Faktabørsen

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Fakta er att det er en kjempe jobb du gjorde med og sette sammen stammen har aldri vert borti mere nuke glade folk så jeg tror du forstår att og kjøre ett diplomati som gjør halve kartet lilla ikke er til og leve med for folk som elsker og nuke så og skylde alt på Fsensitivity og att ett hel lilla kart er en liten bagatel møter du liten forståelse for.

Jeg synes det er mer forståelig hvis han hadde endret på det istedet for å freake helt ut og lage ny stamme. Intensjonen var å ha et hovedmål, og å være taktisk. Fremgangsmåten var ikke bra, og jeg hadde ikke gjort det samme hadde jeg fortsatt vært diplomat, men som leder burde Christian sagt ifra og endret det. Det er det ikke vanskelig å ha forståelse for, eller?
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Sagt ifra? Virkelig? Det er en prinsippsak. Først klagde vi indirekte, så klagde vi direkte. Ingenting skjedde. Sa til gert at han skulle dele med oss hva han hadde i tankene og hva han planlagte, dette gjorde vi dagen før at han out of the blue annonserte en våpenhvile i 48 timer med hele 4! stammer. Vi prøvde å få det endret. Det funket ikke. Det var også endel elendighet som vi ville ha ut. Da ble det som det ble.
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Jeg har ikke selv sett hva som skjedde, men etter hva jeg hørte, så var det mulig å endre diplomatirollen. Om ikke på forespørsel fra Gertpe selv, så ihvertfall slik alle andre stammer på TW gjør det.
 

DeletedUser

Guest
Jeg synes det er mer forståelig hvis han hadde endret på det istedet for å freake helt ut og lage ny stamme. Intensjonen var å ha et hovedmål, og å være taktisk. Fremgangsmåten var ikke bra, og jeg hadde ikke gjort det samme hadde jeg fortsatt vært diplomat, men som leder burde Christian sagt ifra og endret det. Det er det ikke vanskelig å ha forståelse for, eller?

Full forståelse for den men alt skjedde til feil tidspunkt spillera satt med nuker sliti frem første adelen vi hadde blitt angrepet og var klare til og slå tilbake og så blir plutselig er hele kartet lilla det blei så klart splittelse med en gang hadde ikke Christian trua oss lojale så hadde iap vert brutt 10 min etter att ledelsen erklerte den.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at jeg er så trøtt etter nattfarming at jeg kastet bort en stor mengde LK ved å farme feil by. R.I.P
 

DeletedUser

Guest
Ble en del surr på slutten, ja. Hva mente du med det jeg siterte? :)

Når IAP blei anongsert ville flere i stammen drite i ledelsen og bryte den tvert men Christian klarte og stoppe dette.

Rottnikken: Fakta er att hvis du tror jeg mangler deff kjenner du ikke til hvordan jeg spiller.
 
Sist redigert av en moderator:

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Haha, kødder du? Christian klarte ikke å stoppe det, det var han som fikk alle til å "drite i ledelsen". :p I dobbel forstand. Ved å dra, og ved at Christian og Spoonman-gutta ikke gjorde jobben de da burde gjort som ledere av Boo.

Det ironiske er at jeg faktisk ble litt glad da Spoonman-gutta ble med i ledelsen i Boo. Jeg hadde jo tross alt et godt inntrykk etter å ha spilt sammen med de andre steder, og hjulpet dem. Hvis det er noen andre som føler at de har et godt forhold til Spoonman-folka, så kan jeg avsløre så mye som at svaret jeg fikk da jeg konfronterte dem med "tyveriet" var:

Spoonman i dag klokken 00:21
Herrlihet det er da ingen regel på hvordan spillet skal spilles? vi kan da spille spillet akuratt som vi vil? Og vi valgte å spille dirty. er du lei deg for det? too bad. det er ett spill og uforutsigbare ting skjer

Man skal selvfølgelig gjøre som man vil, men det er jo også derfor greit å vite for alle dere andre at folka på denne kontoen faktisk gjør akkurat det de vil, selv om det foreligger vennskap, eller selv om dere er i samme stamme eller allianse.


Og ettersom jeg nå har skrevet om hvordan de to viktigste (?) lederne i BAF er, så håper jeg folk tenker seg om to ganger før de inngår allianser med disse. Det er gode spillere her, men de har ikke def, så de kommer til å søke allianse med stammer med def for å få hjelp, og når alliansen ikke er nødvendig lengre, kommer denne alliansen til å brytes.


Og nei, Christian, dette er ikke "grining", jeg vil bare hjelpe de andre stammene til å forstå hva slags folk de evt. skal spille med/mot, slik at de ikke gjør den tabben og stoler på dere. For ikke engang om dere får alt servert på et sølvfat gir dere respekt.
 

DeletedUser

Guest
Når IAP blei anongsert ville flere i stammen drite i ledelsen og bryte den tvert men Christian klarte og stoppe dette.

Rottnikken: Fakta er att hvis du tror jeg mangler deff kjenner du ikke til hvordan jeg spiller.

Jeg gjør-

4 ganger mer poeng enn tropper.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Sagt ifra? Virkelig? Det er en prinsippsak. Først klagde vi indirekte, så klagde vi direkte. Ingenting skjedde. Sa til gert at han skulle dele med oss hva han hadde i tankene og hva han planlagte, dette gjorde vi dagen før at han out of the blue annonserte en våpenhvile i 48 timer med hele 4! stammer. Vi prøvde å få det endret. Det funket ikke. Det var også endel elendighet som vi ville ha ut. Da ble det som det ble.

Dere prøvde ikke å få noe endret, dere sa dere var uenige. Men om du tenker litt ville du vite hvorfor. Vi hadde overhoved ikke kontroll på situasjonen på det tidspunkt. Og tiden sku brukes til å få istand noen avtaler.....som var så godt som i boks.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Når IAP blei anongsert ville flere i stammen drite i ledelsen og bryte den tvert men Christian klarte og stoppe dette.

Rottnikken: Fakta er att hvis du tror jeg mangler deff kjenner du ikke til hvordan jeg spiller.

Hørte ikke om "flere" som ville drite i ledelsen.......hva klarte Kristian å stoppe?? Joda, han klarte å splitte stammen, flott gjort.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Nå er det slik at gertpe var en helt elendig diplomat og gamla var veldig lite aktiv "som hovedleder" når vegard ga seg i ledelsen har alt gått nedover.

Den godtar jeg.....men da stillingen ble lagt åpen, ville ingen ta den.
 
Topp