Faktabørsen

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Sier ikke noe imot at må man kunne å bruke det, for eksempel Birken (føler jeg drar han inn og kritiserer han mye nå, men men) Som bruker en tonn av pp, men greier aldri og henge med i toppen, han er da ikke så flink til å bruke pp med fler byer, (pga han er feig i adlingene.) Men ja, til konklusjon trekker vi at du er en pp hore :*

haha jau men blir vel det samme som å si at man gjør seg selv til en tjuv for en femmer noe som blir feil i dette tilfellet. Skjønner poenget ditt mener bare det blir for tynt og kalle en person pp-hore får å få opp en by langt etter start fasen.
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
haha jau men blir vel det samme som å si at man gjør seg selv til en tjuv for en femmer noe som blir feil i dette tilfellet. Skjønner poenget ditt mener bare det blir for tynt og kalle en person pp-hore får å få opp en by langt etter start fasen.

Tynt det blir det ikke. 3k pp er mye, uansett sammenheng. Og når man bruker så mye pp på halveringer (ser at det helst var det dere brukte det på?). 3k pp på halveringer som koster 10pp blir 300 halvering det, er du klar over hvor mye det er? Det er mer halvering enn sikkert hele KoD har brukt totalt nå. PP-hore.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Tynt det blir det ikke. 3k pp er mye, uansett sammenheng. Og når man bruker så mye pp på halveringer (ser at det helst var det dere brukte det på?). 3k pp på halveringer som koster 10pp blir 300 halvering det, er du klar over hvor mye det er? Det er mer halvering enn sikkert hele KoD har brukt totalt nå. PP-hore.

Vigdis? :p

Neida vet ikke hva hun har brukt pp til utenom handel. Pointe er at jeg ikke anser det som pp-horing hadde vi hatt en Dagens pp-hore hadde nok jeg ikke vært i nærheten ^^
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Vigdis? :p

Neida vet ikke hva hun har brukt pp til utenom handel. Pointe er at jeg ikke anser det som pp-horing hadde vi hatt en Dagens pp-hore hadde nok jeg ikke vært i nærheten ^^

Vigdis er mer handel ja :p

Men tror du hadde tatt den den dan du brukte så my
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Er en del jo men er ikke alle som kommer like langt.

Ser ikke hvordan dette er relevant, ut ifra min definisjon er det samme hvorvidt du har suksess eller ei, så lenge mengden er stor nok.

Apropos det så har jeg faktisk ingen definisjon (mehe, lurte dere der :? ), vurderer heller enkelttilfellene. 3k er sikkert mer enn jeg har brukt på alle mine verdener totalt, inkludert PK, FA og KA. Sist på v20 brukte jeg ikke 20% ressursbonus, og fikk Odd til å betale et par premium- og KA-abonnementer for meg i bytte mot at jeg skulle være aktiv. (angel) Skjønner knapt at det er mulig å bruke så mye på samme by, og kan ikke huske å ha sett noe lignende tidligere med unntak av start-up. Har forøvrig ikke sett det nå heller siden jeg ikke har logget inn etter at det skjedde. Uansett, mulighetene for dette forsterker bare ønsket om verdener med sterkt begrensede PP-funksjoner (kun PK, FA og KA) for min del - selv om jeg har forstått at det mest sannsynlig ikke vil la seg gjøre på .no - noe som til dels er forståelig, men fort kan være en årsak til at enkelte velger å gi seg.
 
Sist redigert:

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Fakta: Grunnen til at Magnar ikke liker spioner er at han ikke greier å skaffe seg noen selv.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Fakta er at vi har farmet 100 mill ressurser. (clapping)

6117e2fd9a954bc24b21a99c22ac6136.png
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Tynt det blir det ikke. 3k pp er mye, uansett sammenheng. Og når man bruker så mye pp på halveringer (ser at det helst var det dere brukte det på?). 3k pp på halveringer som koster 10pp blir 300 halvering det, er du klar over hvor mye det er? Det er mer halvering enn sikkert hele KoD har brukt totalt nå. PP-hore.

