Faktabørsen

dj broiler

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Til opplysning så gjelder ikke dine ryktepoeng så lenge du skriver så dumt som du gjør, siden det resulterer i røde ryktepoeng, som gir deg negativt ryktepoeng = 0 ryktekraft.

Det var Shizzle som skrev: " The man gave me red!? I shall give red back!" i et ryktepoeng....
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
fordi du ikke hadde noe grunnlegg til å gi meg rødt, selvfølgelig gir jeg rød tilbake. :)
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
6aeafa9b4ef7f97b4a27ca74a658b5b6.png


Belzebub kjedet seg noe voldsomt i natt - faktisk, så kjedet han seg så mye at han snipet toget mitt (trudde han). Glad og fornøyd tenker jeg han la seg til sengs med tw i tankene ''Hihihi, gleder meg til å se reaksjonen til Mary Kay når jeg byttet navn på byen så de vet at jeg har snipet moaahhaha jeg er et tw geni med sukker og fløte på''

Jeg og Belzeb(oob)ub har ganske mye til felles. Det viste seg at jeg også kjedet meg ganske mye, så jeg byttet navn på byen jeg erobret fra han som han hadde snipet så fint til følgende.

ba4802199f18f5750804a2fb68873a77.png



Ingen i ODA som har hørt om countersniping???
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Fakta er at hele denne 'forumboikotten' de i Nice (nærmere bestemt Pål) har opprettet ikke kommer noen vei, og jeg oppfordrer enhver Nice-spiller som føler for å diskutere og skrive på forum til å gjøre det.
 
Topp