Faktabørsen

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Først samarbeidet dere med Feel, hvis man kan kalle det et samarbeid. Hvis jeg ikke tar helt feil hadde dere noe samarbeid med Morra$ også? Og nå RF. Synes dere er litt pinglete som går inn i samarbeid med mindre stammer så dere skal slippe å gjøre alt selv. Men dere for spille den måten dere vil.
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
det var dere 2 som var i krig opprinnelig. Vi ville bare gjøre det spennende med en tresiders krig.
 

DeletedUser

Guest
Først samarbeidet dere med Feel, hvis man kan kalle det et samarbeid. Hvis jeg ikke tar helt feil hadde dere noe samarbeid med Morra$ også? Og nå RF. Synes dere er litt pinglete som går inn i samarbeid med mindre stammer så dere skal slippe å gjøre alt selv. Men dere for spille den måten dere vil.

Gikk ikke dere inn i ally med BB, BB-A, Jx og Jx-a rimelig raskt etter krigen? De erklærte iallefall krig mot oss på bakgrunn av krigen vår mot dere.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Gikk ikke dere inn i ally med BB, BB-A, Jx og Jx-a rimelig raskt etter krigen? De erklærte iallefall krig mot oss på bakgrunn av krigen vår mot dere.

JX ble med i krigen mot oss, BB + BB-A erklærte mot oss pga de var allierte med Jx, og vi erklærte mot Jx-A fordi de var understammen til Jx,
 

Fakenickern

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
If u can't beat them, ally them?

Eller hva Power?

Fakta er at vi aldri har hatt diplomatiske forbindelser med JX, JX-A, BB,BBA eller andre stammer bortsett fra 24/7.

Ja, Jx gikk inn på vår side av krigen. men vi har kun hatt nice som felles mål.(altså hverken Allianse eller IAP) og vi har selv adlet Jx spillere i denne tidsperioden.

er ikke direkte ment mot Shizzle, for det virker som flere Nice spillere har den oppfatningen. men nå har jeg lagt fakta på bordet.

så den allianse anklagen får dere ta med dere til speilet ;-)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Power har bare en forespørsel ute til WoF & Alpha mot et felles mål, Nice. Jeg vil samtidig få pepeke til Robin at slike avtaler ikke er noe mer moralskt enn den evige krangelen om spioner eller ei, meatshield with benefits!
 

DeletedUser

Guest
Som diplomat i Alpha kan jeg forsikre dere om at eneste som er oppført på vår diplomatioversikt er en krig mot WoF :)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Som diplomat i Alpha kan jeg forsikre dere om at eneste som er oppført på vår diplomatioversikt er en krig mot WoF :)

Ingen har hevdet noe annet, vi har bare sagt at det ble gjort et tilbud om samarbeid mot oss i nice
 

Ainia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Power har bare en forespørsel ute til WoF & Alpha mot et felles mål, Nice. Jeg vil samtidig få pepeke til Robin at slike avtaler ikke er noe mer moralskt enn den evige krangelen om spioner eller ei, meatshield with benefits!
Hmm... der er jammen i meg - WoF-ene nevnt.
Jeg tror, og jeg tror mye rart, og liker å vite litt om mye, enn mye om lite. Så jeg tror at de som er lure inngår en duo hvem nå det måtte være?
Som Alpha bekrefter i et innleggeher, så vet jeg en ting, vi er i krig med dem (yes) Det er ikke noe jeg tror, men vet (angel)
 

THEnigga

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
33
Hmm... der er jammen i meg - WoF-ene nevnt.
Jeg tror, og jeg tror mye rart, og liker å vite litt om mye, enn mye om lite. Så jeg tror at de som er lure inngår en duo hvem nå det måtte være?
Som Alpha bekrefter i et innleggeher, så vet jeg en ting, vi er i krig med dem (yes) Det er ikke noe jeg tror, men vet (angel)

Denne kommentaren kunne vært så mye kortere -.-
 
Topp