Faktabørsen

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Hvor skal jeg starte? Jeg er for å være helt ærlig paff. For første gang har jeg ikke ord.
La meg ha dette sagt en gang for alle - og denne er til dere alle;


Mobbing og personangrep på dette forumet og ingame er IKKE ok.
Det å henge ut en spiller med fullt navn, bilde og bosted er IKKE ok.
Det å slette innlegget etterpå redder deg ikke - jeg ser det fortsatt og det vil få konsekvenser.


Er nok lett å tenke at en utestengelse fra forumet ikke gjør så mye, men det er feil - både forumkontoen OG ingamekontoen din vil ryke. Måtte jeg aldri se dette på forumet igjen! Det er lov å bruke hodet, selv på nett..
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Før noen reagerer på IG utestengelse på grunn av innlegg på forumet, her er hjemmelen for å gjøre det:
Å fornærme andre spillere og bruk av språk i en fornærmende/støtende/trakasserende sammenheng er forbudt. Straffene for ekstreme brudd kan bli implementert på alle aspekter av spillet.
Hentet fra spillreglene § 4, om kommunikasjon.

Denne regelen går i utgangspunktet "feil vei" i forhold til denne saken - det er en spillregel som sier at man kan bli utestengt også på forumet for bruk av fornærmende/støtende/trakasserende språk IG.

Tilsvarende regel finnes imidlertid også motsatt vei, hvor det kommer frem at man i alvorlige tilfeller kan utestenges IG for brudd på forumreglene:
I alvorlige tilfeller kan en spiller bli utestengt fra både forumet og spillet etter gjentatte forsøk på å unngå utestengelse eller andre grove overtredelser.
Hentet fra forumreglene pkt. 1.6, om straff.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
På sin plass med straff i en slik situasjon.
Håper folk tenker over at TW kun er et spill, og at man da forholder seg til det også her på forumet.
Det er naturlig at man ikke liker alle/er enig med alle, slik er det bare, men uansett må man respektere mennesket som det er. Mobbing/trakassering er ingen vei å gå, den gjør deg til enda verre enn den personen du måtte angripe.Håper vi ikke ser mer av mobbing og trakassering i framtiden.
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Aww (love)

Fakta er at jeg må være online den 24. Desember kl 00.00 for å få min julegave av Roger :warrior:
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Fakta er at du stacka gråbyen jeg skulle ta :(

Stacket ganske mange faktisk :Neutral:

WqnIqp.png
 
Sist redigert:
Topp