Faktabørsen

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Kode:
    ▲ ▲ ▲ ▲      ▲ ▲ ▲ ▲      ▲ ▲ ▲ ▲
    █ █ █ █      █ █ █ █      █ █ █ █
    █ █ █ █      █ █ █ █      █ █ █ █
    ▀█████▀      ▀█████▀      ▀█████▀
       █            █            █
       █            █            █
       █            █            █
       █            █            █
       █            █            █
       █            █            █
       █            █            █

Jeg selger høygafler for 10pp stykket! Perfekt for kjeppjaging og demonstrasjoner både mot kontosabotører ingame og moderatorer på forumet!
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Fun fact rapporterte en forum mod for mindre pent ord bruk men fikk aldri svar ^^

Forum mods er flink til og klage når andre gjør regel brudd men tar ikke konsekvenser når dem gjør det selv.

Gjennspeiler litt her også?
 
Sist redigert:

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Kode:
    ▲ ▲ ▲ ▲      ▲ ▲ ▲ ▲      ▲ ▲ ▲ ▲
    █ █ █ █      █ █ █ █      █ █ █ █
    █ █ █ █      █ █ █ █      █ █ █ █
    ▀█████▀      ▀█████▀      ▀█████▀
       █            █            █
       █            █            █
       █            █            █
       █            █            █
       █            █            █
       █            █            █
       █            █            █

Jeg selger høygafler for 10pp stykket! Perfekt for kjeppjaging og demonstrasjoner både mot kontosabotører ingame og moderatorer på forumet!

Fakta er at jeg nettopp har kjøpt inn høygaffler til oss på Eru ++ :?
c3ca05304be0f8bf0dbc7fb9fed73c0d.png
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Så om jeg da spiller på heskey i KoD, og lurer Magnar på Djinn til å gi meg pw til brukeren hans fordi han ikke tror jeg spiller på v22. Om jeg da logger inn på Djinn, tar alle ppene, sender vekk aller tropper og endrer navn, er det da lovlig?

Om dette ikke er saken, og det ikke var en som spiller på en konto i KoD, så er jeg enig om at det ikke er noe regelbrudd.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Så om jeg da spiller på heskey i KoD, og lurer Magnar på Djinn til å gi meg pw til brukeren hans fordi han ikke tror jeg spiller på v22. Om jeg da logger inn på Djinn, tar alle ppene, sender vekk aller tropper og endrer navn, er det da lovlig?

Om dette ikke er saken, og det ikke var en som spiller på en konto i KoD, så er jeg enig om at det ikke er noe regelbrudd.

Nei, dersom spilleren hadde tilgang til Superman/en annen konto, er det et regelbrudd. Vet ikke om dette er tilfellet da, men uansett diskuterer vi ikke det. For min del hadde det vært samme om Superman byttet pw for så å ta inn spilleren igjen f.eks, så tror det mer er rundt det diskusjonen gjelder - folk som kommer med sine meninger om det å ødelegge en konto, regelbrudd eller ei. Men tror nok at den skyldige hadde tilgang til begge kontoer, ja.
 

DeletedUser

Guest
Ut ifra de faktaene jeg har fått ut ifra min egen "etterforskning" av saken. Hvor jeg har snakket med de fleste involverte.

Er min konklusjon at Sander ble lurt trill rundt. Hvorvidt noen i KoD har planlagt dette, vet jeg ikke. At det ble tatt utnytte av at dualen gikk bananas, ja.
Hvor råttent det hele blir, spørs på hvor involvert de var. Og det er i hvert fall noe jeg ikke kommer til å finne ut av, dessverre. Da det er begrenset hva jeg kan få folk til å prate på andre siden av en skjerm.

Mulig dere ser det på et annet vis. Uansett hvordan man snur og vender på det, er dette høyst beklagelig.

Litt fakta...

For det første mente denne dualen at han var i Tirpitz kontoen @ v21, noe som er falskt. Har snakket med Marco, og han har forsikret meg at det er ingen Filip i kontoen.SkypeGyazo
For det andre mente denne dualen at han var Filip i Limmi(Limited Edition), som da er en russebuss. Noe som også er falskt, da det er ingen Filip i den bussen, ifølge noen som kjenner de aller, aller fleste i den bussen. SkypeGyazo

Den delen jeg ikke forstår meg så mye på, er at Sander kjenner tydligvis denne fyren uansett. (Eller at han enda ikke har sett at han faktisk ikke er i den bussen)
SkypeGyazo
Kan gjerne videresende samtalen mellom Sander og denne dualen, hvis noen er interessert i det. Hvor det også kan antydes at Don har godkjent at han får være dual.

Jeg kan forsikre dere at dette var ikke planlagt fra ledelsen sin side, som det har blitt uttalt flere ganger. Verken jeg eller Martin hadde aldri ha blitt med på å gjøre noe sånt. Alle i chatten reagerte også med avsky når vi fikk vite hva som egentlig hadde skjedd.

