Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Fakta er att dagens action bare er i startfasen dagen er lang.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at Lorden sin rekord på DF nesten har blitt dobblet så langt idag :O (A)
 

Coon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Fakta er at jeg aldri sluttet med tw når jeg skrev det tidligere i verdenen. Alltid spilt, måtte bare komme opp på topp 10 før jeg sa noe.

Denne verden vil bli morsom, forhåpentligvis ...
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Fakta er at visse folk ikke klarer og spille TW slik at de må hacke til seg kontoer for å oppnå noe. Er så langt bak mål at det ikke går ann..

Referer til veggis98 kontoen. Håper han/hun som har gjort det sitter med en veldig god samvittighet :)
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Fakta er at visse folk ikke klarer og spille TW slik at de må hacke til seg kontoer for å oppnå noe. Er så langt bak mål at det ikke går ann..

Referer til veggis98 kontoen. Håper han/hun som har gjort det sitter med en veldig god samvittighet :)


det du definerer som hacker er vell mere at han har tatt inn en dual han ikkje kunne stole på,tror faktisk det ikkje har vært hacking angående tribalwars før med pw osv,så enten har han gidd det bort,eller hadd ett pw som er veldig enkelt og tippe... så veggis98 må vel nesten takke seg selv for det..:)
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Er nok ikke dual. Han liker ikke å ha dual. Han liker å spille solo. Så vil ikke tro det er tilfellet.
Men ikke fått tak i han heller, så vet ikke hvordan hans situasjon er. Men vi fikk en post på vårt forum om at den var hacked. Fra "hackeren" selv.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Å hacke er i dette tilfellet å komme seg inn i databasene til InnoGames og hente ut passordet til brukeren veggis98, uten å ha noen som helst tilgang til InnoGames' systemer. Lite sannsynlig. En annen regel som muligens vil gjelde her, er at det er ulovlig å gjette passord :p
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Hmm, nei.. Da vet jeg ikke.. Men, ja.. Kjipt og miste en såpass sentral konto. :/
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Er nok ikke dual. Han liker ikke å ha dual. Han liker å spille solo. Så vil ikke tro det er tilfellet.
Men ikke fått tak i han heller, så vet ikke hvordan hans situasjon er. Men vi fikk en post på vårt forum om at den var hacked. Fra "hackeren" selv.



var en finn måtte å si jeg slutter med TW, det veggis mener
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
da hadde han vell for dårlig pw,dessverre,synd at utfallet blir sånn,men virker litt sånn rart det skjedde rett etter magnar adla en by fra veggis98,er det en unnskyldning hvorfor byen ble tatt?
 
Topp