Faktabørsen

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Bra jobba, fikk meg der, trodde jeg skulle ta byen nå. Liten rettelse er at fake ikke er fake men CS ;P
Ellers bra lest og snipet
 

DeletedUser

Guest
Skikkelig nedtur og skikkelig opptur, avhengig av hvordan du ser på det :D
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at zippy fortjener å bli sett på som den guden han er og ingen kan noensinne bli like god som zippy i TW!
 

DeletedUser

Guest

Hva tror du ville skjedd om han hypotetisk sett joinet ODA og angrep et helt ubeskyttet område i Nice. Alle de som måtte trekke støtte tilbake. Et stort nytt safeområde i stammen vår som ville gjort at vi kunne fokusere på de andre rundt og koordinere med Mao. Hele flanken deres ville vært utsatt og dere hadde brukt lang tid på å prøve å fjerne Mao.

Så igjen, si meg meg hvordan dere ikke er avhengig av han? :)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Hva tror du ville skjedd om han hypotetisk sett joinet ODA og angrep et helt ubeskyttet område i Nice. Alle de som måtte trekke støtte tilbake. Et stort nytt safeområde i stammen vår som ville gjort at vi kunne fokusere på de andre rundt og koordinere med Mao. Hele flanken deres ville vært utsatt og dere hadde brukt lang tid på å prøve å fjerne Mao.

Så igjen, si meg meg hvordan dere ikke er avhengig av han? :)

Området var ikke ubeskyttet, det ble flyttet tropper dit med en gang mao forlot, uten at dere i nord eller på hovedfronten merket noe av det. Så please, ikke uttal deg på troppenivået i nice, det vet du ikke noe om :)
 

DeletedUser

Guest
Området var ikke ubeskyttet, det ble flyttet tropper dit med en gang mao forlot, uten at dere i nord eller på hovedfronten merket noe av det. Så please, ikke uttal deg på troppenivået i nice, det vet du ikke noe om :)

Såpass ja. Stoler ikke på egne medlemmer som har vært medlem over laaang tid :O Okei :)

Jeg vet ikke. Jeg antar og tror. Pleier ofte å stemme. :mehe:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Såpass ja. Stoler ikke på egne medlemmer som har vært medlem over laaang tid :O Okei :)

Jeg vet ikke. Jeg antar og tror. Pleier ofte å stemme. :mehe:

Vi er selvfølgelig klar over konsekvensene over en avskjed med Mao, det ville jo på mange måter vært rart om vi ikke visste dette, at du opplyser oss om konsekvensene er jo bare litt morsomt.

Om 1 person forlater stammen så er dem en fiende, altså blir en ny front dannet og da behøves det deff ditt.

Ellers til fakta:

ODA/Power er svært dyktige på å angripe på dager som ikke passer, heldigvis er ferdighetene så lave at det ikke har så mye å si.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
***FACT IS, BEXX WILL BE VERY DISAPPOINTED IN VERY LITTLE TIME***

***FAKTA ER, BEXX VIL BLI VELDIG SKUFFET OM VELDIG KORT TID***



c28d709fda27c9df25ed9bce00321bc3.png


Det hjalp deg mye, Terminator.. lyst til å se hvem som eier den byen nå ? x)


http://makeameme.org/media/created/You-are-.jpg

http://no18.tribalwars.no.com/public_report/2d02705a31f667b040d8e2637f330486
 
Sist redigert:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
fe5e596d36283ceb00a68faa265c74ed.png


Det må understrekkes at denne bragden ikke ville vært oppnåelig om det ikke hadde vært for deg Belzebub, og jeg er dypt takknemlig for din hjelp i mitt mål om å få flere flagg, takk (hug)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Fakta er at jeg tar Terminator sin stillhet som at han samtykker at han feilet.. tips til framtiden: ikke vær så eplekjekk før du faktisk vet om du beholder byen ;)

Med mindre du vil bli "Terminated" igjen da :D
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at jeg tar Terminator sin stillhet som at han samtykker at han feilet.. tips til framtiden: ikke vær så eplekjekk før du faktisk vet om du beholder byen ;)

Med mindre du vil bli "Terminated" igjen da :D

Eplekjekk? Er jo tragisk at dere ikke klarte å adle byen før nå.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Eplekjekk? Er jo tragisk at dere ikke klarte å adle byen før nå.

tragisk? vi har vel ikke prøvd før nå heller da.. Men ser jo med engang vi prøver så blir dere høye på pæra og mister byene in the end :D

Så klart er han eplekjekk når han går ut på forum å sier at vi vil bli skuffet og at vi kommer til å feile noe så voldsomt. samme dag: og du sa hva, Terminator?
 

DeletedUser

Guest
tragisk? vi har vel ikke prøvd før nå heller da.. Men ser jo med engang vi prøver så blir dere høye på pæra og mister byene in the end :D

Så klart er han eplekjekk når han går ut på forum å sier at vi vil bli skuffet og at vi kommer til å feile noe så voldsomt. samme dag: og du sa hva, Terminator?

Det var knapt tropper der og allikevel klarte han å snipe. Så er vel du som er eplekjekk nå :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Det var knapt tropper der og allikevel klarte han å snipe. Så er vel du som er eplekjekk nå :)

oii var så vidt tropper der? var vel derfor vi sendte CS og likevel så ble det måkka ut :p ? men men vi tok han, så nå kan han gå tilbake til hula si å synes synd på seg selv ;)
 

DeletedUser

Guest
oii var så vidt tropper der? var vel derfor vi sendte CS og likevel så ble det måkka ut :p ? men men vi tok han, så nå kan han gå tilbake til hula si å synes synd på seg selv ;)

Syntes nesten ikke denne fortjener et svar. Du gjør narr av en som sniper et tog som er timet til de grader med nukes, fakes og støtte? Hva er det du er laget av?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Syntes nesten ikke denne fortjener et svar. Du gjør narr av en som sniper et tog som er timet til de grader med nukes, fakes og støtte? Hva er det du er laget av?

Pøh.. det var mer for show off fra hans side, og hvis du tenker deg litt om kanskje du ser det samme.
 
Topp