Dette er den første og siste lange teksten jeg skriver på forumet. Vil gjerne komme meg tilbake til selve spillet.
Dette er dog en pekefinger til alle som leter etter dualer. Vær kritisk til de du tar inn, ha en lang samtale med de og dobbelsjekke at det stemmer hva de sier.

- Christian.
 
Sist redigert av en moderator:

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Helt enig. Uansett, fortell vedkommende at dersom han forsøkte å hjelpe KoD så feilet han kraftig. Håper for Guds skyld dere ikke har tatt han tilbake igjen på Superman-kontoen.
 

DeletedUser

Guest
Er vel ingen som vil ta på seg en slik skyld chris?

Nei, tror ikke jeg heller. Men dere har heller ingen rett til å peke finger på hele stammen eller ledelsen. Denne råtne oppførselen er fra en som prøvde å hjelpe seg selv, og ikke stammen.
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Nei, tror ikke jeg heller. Men dere har heller ingen rett til å peke finger på hele stammen eller ledelsen. Denne råtne oppførselen er fra en som prøvde å hjelpe seg selv, og ikke stammen.

blir vel litt sånn da folk utnytter situasjonen på kontoen til sander og sender masse adels på han med engang pw/mail ble byttet
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
blir vel litt sånn da folk utnytter situasjonen på kontoen til sander og sender masse adels på han med engang pw/mail ble byttet

adels var sendt tidligere på natten, og de som ble sendt var alle planlagt å sende på den datoen uansett, så... nope. :)
 

Fjordheksa

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
51
Av det jeg oppfattet i skype chatten visste ingen hva som skjedde på houdini kontoen, og at de som da sendte adels osv gjorde dette for å utnytte det at houdini hadde slutta eller noe annet rart:p jeg joiner fakkeltoget mot personen som gjorde dette,, men ikke rett fingern mot hele kod eller ledelsen. Jeg var til stede i chatten når denne infoen ble gitt, å grunnen til at kjetil(heskey) ville få det fjernet var av hensyn til houdini kontoen. Velger derfor å stryke han av "suspect" lista..
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
adels var sendt tidligere på natten, og de som ble sendt var alle planlagt å sende på den datoen uansett, så... nope. :)

Av det jeg oppfattet i skype chatten visste ingen hva som skjedde på houdini kontoen, og at de som da sendte adels osv gjorde dette for å utnytte det at houdini hadde slutta eller noe annet rart:p jeg joiner fakkeltoget mot personen som gjorde dette,, men ikke rett fingern mot hele kod eller ledelsen. Jeg var til stede i chatten når denne infoen ble gitt, å grunnen til at kjetil(heskey) ville få det fjernet var av hensyn til houdini kontoen. Velger derfor å stryke han av "suspect" lista..


heskey kontoen var jo dem som utnyttet hendelsen maks, så virker jo klart som dem prøvde å få det bort fra skype så ingen skulle vite hva dem dreiv med. er ganske tydelig når dem timer å sender alle adels togen 1 min til 10 min etter at PW/MAIL OG nick blei byttet
 
Sist redigert:

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
heskey kontoen var jo dem som utnyttet hendelsen maks, så virker jo klart som dem prøvde å få det bort fra skype så ingen skulle vite hva dem dreiv med. er ganske tydelig når dem timer å sender alle adels togen 1 min til 10 min etter at PW/MAIL OG nick blei byttet

Har du tenkt på at det kan være dualen hadde ventet på akuratt ett slik øyeblikk på å gjøre skaden sin? altså at han ventet til det var tog incs osv med å prøve å ta kontroll for å gjøre mest mulig skade.

Du skal stadig peke på oss DON, men alt du kommer med er antagelser, og det begynner å bli litt kjedelig.
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Har du tenkt på at det kan være dualen hadde ventet på akuratt ett slik øyeblikk på å gjøre skaden sin? altså at han ventet til det var tog incs osv med å prøve å ta kontroll for å gjøre mest mulig skade.

Du skal stadig peke på oss DON, men alt du kommer med er antagelser, og det begynner å bli litt kjedelig.

vi sjekket sendings tider opp mot bytting av PW/MAIL OG NICK og så at dere timet det rett etter, derfor jeg peker på dere da det er ganske tydelig.



Du sitter jo hær å nekter for ting vi har sett skjee. dette blir det samme som at du skyter naboens hund mens naboen ser på, også sitter du å nekter for at du gjorde det etterpå.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Du har fortsatt ikke forklart hvordan dette ikke kan være heskey som timet alle angrepene samtidig slik som man ofte gjør når man angriper, og Dualen som skiftet pw når det hadde størst effekt.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Har ikke don lagt ut bilder der vi blandt annet ser at fjordheksa viste om dette?

DON legg det ut om ikke du har gjort det ^^
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Du har fortsatt ikke forklart hvordan dette ikke kan være heskey som timet alle angrepene samtidig slik som man ofte gjør når man angriper, og Dualen som skiftet pw når det hadde størst effekt.


så den uerlige dualen bare FØLTE på seg at Heskey kontoen skulle sende 5-6 adels tog og bytter pw/mail og nick minutene føre?
 
Topp