Faktabørsen

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
hæ? Hvorfor skulle jeg ikke 039 er da endå ikke klar og er vel det jeg har gjort hele tia er det ikke? Sendte også slike tog på spoonman ^^

1- først var det greit å sende slike tog på spoon
2- så blir jeg desperat for det jeg adler 1 gråby å pp den litt opp
3- så blir jeg desperat for det jeg sender et tog på tølle (men er ikke desperat når jeg sender på spoon)

Kan folk se å bestemme seg her -_-
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
hæ? Hvorfor skulle jeg ikke 039 er da endå ikke klar og er vel det jeg har gjort hele tia er det ikke? Sendte også slike tog på spoonman ^^

1- først var det greit å sende slike tog på spoon
2- så blir jeg desperat for det jeg adler 1 gråby å pp den litt opp
3- så blir jeg desperat for det jeg sender et tog på tølle (men er ikke desperat når jeg sender på spoon)

Kan folk se å bestemme seg her -_-


Var ikke på Spoon når du gjorde det så det må ha vært noen andres mening isåfall.
At du begynner å sende tog på en spiller som er x7 mindre enn deg er jo litt latterlig. Elr vent, du har sendt tog på Unicorn også. Han er vel... x30 så liten som deg.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Var ikke på Spoon når du gjorde det så det må ha vært noen andres mening isåfall.
At du begynner å sende tog på en spiller som er x7 mindre enn deg er jo litt latterlig. Elr vent, du har sendt tog på Unicorn også. Han er vel... x30 så liten som deg.

Hva er gale med det? Om jeg får spørre sier du at du ikke adler folk som er mindre en deg? Eller du kan egentlig ikke grunnet posisjon adler stort mindre en deg lengre uten avstand men jeg kan og gjør det for å bygge opp ofc ^^
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Hva er gale med det? Om jeg får spørre sier du at du ikke adler folk som er mindre en deg? Eller du kan egentlig ikke grunnet posisjon adler stort mindre en deg lengre uten avstand men jeg kan og gjør det for å bygge opp ofc ^^

Poenget mitt var ikke at det er galt å adle spillere som er mindre enn seg, men at når du sender et tog på over 12 timer mot en fiende så er du ganske desperat når det er 99,99% sjanse for at den blir heftig stacket (som den ble).

Men uansett er jo forbedring fra den barbar byen, så creedz for det.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Poenget mitt var ikke at det er galt å adle spillere som er mindre enn seg, men at når du sender et tog på over 12 timer mot en fiende så er du ganske desperat når det er 99,99% sjanse for at den blir heftig stacket (som den ble).

Men uansett er jo forbedring fra den barbar byen, så creedz for det.

Jeg ønsker meg en front forklar meg er nesten ikke safe byer lengre å adle bak eller så da må jeg forand uansett hva jeg vil :p
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Magnar hvis du sier du ikke er desperat. Hvorfor i h******* sender du et tog på over 12 timer på Tølle? Jeg vil si at du er ganske desperat når du sender et tog på over 10 timer på en fiende i dette stadiet av spillet.

Uhhh, for et par uker siden fikk jeg 2 tog ifra Mustafa som brukte 10 og 12 timer. Greit at du liker å håne Magnar, men du får da passe på hva deres medlemmer gjør før du går ut på forumet og "ler" av noen.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Uhhh, for et par uker siden fikk jeg 2 tog ifra Mustafa som brukte 10 og 12 timer. Greit at du liker å håne Magnar, men du får da passe på hva deres medlemmer gjør før du går ut på forumet og "ler" av noen.

Tror ikke creo helt vet hva hans medlemmer gjør jeg ^^
 

DeletedUser

Guest
Uhhh, for et par uker siden fikk jeg 2 tog ifra Mustafa som brukte 10 og 12 timer. Greit at du liker å håne Magnar, men du får da passe på hva deres medlemmer gjør før du går ut på forumet og "ler" av noen.

Makan til løgn har jeg aldri hørt før. Har aldri sendt noe 10 timers tog på deg
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Uhhh, for et par uker siden fikk jeg 2 tog ifra Mustafa som brukte 10 og 12 timer. Greit at du liker å håne Magnar, men du får da passe på hva deres medlemmer gjør før du går ut på forumet og "ler" av noen.


Makan til løgn har jeg aldri hørt før. Har aldri sendt noe 10 timers tog på deg

Hadde du to tog for flere uker siden Generalen? :eek:

Tror ikke creo helt vet hva hans medlemmer gjør jeg ^^


Mine medlemmer??? Er ikke leder i KoD altså...
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Fakta er at jeg oppdaterte signaturen så Magnar skal slutte å syte over at han ikke vet noe om meg (angel)
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
For 2-3 uker siden spilte ikke Markus. Da han begynte var Mujaffa/Mo i Moa, mer eller mindre nedadlet. I tillegg har vi jo det han selv nevner. At man spiller på en lederkonto betyr ikke at man er leder.
 
Topp