Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Det trengs både en hane og en høne for å lage en kylling. Har ingen tatt praten om blomstene og biene med deg enda, generalløs?

fakta er at jeg må si meg skuffet at dere ikke tar en spøk her dette er vell snakk om myndige folk som leker på tw stort sett
da burde det høre med litt tull. mulig det kan ha noe med at dere er veldig veltalende og påker alle feil mangler for og komme med et mot argument (wasntme) men en høne diskusjon kan vell også være gøy fakta er at det er mange kyllinger på v18.
 

DeletedUser

Guest
fakta er du blei adlet av din egen dum skap og er derfor veldig negativ, tar snart igjen din gammel lave poeng sum :)
 

Opticswagscopezz

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Fakta er at da den brukeren ble adlet, hadde jeg allerede tatt over en ny bruker. Det var altså ikke jeg som mistet byen.

Fakta er også at den nye brukeren hadde mer enn 1000 poeng mindre enn generalløs da jeg tok over, men at jeg nå har passert han i poeng på noen få dager.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at da den brukeren ble adlet, hadde jeg allerede tatt over en ny bruker. Det var altså ikke jeg som mistet byen.

Fakta er også at den nye brukeren hadde mer enn 1000 poeng mindre enn generalløs da jeg tok over, men at jeg nå har passert han i poeng på noen få dager.

gi meg litt pp også da:awesome: kanskje lurt og lage flere tropper da eller har du ingen venner finder på den andre brukeren og når det var din bruker mista du byen ingen andre hva er ditt nye nick ?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
[27.03.2014 22:56:47] Daniel: En venn av meg har tilbudt accen sin som ligger litt lenger ute langs rimmen
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Altså, at folk gir deg rødt for mengder av skrivefeil og håpløse synspunkt er noe en må ta, jeg unner deg på ingen måte å ha dysleksi, men ryktepoengene er til for å gies mot for eksempel at en knapt forstår hva som skrives i innlegget, det hjelper ikke å slutte å skrive, det hjelper ikke mot dysleksien din...
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
BipLogo.jpg
 

DeletedUser

Guest
HAHAHAHAH takk for råde zipp.

fakta er at det ikke går an og slette en forumbruker!..
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at Power ikke klarer å holde på medlemmene sine (giggle)
 
Topp