Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Heeeeeeeei, noen som vil gi meg ei litta status raport <3?

Auro, Zara, sky forlot stammen og laget "Power" sammen med dora. Som gikk til angrep på oss.
Dec og noen andre laget Swiss men forble nøytrale, men der fleste parten av dem kom tilbake.
 

DeletedUser

Guest
Auro, Zara, sky forlot stammen og laget "Power" sammen med dora. Som gikk til angrep på oss.
Dec og noen andre laget Swiss men forble nøytrale, men der fleste parten av dem kom tilbake.

Zara ble massenuka fra første sekund.............
Jeg fikk inc fra først sekund fra Bodygard,som ble brukbart supplert av Jon snow...

SWISS feiga ut pga egoisme ;)
Kun Decreptius som "holder stand"

Utover det er det bare å sjekke TW Stats,så sees det at det røyner på for noen i ODA for tiden............
 

DeletedUser

Guest
Zara ble massenuka fra første sekund.............
Jeg fikk inc fra først sekund fra Bodygard,som ble brukbart supplert av Jon snow...

SWISS feiga ut pga egoisme ;)
Kun Decreptius som "holder stand"

Utover det er det bare å sjekke TW Stats,så sees det at det røyner på for noen i ODA for tiden............

Dora startet å angripe ram. Derfor vi erklærte krig, og knuste zara. Derfor JS og body angrep deg.

"så sees det at det røyner på for noen i ODA for tiden............"
Kan du forklare den? Forsto den ikke
 

DeletedUser

Guest
Dora startet å angripe ram. Derfor vi erklærte krig, og knuste zara. Derfor JS og body angrep deg.

"så sees det at det røyner på for noen i ODA for tiden............"
Kan du forklare den? Forsto den ikke

Bare å lese tw-stats.....
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Hvilke statistikker referer du til?

ODA vs power

Siste 24 timer:

Side 1:
Stammer: ODA
Side 2:
Stammer: Power

Timeframe: Siste 24 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 115
Side 2: 4
Forskjell: 111

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,112,228
Side 2: 40,888
Forskjell: 1,071,340

chart

Siste uke:
Side 1:
Stammer: ODA
Side 2:
Stammer: Power

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 580
Side 2: 42
Forskjell: 538

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 5,618,317
Side 2: 421,374
Forskjell: 5,196,943

chart
 

DeletedUser

Guest
He,he,da har du skylapper :p

Vet jeg har dårlig syn, men jeg er ikke blind.
Tror du selv må ta en titt på tw stats og se. Vi har tatt flere hundre byer av dere på 6 dager, dere har ikke klart 30 engang av oss.
 

DeletedUser

Guest
Vet jeg har dårlig syn, men jeg er ikke blind.
Tror du selv må ta en titt på tw stats og se. Vi har tatt flere hundre byer av dere på 6 dager, dere har ikke klart 30 engang av oss.

Tenker du på de byene dere har adlet fra ubemannede kontoer,som går grå hvert øyeblikk??
Ja,det er vel en megaprestasjon ?
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Er vel deg, skyrroz og Dora som er de mest aktive. Vil ikke si at statsa ser veldig annerledes ut der:

Side 1:
Stammer: ODA
Side 2:
Spillere: Dora the Explorer, Aurora, skyrroz

Timeframe: Siste 48 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 77
Side 2: 10
Forskjell: 67

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 835,436
Side 2: 114,065
Forskjell: 721,371

chart
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Det er merkelig det der, men enkelte ser kun det de ønsker å se. Slik har det vært hele tiden, så er ikke overrasket over at du får det til at dere gjøre det så bra Aurora :)
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Uenighet er ikke illojalitet, men dere kaller Aurora illojal, men hun er illojal mot hva? Dårlige lederegenskaper?
 

DeletedUser

Guest
Det er merkelig det der, men enkelte ser kun det de ønsker å se. Slik har det vært hele tiden, så er ikke overrasket over at du får det til at dere gjøre det så bra Aurora :)

Nå har jeg bare sagt at de bragdene dere påberoper dere,ikke er noen bragder,for adler man inaktive kontoer,er de likestillt med gråbyer mtp motstand :p
 

DeletedUser

Guest
Nå har jeg bare sagt at de bragdene dere påberoper dere,ikke er noen bragder,for adler man inaktive kontoer,er de likestillt med gråbyer mtp motstand :p

Så bare du, sky, kill4fun og god of war som er aktive :)?
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Uenighet er ikke illojalitet, men dere kaller Aurora illojal, men hun er illojal mot hva? Dårlige lederegenskaper?

Vet ikke hva du ikke forstår jeg, men å forlate stammen fordi man er uenig, det er å være illojal. Ikke akkurat slik man løser problemer/uenighet, uten å framstå som illojal og dramaqueen. Er mange andre måter å takle uenighet på, enn å stikke fra stammen. Hvem snakker om dårlig lederskap? Slutt å vri på fakta. DEt ble gjennomført HELE 3 avstemminger! Resultatene talte for seg, hver gang. Å gjennomføre avstemminga 3 ganger pga protester, er i seg selv temmelig fantastisk urealistisk, dog ble de gjennomført . Resultatene ble ikke godtatt, noe som i seg selv er ganske så fantastisk. Hehe.. Uansett om man er enig eller ikke, i resultatet av et valg, så må man leve med det, og gjøre det beste ut av det. Å stikke av er å være illojal mot stammens avgjørelse, ikke ledelsens!
 
Sist redigert:
Topp