Faktabørsen

DeletedUser

Guest
RYKTES AT KRIGEN MED BOO HAR STARTET OG AT SLASKEN HAR GÅTT MOT VEGGEN

Avkreftes

Fakta er att krigslista i BOO er tom vi har jo bare fredlige snille personer i stammen.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at vi på Eru ikke har noe ære! :Neutral:

Eru Iluvatar mai 28, 17:24
Slutter du å spille?

-SS

The Føroyar mai 28, 17:27
Nei, for jeg har vært i samme situasjon som det du er i.
Gir aldri opp før det slutt.

Var nøye med å sikre meg gode forhold til naboene, for stammen er ikke nok.

The Føroyar mai 29, 18:02
Bare til info. Ett angrep til og jeg legger ikke mere tid på denne verden.
Uten motstandere blir det ikke noe gøy....

Eru Iluvatar mai 29, 18:04
Skjønner ikke helt hva du mener? Når vi angriper deg er vi vel motstandere? Altså har du en motstand.

-SS

The Føroyar mai 29, 18:05
Gir jeg opp har du en motstander mindre og hvis alle gir opp er moroa over.

Eru Iluvatar mai 29, 18:06
Er nok av motstand, er flere hundre spillere på serveren.

The Føroyar mai 29, 18:06
Du bruker meg kun til farming og det er det ingen ære i.

Eru Iluvatar mai 29, 18:11
Vet ikke helt hva ære har med denne saken å gjøre? Det er da helt vanlig å farme spillere man har clearet.

The Føroyar mai 29, 18:12
Jeg blokker deg og som du ser er byen nå grå.
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Fakta er at det ikke tar mange dagene etter at jeg bestemmer meg for å slutte før en mister Fsensitivity stjeler medlemmene over til sin nye stamme på grunn av en liten bagatell. En slik lederstil holder ikke lenge, og nå ser andre stammer svakheten, så det blir spennende å se hvordan dette går.


Og jeg håper han og de godter seg med at de stjal det Boo hadde arbeidet hardt med å lage.
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Fsensitivity er ganske sur på skype for at jeg skrev det der, så jeg får vel avklare et par ting. Nei, dette er ikke "grining" som han kaller det. Jeg er simpelthen bare ute etter å forklare slik at andre stammeledere får med seg at et samarbeid med en stamme som styres av Christian/fsensitivity ikke er noe lurt å stole på, for et samarbeid der kan fort gå dukken :) Jeg har sluttet uansett (lager bare def for gøy), så for meg er det ikke så viktig, annet enn at jeg synes det dog er litt slemt å ta alt jeg brukte lang tid på å bygge opp, uten særlig forvarsel.

Selv om Christian tror dette bare er "grining" som har skrev til meg, så er dette bare en grei beskjed til andre om at han ikke er til å stole på.

Men jeg slenger selvfølgelig med et lykke til til dere andre som spiller i den stammen, selv om jeg selvfølgelig har litt delte meninger om overgangene. Det blir spennende å se hvordan V22 utarter seg
 

DeletedUser

Guest
Nå er det slik at gertpe var en helt elendig diplomat og gamla var veldig lite aktiv "som hovedleder" når vegard ga seg i ledelsen har alt gått nedover.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er att det er en kjempe jobb du gjorde med og sette sammen stammen har aldri vert borti mere nuke glade folk så jeg tror du forstår att og kjøre ett diplomati som gjør halve kartet lilla ikke er til og leve med for folk som elsker og nuke så og skylde alt på Fsensitivity og att ett hel lilla kart er en liten bagatel møter du liten forståelse for.
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Nå er det slik at gertpe var en helt elendig diplomat og gamla var veldig lite aktiv "som hovedleder" når vegard ga seg i ledelsen har alt gått nedover.

Hertug-status er ikke viktig. spesielt ikke når det er tre til som sitter i ledelsen å avgjør ting. Når Gert i tillegg foreslo at andre kunne ta over diplomatiet, enkelt og greit, så brukte enkelte det heller som en unnskyldning til å klage litt, og lage sin egen stamme. Ære og berømmelse for det, fortjent eller ikke.


Jeg føler jeg selv arbeidet hardt for å legge et hardt grunnlag i Boo, så jeg skal ikke legge skjul på at jeg blir en smule furt når en kar som Christian kommer inn å ødelegger det hele. Det tror jeg er ganske forståelig for de fleste ;)
 
Topp