Faktabørsen

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Du kjenner meg på ingen som helst måte don. Så virkelig hold deg for god for å fortelle hvem jeg er, når du ikke vet hva du snakker om.

Nokså sikker på at andre folk har helt forskjellige meninger enn deg når det gjelder akkurat det.
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Du kjenner meg på ingen som helst måte don. Så virkelig hold deg for god for å fortelle hvem jeg er, når du ikke vet hva du snakker om.

Nokså sikker på at andre folk har helt forskjellige meninger enn deg når det gjelder akkurat det.



jeg veit hva slaks personlighet du har ingame.

å personlighet kan du ikke forandre.

ja jeg er en tulling ingame, ja jeg er en tulling IRL, men ja jeg har et poeng, så jeg synes synd på den som stoler på deg IRL
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
jeg veit hva slaks personlighet du har ingame.

å personlighet kan du ikke forandre.

ja jeg er en tulling ingame, ja jeg er en tulling IRL, men ja jeg har et poeng, så jeg synes synd på den som stoler på deg IRL

Så bra du vet alt, men likevell er en tulling selv :)

Håkon har ikke vært noe problem å stole på IRL :)
 
Sist redigert:

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
jeg veit hva slaks personlighet du har ingame.

å personlighet kan du ikke forandre.

ja jeg er en tulling ingame, ja jeg er en tulling IRL, men ja jeg har et poeng, så jeg synes synd på den som stoler på deg IRL

Du har så rett sdon eller ka folk kaller dæ. Du ANER ikke kor mange bitches håkon har vært innom. Er sjalu
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Vær forsiktig, DON!

ea4eec1ca76c0d3d72d1e58f491f22e7.png
 

peter98

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Fakta er at Håkon kan stoles på, så lenge du ikke forventer at han holder det han lover :LOL:
Neida, det er ikke opp til meg å bestemme. Fakta er uansett at nattbonuseen ædelegger spillet
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at jeg føler trusie ber meg ta byene hans med det nye brukernavnet :O
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at Clark Kent kommer til å bli overkjørt når Sondre sparker alle dualene, også kan han ingenting selv:LOL:
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at Superman is back on topp 25 (party) Noen som vil lage en ny liste? (A)
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Fakta at Kjellis har overbevist meg om å skrive nynorsk hele fredagen (Når jeg står opp). Kjell sier at man blir mer interessant.
 
Sist redigert:
Topp