Faktabørsen

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Bohic i dag klokken 10:54
Kanskje årets mest sanne kommentar.
M.Yoda i dag klokken 10:54
hahahaha årets artigste kommentar
Bohic i dag klokken 10:54
bruker ikke pp jeg ;)
M.Yoda i dag klokken 10:53
bruk kanskje litt mindre pp istedenfor å få angst

fakta er at jeg dør av latter
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Det gjør jeg også ^^ Tydlig at du har fått i deg noe som ikke er bra. Bohic snakker svensk :eek: ser det der ut som svensk?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Oversatt til norsk:

Bohic i dag klokken 10:54
Kanskje årets mest sanne kommentar.
M.Yoda i dag klokken 10:54
hahahaha årets artigste kommentar
Bohic i dag klokken 10:54
bruker ikke pp jeg
M.Yoda i dag klokken 10:53
bruk kanskje litt mindre pp istedenfor å få angst
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Jeg klager bare på innaktive kontoer i stammen, eller i alliansen. De aktive er jeg fornøyde med :)

Du klager ikke på inaktivitet. Du klager på det du tror er inaktivitet. Det du ikke skjønner er at det selvsagt går fortest når man nesten ikke har motstand, og bare adler gråbyer som andre kunne farmet, for det er jo dèt du er kjent med.
 
Sist redigert av en moderator:

Themis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Du klager ikke på inaktivitet. Du klager på det du tror er inaktivitet. Det du ikke skjønner er at det selvsagt går fortest når man nesten ikke har motstand, og bare adler gråbyer som andre kunne farmet, for det er jo dèt du er kjent med.

Om du nå refererer til carno er han på 206. plass i forsvar, det vil jeg påstå er å ikke møte motstand, det var heller ikke mer enn 10.000 beseiret offensivt før det måtte bli gitt nukehjelp når han skulle ta sin første by etter over en måned.

At du klager på min taktikk er jo åpenbart et feilgrep av deg da det kun er 4 spillere som har lyktes bedre med sin spillestill enn meg i skrivende stund, og det av en helt fersk spiller. Jeg vet ikke om det sier mye om at jeg har gjort et gjennombrudd i dette spillet når det angår taktikk, eller om spillet i seg selv er ganske enkelt. Men jeg vil påstå at jeg har lyktes ganske godt med det jeg har gjort i motsetning til de fleste andre :)
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
11 k oda og 7 k odd var det på det tidspunktet, og det er mer enn nok til å hemme utviklingen betraktelig hvis det kommer til "riktig" tid. 11k oda kom kun fra forsvarsangrep. At du drar konklusjoner og påstår at kontoen er inaktiv, og kommer med ytterligere frekkheter på bakgrunn av din antakelse, betyr bare at du har misforstått. Kanskje på tide å være ydmyk og beklage?

At jeg klager på din taktikk er ikke et feilgrep. At du konkluderer med at gråby-adling er en suksess så tidlig i spillet vil jeg påstå er et feilgrep.

Hvis du vil svare på denne, så kan du sende PM (carno), så slipper vi å spamme forumet med dette.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp