Faktabørsen

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
ikke vinner? Er ikke det grunnen er at F.eks habbo melder seg på å bare stemmer imot meg men stemmer ikke på andre (og er tydelig at det var bare for å prøve å danke meg ut grunnet 3k pp) Da er det unødvendig og barnslig ja srry ass ^^

Unødvendig og barnslig? Jeg vil ikke at de som baserer seg på å bygge opp byer med pp skal vinne en TW-champ. I mitt øyne er ikke en person som gjør slikt en vinner verdig.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Ikke bli stille da jeg vet at det stemmer så er ikke vitsen å diskutere men ville ha et svar på det ^^
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
sry har andre ting å gjøre innimellom også.

Men ja du har nok ganske rett i det, men om hun bruker mer enn deg er jeg ikke helt sikker på da.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
sry har andre ting å gjøre innimellom også.

Men ja du har nok ganske rett i det, men om hun bruker mer enn deg er jeg ikke helt sikker på da.

har brukt 4500 pp totalt på v 22 så vet ikke jeg brukte dog 1500 i starten altså 01
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
har brukt 4500 pp totalt på v 22 så vet ikke jeg brukte dog 1500 i starten altså 01

Hvis du brukte 3k på den 300 poeng byen, og 1,5k på først byen. Blir jo det 4500 pp. Som betyr at du ikke har Premium konto, Konto Admin eller Farme Assistent. Wow da er du gidd hvis du holder deg på topp 3 uten alt det.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Hvis du brukte 3k på den 300 poeng byen, og 1,5k på først byen. Blir jo det 4500 pp. Som betyr at du ikke har Premium konto, Konto Admin eller Farme Assistent. Wow da er du gidd hvis du holder deg på topp 3 uten alt det.

:p

Tok ikke dem med KA tok vi faktiks ikke før by nummer 20 :p

Så er bare kjøpt 1 der (vi bruker den nesten ikke anyway) ellers ofc pk 2 stykk 400 pp så FA kjøpt 2 stykk 60 pp

la oss se 2160 blir det da okay da er vi oppi 5160 fornød da? trodde vi bare snakket om pp på bygninger
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
fortsatt mye mer enn jeg bruker på å spille ferdig en hel verden. Men gidder ikke diskutere dette temaet lengre nå.
 

DeletedUser

Guest
fakta er at vi valgte og bygge den fort opp slik at vi får en fin by der hva er vitsen med å adle en 300p by der om vi må bruke 1 mnd på å få den opp?

Lukter desperasjon på lang vei. Håper det var verdt det! :)


Har brukt 4,5k pp på verden totalt tipper

Birken
DOn slaks
osv har brukt mer? Er bare å starte ^^

Synes det er litt rart at du hiver dine medlemmer ut i vannet på den måten.
Bare for å prøve å redde deg selv, nevner du folk i stammen sånn at fokuset drar over på dem. Som leder burde du vell "beskytte" dem, og ikke angripe dem på den måten du gjør nå.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Lukter desperasjon på lang vei. Håper det var verdt det! :)




Synes det er litt rart at du hiver dine medlemmer ut i vannet på den måten.
Bare for å prøve å redde deg selv, nevner du folk i stammen sånn at fokuset drar over på dem. Som leder burde du vell "beskytte" dem, og ikke angripe dem på den måten du gjør nå.

Var for å, pointere har vigdis også om jeg skal gå mot KOD vet ikke med resten så kan ikke utale meg der ^^

Er ikke mye desperasjon jeg ønsker og få en by opp der i en fei som du merket ga vi oss etter 3k brukte pp som var planlagt ^^
 
Topp