Faktabørsen

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Fakta er at Sondrekul misbruker mitt navn IG.

At du sitter å skriver på PM at jeg spiller der sammen med deg, at jeg gjør ditt og datt nå etter jobb er for meg ikke akseptabelt.

Jeg spiller ikke på trustie, og jeg kommer aldri til å spille med Sondre, eller i stammen til Sondre. Det er oppskriften på nederlag.
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Fakta er at Sondrekul misbruker mitt navn IG.

At du sitter å skriver på PM at jeg spiller der sammen med deg, at jeg gjør ditt og datt nå etter jobb er for meg ikke akseptabelt.

Jeg spiller ikke på trustie, og jeg kommer aldri til å spille med Sondre, eller i stammen til Sondre. Det er oppskriften på nederlag.

Er nok mere at du ikkje har hadd styr på hvem du har tatt inn som dual eller ikkje på kontoen din :)

Vi har ikkje skrevet noe om at du har vært dual på trustie,som du kommer med utsagn om,det er greit du vil ikkje spille med meg,men når du skal skrive bs så fair enough bruk tid og krefter på det.

Så her må du gi deg,ikkje min feil at du ikkje klarer og holde styr på hvem du tar inn som dual eller ei :)
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Ikke ta den tonen thor, lorden var helt vanvittig... aldri sett noen spille på den måten.

Jeg tar alltid den tonen der, WhiteShadow. Bare å bli vant til slik, for blir mye av dette fremover..
Du får glede deg til å se meg i fyr og flammer. :D

Fakta er at jeg også har sommerferie. (love)
 
Topp