siden blir de adlet.
Først lurt og manipulert med, så blir de føde - Wow, og det i en særdeles negativ betydning. (no)
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Du fikk plutselig så mye på hjertet ainia? Liker du oss ikke nå som incsa har ankommet byene dine?
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
jeg gjentar meg selv nå, men det er deres skyld! Dere la opp til det i fra begynnelsen, og jeg advarte dere. Det kan bare være en shizzle.. på v18. :cool:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Fakta at vi får et nytt samarbeid i dag:

86351fcb2a6f2a9c9c2d7b5176eca239.png
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Fakta: I dag har jeg gjort en god gjerning. Jeg reddet en veps, også kalt Per. Den satt i en blomst og holdt på å støve ned i pollenstøv. Vi må passe på at de små skapningene våres ikke får allergi, så jeg tok den med inn, vasket den i såpe og vann og tørket den med dopapir. Sprayet også litt parfyme på den, og nå ligger den i senga mi. Den var tydelig utslitt, for den har ligget på samme sted uten å røre på seg i hele dag.
Lurer på om jeg skal starte er firma; Norges vepse-reddere

Noen som kan komme med tips til hvordan jeg kan overraske Per når han våkner? Hva er det vepser setter stor pris på?

Og forresten, jeg spiste ikke tomatsuppe til middag i dag.
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Tja, du burde kjøpe en garderobe til den, kjøp både gensere i svart med gule striper og gule med svarte striper så den kan variere litt i hva den går med. (nod)
 

DeletedUser

Guest
Etter å ha fått 240 fakes fra ODA krever jeg at vi sender 241 tilbake!

Har du så lite å gjøre at du teller antall fakes? Woah. Ta deg en tur ut, det er sol ute!

Prøver du å skremme oss med å sende fakes? Tror det er første gang noen har prøvd det og klarer å faile i tillegg :LOL:
 

DeletedUser

Guest
Fakta at Mao Zedong var på en liten luftetur og joinet min tidligere stamme! :D

Lurer på Zippy måtte gjøre for å hale de tilbake på dødsmarsjen :)
 
Topp