Faktabørsen

born to kill

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Ikke i den ferdighetsklassen.

Takk for det ;)
Må vel innrømme at det var ett skudd i blinde, samtidig som jeg ikke hadde trodd du var våken på den tiden av døgnet (trodde det bare var jeg som var dum nok til det). Backtimingen din var feilfri, ingen ting jeg kunne ha gjort der.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Fakta at FylleSamen har inntatt top 100 etter å ha chillet på rank 400-500 gjennom store deler av oppstarten. Her kommer toget og med dem kommer deres undergang :D
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Takk for det ;)
Må vel innrømme at det var ett skudd i blinde, samtidig som jeg ikke hadde trodd du var våken på den tiden av døgnet (trodde det bare var jeg som var dum nok til det). Backtimingen din var feilfri, ingen ting jeg kunne ha gjort der.

Hehe, jeg har den egenskapen at jeg våkner om noe skjer på TW, svært pussig.

Du kunne skaffet deg en stamme som støttet deg opp(!)

Da det var 2 paladiner der så vil jeg tro at deffet i landsbyen ikke var hans, men usikkert da han heller ikke angrep med paladin og def. byene allerede da var i byen, uansett, hvem går def i starten?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Tropper er aldri nært for deg :D bare fordi du har 200lk mindre en meg er du ikke nært, jeg har jo over 1300mere brakketropper
 

DeletedUser

Guest
Ganske lett å se hvilke stammer som ligger på top 10 som kommer til å få juling framover. Hahaha :p
 
Topp