Faktabørsen

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Fakta er at det å sende 50 fakes fra en by og ingen fra resten ikke er særlig effektivt
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Fakta er at det er aksjon på meg(HELE 600 incs folkens) og jeg ikke engang har dagens forsvarer.... BORING
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at det er aksjon på meg(HELE 600 incs folkens) og jeg ikke engang har dagens forsvarer.... BORING

Fakta at du liker oppmerksomhet for noe ganske ubetydelig :D Selv jeg har en "aksjon" mot meg. Flere har det. :p

De aller fleste bare dodger. Spennende saker!
 

DeletedUser

Guest
Trodde de beste spillerne i Nice klarte å vokse raskt ved å gå mot fiendebyer og var imponert over enkelts poengvekst. Men så tok jeg en titt på hva de adlet og ble mindre imponert igjen :) Innadlinger og atter innadlinger. Og mye grått :p Good job!
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Jaja, vi har hørt og sett det, du er god. Ikke best for det er Pål og Roger men en fin fin 3. plass i mine øyner.(selv om jeg vet om noen kandidater til som også er nesten på høyde med ditt nivå på denne verdenen)
Alikevell så er det kun deg og noen få til i ODA som er dyktige og aktive, og det gennerelle nivået og moralen er langt høyere i nice. Så om ikke dere få skal dra med dere hele stammen, så er det kun en liten motstand, mens vi sakte men sikkert drar seieren i land. Sier ikke at dere ikke kan snu det, men om du skal rakke ned på oss, så ta en kikk på egen stamme og tenk deg om to sekunder.

Litt statestikk:

Nice:

Gråbyandel: 939 erorbringer 40,72 %

Erobringer:
ODA 221 erorbringer 9,58% (71 av tw-guiden)
OWS/gamle power 75 erorbringer 3,25% (13 av tw-guiden)
ODD 46 erorbringer 1,99%

ODA:

Gråbyandel: 637 erorbringer 47,75%

Erobringer:
Nice 128 erorbringer 9,6% (34 av MD)

ODD:
Gråbyandel: 305 erorbringer 66,89%

Erobringer:
Nice 5 erorbringer 1,1%

OWS/gamle Power:

Gråbyadling: 239 erorbringer 33,01%

Erobringer:
Nice 37 erorbringer 5,11%
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jaja, vi har hørt og sett det, du er god. Ikke best for det er Pål og Roger men en fin fin 3. plass i mine øyner.(selv om jeg vet om noen kandidater til som også er nesten på høyde med ditt nivå på denne verdenen)
Alikevell så er det kun deg og noen få til i ODA som er dyktige og aktive, og det gennerelle nivået og moralen er langt høyere i nice. Så om ikke dere få skal dra med dere hele stammen, så er det kun en liten motstand, mens vi sakte men sikkert drar seieren i land. Sier ikke at dere ikke kan snu det, men om du skal rakke ned på oss, så ta en kikk på egen stamme og tenk deg om to sekunder.

Litt statestikk:

Nice:

Gråbyandel: 939 erorbringer 40,72 %

Erobringer:
ODA 221 erorbringer 9,58% (71 av tw-guiden)
OWS/gamle power 75 erorbringer 3,25% (13 av tw-guiden)
ODD 46 erorbringer 1,99%

ODA:

Gråbyandel: 637 erorbringer 47,75%

Erobringer:
Nice 128 erorbringer 9,6% (34 av MD)

ODD:
Gråbyandel: 305 erorbringer 66,89%

Erobringer:
Nice 5 erorbringer 1,1%

OWS/gamle Power:

Gråbyadling: 239 erorbringer 33,01%

Erobringer:
Nice 37 erorbringer 5,11%

Var ikke for å skryte av meg eller rakke ned på hele Nice. Men syntes det bare er litt spennende å se utviklingen deres.
 
Topp