Faktabørsen

peter98

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Fakta er at det skjer rare ting på V22 når jeg ikke er her lengre. Håper alle koser seg og at Don gir meg en klem snart(hug)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
så den uerlige dualen bare FØLTE på seg at Heskey kontoen skulle sende 5-6 adels tog og bytter pw/mail og nick minutene føre?

For siste gang(orker ikke svare engang om du ikke gidder lese gjennom), DU sier heskey timet angrepene til å lande kort tid etter pw ble skiftet. Da pw ble skiftet tidlig(kl 6.30 ellerno?) om morgenen vil jeg anta at de da var timet kl 08.00 eller noe rundt der noe som er helt vanlig og som så og si alle gjør.

Angrepene ble dermed sendt tidlig på morgenen når dualen var på. Dette er en dual som vi regner med vil gjøre mest mulig skade

Han ser selvfølgelig disse inkommende som er timet kl 08 og tenker at "hey, om jeg kupper nå og feiltagger får jeg gjort større skade enn om jeg gjør det midt på dagen med 0 incs" og gjør dermed som han gjør.

For å konkludere: Heskey hadde timet angrep kl 08, dual så dette og kuppet dermed konto på det punktet da det ville gjort mere skade enn bare en random kupping.
Ergo betyr ikke nødvendigvis det at heskey hadde angrep rett etter at det faktisk var heskey som planla dette.
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
For siste gang(orker ikke svare engang om du ikke gidder lese gjennom), DU sier heskey timet angrepene til å lande kort tid etter pw ble skiftet. Da pw ble skiftet tidlig(kl 6.30 ellerno?) om morgenen vil jeg anta at de da var timet kl 08.00 eller noe rundt der noe som er helt vanlig og som så og si alle gjør.

Angrepene ble dermed sendt tidlig på morgenen når dualen var på. Dette er en dual som vi regner med vil gjøre mest mulig skade

Han ser selvfølgelig disse inkommende som er timet kl 08 og tenker at "hey, om jeg kupper nå og feiltagger får jeg gjort større skade enn om jeg gjør det midt på dagen med 0 incs" og gjør dermed som han gjør.

For å konkludere: Heskey hadde timet angrep kl 08, dual så dette og kuppet dermed konto på det punktet da det ville gjort mere skade enn bare en random kupping.
Ergo betyr ikke nødvendigvis det at heskey hadde angrep rett etter at det faktisk var heskey som planla dette.



Less hva jeg skriver, angrepene ble sendt rett etter PW/mail og nick ble byttet. ikke rett før de landet

pw/mail og nick ble byttet midt på natta.


PW/mail/nick ble bytet også minuttene etter dette sender dere 5 eller 6 adels tog
 

DeletedUser

Guest
Be tw team sjekke ip adressene da, pms griner jo uten å gjøre noe fornuftig.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Fakta er at ifølge KoD kan ikke Magnar ha et liv regnes som dårlig leder grunnet lav aktivite i 2 uker er dog tilbake så skal få orden i ting. Forventet egentlig at det andre skulle ha grei kontroll men men ^^ Er no på saken ^^
 
Topp