Faktabørsen

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
opps (Lipssealed) Jeg kan gjerne legge til deg igjen når krigen er over :)

bryr meg ikke. du var bare teit & sånn.
output_a5M4jl_zps69592360.gif
 

DeletedUser

Guest
Så en spiller blir regnet som flyktning dersom han forlater en stamme?
Dere vil ikke ha oss tilbake, men utestenger oss fra ODA, og sier at byene tilhører OIM.

Dette blir for dumt. Jeg skjønner heller ikke logikken din. Du må greie å stå med dine egne valg, og ikke gjemme deg bak stammen (nerd)

Hvorfor forventer du automatisk å få lov til å komme tilbake til en stamme som du forlot?

I tilegg, hvordan kan du si at det er en dårlig lederavgjørelse når en demokratisk avstemning faktisk betyr at det er folket som bestemmer?
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Hvorfor forventer du automatisk å få lov til å komme tilbake til en stamme som du forlot?

I tilegg, hvordan kan du si at det er en dårlig lederavgjørelse når en demokratisk avstemning faktisk betyr at det er folket som bestemmer?

Han forventer da ikke å komme tilbake til stammen han forlot? Er da ikke slik det er? :forvirra:
Han ønsket overgang til en annen stamme, men ble nektet.. Tror neppe han vil tilbake dit..
 

dj broiler

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Altså, spar deg for dette. For en gang skyld er jeg enig med opposisjonen. Dere er gode på skitkasting i ODA. Når vi i OIM tar en avgjørelse på demokratisk vis, som vi står samlet om. Så gjør ikke det meg til en dårlig leder. Jeg fronter denne saken på vegne av stammen. Når noen forlater en stamme og tror at det er helt problemfritt, så får en skylde seg selv.
Det at dere er uenige og ikke klarer å forstå at OIM er en egen stamme med egne meninger og prosesser sier mer om dere enn om oss.

Greit nok at dere ikke vil ha han tilbake, men det at dere utestenger han fra ODA er helt absurd. Latterlig at du henger deg opp i sånne små ting. "Respekter OIM", "Byene tilhører oss", "Han er en flyktning". Han har spilt med dere i 6 mnd, og dere gjør dette mot han. Men jeg er glad for at flere har sett den virkelige Kristine. Lykke til med ryktet du har fått (angel)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Altså.. byene tilhører da ikke stammen? Kontoen tilhører spilleren, det samme gjør byene. Dersom ikke spilleren gir bort byene/kontoen sin, så er byene fortsatt hans. Så mye rart folk har for seg :p
 

DeletedUser

Guest
Fakta at FREIA ikke er så skummel lenger. For alle elsker freia og vil ha en bit av den nydelig kaka! <3 <3<3<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
d29b58f0c4266916cb7cd21abef23c10.png



Fakta er at Nice prøver å fjerne farmsene til ODA for å begrense antall adels ODA kan få farmet frem, dere trodde taktikken var usynlig, well it's not(wasntme)
 
Topp