Faktabørsen

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Fakta er at det kriges i Libya. Det er stormer i Amerika som tar liv. Asiatiske barn som blir født med "feil" grunnet radiaktive forstyrrelser. Over hele verden pågår det biljakter, voldtekter og kidnappinger. Barn dør av sult i Sør-Sudan. Flere båter leter etter et fly med over 200 passasjerer utenfor den Australske vestkysten. En bombe har nylig gått av i Nigeria. Millioner av barn opplever menneskerettighetsbrudd og VG skriver om Northug. Alt dette skjer mens jeg skriver dette.

Tribalwars er ikke så verst :)
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at det kriges i Libya. Det er stormer i Amerika som tar liv. Asiatiske barn som blir født med "feil" grunnet radiaktive forstyrrelser. Over hele verden pågår det biljakter, voldtekter og kidnappinger. Barn dør av sult i Sør-Sudan. Flere båter leter etter et fly med over 200 passasjerer utenfor den Australske vestkysten. En bombe har nylig gått av i Nigeria. Millioner av barn opplever menneskerettighetsbrudd og VG skriver om Northug. Alt dette skjer mens jeg skriver dette.

Tribalwars er ikke så verst :)

HEY! Biljakter er spennende :)
 

DeletedUser

Guest
Dere gir hverandre ryktepoeng bare ved å skrive hva som helst :p Boosting! Nubs.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Dere gir hverandre ryktepoeng bare ved å skrive hva som helst :p Boosting! Nubs.

Du booster jo ned da bare, jeg gir i hvertfall rødt til alle slike tåpelige innlegg, og håper egentlig resten også gjør det.

Boosting er allikevel noe som kommer til å forbli sålenge ryktefunksjonen er slik den er i dag.
 

DeletedUser

Guest
Du booster jo ned da bare, jeg gir i hvertfall rødt til alle slike tåpelige innlegg, og håper egentlig resten også gjør det.

Boosting er allikevel noe som kommer til å forbli sålenge ryktefunksjonen er slik den er i dag.

Oh really? Du skulle sett den kampanjen jeg får imot meg i ny og ne. Selv normale innlegg får negativt.

Men ja, noen ganger når dere sammen gir meg negativt for noe dere bare ikke liker, så hender det jeg gjør det samme tilbake. Er ikke alltid jeg gidder å finne fram til de beste postene deres. Men heldigvis er det så mange av dem, så treffer ofte rett :)

Boosting er nok det ja. Flaks for din del :)
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Tja har vell totalt sett gitt 3 boostinger. Da gjerne pga jeg liker folka eller fordi de har skrevet mye morro, interesangt som har lenge vært i grenseland. Selv synes jeg også det er litt morro når folk spør, så hvorfor ikke.

Bryr meg fint lite selv om jeg får grønt eller rødt, det morsomme er uannsett å få kommentarer på det man skriver.
 
Topp