Faktabørsen

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Dere får heller prøve å gjøre en lita innsats kanskje det blir byer på dere vettu, men det som er vist nå fra dokke på lex/mk er for dårligt.(hug)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Beklager for at jeg ikke orker mere, etter at alle har vist fingeren til stammen. Bare vær takknemlig at jeg ikke gikk til ODA men heller trykket på slette knappen.

Samt skal jeg ta litt tilbake? Lykke til med å fighte etter dere merger emd OIM og Viking!
 

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
Beklager for at jeg ikke orker mere, etter at alle har vist fingeren til stammen. Bare vær takknemlig at jeg ikke gikk til ODA men heller trykket på slette knappen.

Samt skal jeg ta litt tilbake? Lykke til med å fighte etter dere merger emd OIM og Viking!

Eh du vet vi aldri kommer til å merge med viking og OIM det er ikke en sjanse i havet.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Sindre nr 2 nei du olvden du er være en sindre :) Prøver jeg å bygge opp stammen igjen får opp motivasjonen til flere, får in nye eiere å det er ny giv i nice så kommer du å ødelegger alt.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
FylleSamen er en konto jeg og Simen har blitt enige om at er vår, og om noen andre skulle inn eller ta over ville det vært flere.

Ja jeg mener det er bedre å slette i dette tilfellet, siden jeg mener kontoen er mer verdt, og Nice har overhodet ikke gjort seg fortjent til denne kontoen.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Sindre nr 2 nei du olvden du er være en sindre :) Prøver jeg å bygge opp stammen igjen får opp motivasjonen til flere, får in nye eiere å det er ny giv i nice så kommer du å ødelegger alt.

Avgjørelsen om å slette kontoen ble tatt før du kom inn og leka helt.
 
Topp