Du er litt krass nå. 3k pp, vil om du kjøper den største pakken, koste 264 kr. For å ta meg da som eksempel, så vil jeg bruke 1 time og 40 minutt på å tjene inn dette. Jeg er da ufaglært så lønnen til en god del andre er nok mye høyere. Men er det å bruke 3k pp på en by mye? Jeg vet om kontoer som hadde over 100k pp på bok, og det som er brukt på den kontoen er nok mye høyere. Vil heller si birken er en PP-hore, men magnar er ikke. Dog, jeg liker ikke at han driver med slikt. Uansett så er det ikke min sak så han får drive med sitt å jeg med mitt!
 

DeletedUser

Guest
Lurer på det samme, og hadde kunne spurt noe sånt til noen i PMS selv. I hvert fall etter nylige uttalelser på off.forum...
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Lurer på det samme, og hadde kunne spurt noe sånt til noen i PMS selv. I hvert fall etter nylige uttalelser på off.forum...

Kan no høre litt på Thomas også ^^ han har spilt med meg før på v 20 så han vet nok bedre hvordan jeg er som leder en det du gjør fnas :)
 

DeletedUser

Guest
At Thomas har en liten ting for deg, er det ingen tvil om. Litt usikker om du egentlig ser at nicket er Fsensitivity, eller om du prøver å være artig.

Men til tema:
Har aldri sagt at jeg vet hvordan du er som leder, men ut ifra hva jeg har sett deg skrive på off.forum. Må jeg innrømme at jeg har fått ett ganske dårlig inntrykk av deg.
Jeg hadde ikke vært komfortabel med at lederen i stammen jeg er i, hadde kastet meg foran seg for å prøve å redde seg selv. Og det er jo som jeg skrev i noen innlegg tidligere, at det er sikkert flere som lurer på hvordan det egentlig er i PMS. Når lederen opptrer på den måten...
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
At Thomas har en liten ting for deg, er det ingen tvil om. Litt usikker om du egentlig ser at nicket er Fsensitivity, eller om du prøver å være artig.

Men til tema:
Har aldri sagt at jeg vet hvordan du er som leder, men ut ifra hva jeg har sett deg skrive på off.forum. Må jeg innrømme at jeg har fått ett ganske dårlig inntrykk av deg.
Jeg hadde ikke vært komfortabel med at lederen i stammen jeg er i, hadde kastet meg foran seg for å prøve å redde seg selv. Og det er jo som jeg skrev i noen innlegg tidligere, at det er sikkert flere som lurer på hvordan det egentlig er i PMS. Når lederen opptrer på den måten...

Vet ikke jeg eller leste fnas et sted og har vel bare brukt det som forkortelse etter det :|

jau men ser no ut som folk er fornøyde :) uansett er det hva man gjør Ig som er viktigs og kastet da generelt ikke noen forand :p Alle vet at dem 2 jeg nevte bruker en del PP og var mer ment for å pointere kunne tatt vigdis å GGpew istedenfor om du hadde følt deg bedre av det :p
 

DeletedUser

Guest
Skjønner!

Får vell høres etter at verdenen er ferdig, hvor fornøyde de egentlig var. IG er viktigst, uten tvil.
Du kastet nok de foran for å hive fokuset vekk fra din pp-bruk. Hadde vært best om du hadde brukt noen andre som skjold, ja... Hadde nok hatt ett litt bedre inntrykk av deg som leder.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Eller bare innrømmet pp-bruken å ikke være så barnslig å si "men han å jor det, da må jeg å få lov".
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Magnar hvis du sier du ikke er desperat. Hvorfor i h******* sender du et tog på over 12 timer på Tølle? Jeg vil si at du er ganske desperat når du sender et tog på over 10 timer på en fiende i dette stadiet av spillet.
 
Topp