Faktabørsen

julebrus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Er dårlig at Morten ender opp som syndebukken her. Han har da bare sittet på 3AL? Er ikke hans sin feil at noen spillerer har veldig likt navn, er jo trossalt Axelz som byttet navn før 3ANL

Morten ble syndebukken i det han startet å ødelegge kontoen.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
OIM tar det som at kontoen var helt fin før TAL fikk kven. HB var jo kjørt over av MD

Isteden for at oim har kv for å flytte om på tropper å snipe tog så er det en feilaktig kv som gjør det mot oim samtidig som alle tog fra md bare for gli rett in. Det er å ødelegge for kontoen det er også å ødelegge for oim.
 

julebrus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
OIM tar det som at kontoen var helt fin før TAL fikk kven. HB var jo kjørt over av MD

(facepalm)
Det er greit nok at kontoen var ødelagt før TAl fikk kontoen, men vi snipet i det minste tog fra MD og hindret han i å ta noen av byene. Er flere i OIm som har brukt timesvis på den kontoen for å forhindre ødeleggelsene. Når går jo hvertfall alt i vasken.

Det at kontoen var ødelagt før Morten fikk den spiller ikke noen rolle.. Det er prinsippet om å spille fair som er det vesentlige her.
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Når sant skal sies. Morten tømmer ingen av byene for md. Han sender ikke bort noen tropper. Han lar stacksene stå. Byer som tas av ODA var tomme fra før.
Men det som jeg også har fått med meg er at noen OIM-tog er blitt snipet, og det er ikke innenfor.
 

Imrahil

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
102
Har ingen kjennskap til Morten, men syntest heile opplegget blir merkelig. MD har most HB fullstendig med ærlige og redelige midler til tross for at folk i OIM har stått på som heltar, samt at kontoens eigarar også gjorde ein god jobb i starten. Som det har blitt poengtert nærmar MD seg ein førsteplass, og ender ODA opp som seierherrar så blir den nok verande med han løpet ut.

Eg slite veldig med å forstå kvifor MD går med på å dra nytte av noko slikt. Du har gjort deg ærlig og redelig fortjent til den plasseringa du har hatt so langt, men når du skal opp og ta første så godtar du å gjere det på denne måten? Du hadde klart det fint uten. Svakt, og veldig skuffande.
 

DeletedUser

Guest
Kan ikke snakke for alle i OIM, men jeg ville aldri ha utnyttet at dere hadde sendt over feil kv, hadde adlri godtatt kv'en om den ikke var fra en i min stamme
 

DeletedUser

Guest
Når sant skal sies. Morten tømmer ingen av byene for md. Han sender ikke bort noen tropper. Han lar stacksene stå. Byer som tas av ODA var tomme fra før.
Men det som jeg også har fått med meg er at noen OIM-tog er blitt snipet, og det er ikke innenfor.

Har selv sett på komandodeling som jeg har med HB at han har flyttet på deff for og deffe opp mot våre tog
 

DeletedUser

Guest
et det er retta opp osv, men hvis det er sant det dere sier med at det fortsatt er en på hb, så hadde det vell gått fint for den personen å gå inn på kontoen og avslutte kv.. hvis dere hadde fått kontakt med de på hb kunne jo de også retta det opp, og hvis dere ikke har fått kontakt med dem, så vet dere egt ikke om kven ble feil satt opp. Syns såklart at det er feil det som har skjedd, men å anklage Morten så fryktelig mye ute å få vite alt først blir bare dumt

pl0x slett, mye dumt i en setning :hmm:
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Av praktiske årsaker. Men han tilhører fortsatt OIM. Håper MD koser seg med gratisbyene, de er jo vel fortjent!
Hvorfor driver dere hele tia og prater om at kontoen tilhører OIM??? Kontoen tilhører ikke OIM, men en spiller. Er kun kontoeier som har rett til å kreve. Altså - bullshit. Dere kicker HB, og et par dager senere får spiller i ODA KV... og nå prater dere om skittent spill?? HVis HB fortsatt er OIM-spiller, så burde han vært i stammen fortsatt. Dere kan ikke få i pose og sekk heller? "Vi kicker en spiller, men han er likevel vår"... Nytter ikke å si sånt lenger. Det var over på v1 det.
 
Topp