Faktabørsen

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
200px-Prince_Rich_Taste.JPG
 

Themis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Themis vil med andre ord ha en hertug som nikker og gjør alt for at hun skal kunne gå over alt og alle. Kommer neppe til å skje. Dette er en advarsel fra LEDELSEN i alliansen. Dvs meg. Legend. Carneolt. Tarantella. Jon snow. Og Robb stark. Slutt nå med den forbanna whininga på offentlig forum. Det som er gjort er gjort. Slutt nå å gå hardt ut mot Vegard bare fordi du ikke fikk viljen din. Jeez.

Dette har lite med selve byen å gjøre, det omhandler at vi har innaktive kontoer i alliansen våres som kun skader vår posisjon og lever under vår beskyttelse uten å bidra i særlig grad. Det at de i tillegg holder av byer så andre i stammen ikke får adlet sier sitt det og.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Man kan se om medlemmer har vært innaktive ved å se på statusen deres. Baroner og hertuger kan se på medlemslisten sin å se hvem som er aktiv eller ikke. Har man vært inaktiv i feks 2 dager så vil spilleren ha gult aktivitetstegn har det gått en uke vil den være rød. Tror ikke carno har vært borti noen av dem. Derfor er vel inaktivitet feil ord å bruke.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Det er du ikke den første til å ha ;) Dog så vil Stian heller tape enn å ikke være leder :) -> Selvopplevd!

Var ditt og trym sitt falske spill som gjorde til at utganspunktet ble slik. Var dog ikke min stamme, men måtte ta over da Roger slutta( husker ikke details der heller atm) må grave så langt tilbake i tid
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Var ditt og trym sitt falske spill som gjorde til at utganspunktet ble slik. Var dog ikke min stamme, men måtte ta over da Roger slutta( husker ikke details der heller atm) må grave så langt tilbake i tid

Falsk og falsk :p Hadd du godtatt å ikke sitt i ledelsen hadd du vunnet du å :p Faktisk så enkelt :p
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Om jeg ikke husker helt feil så godtok jeg å ikke være i ledelsen mot at jeg valgte hvem som skulle inn dit. Noe Trym ikke gikk med på da dere ville ha "backstabbern" inn
 

Themis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Man kan se om medlemmer har vært innaktive ved å se på statusen deres. Baroner og hertuger kan se på medlemslisten sin å se hvem som er aktiv eller ikke. Har man vært inaktiv i feks 2 dager så vil spilleren ha gult aktivitetstegn har det gått en uke vil den være rød. Tror ikke carno har vært borti noen av dem. Derfor er vel inaktivitet feil ord å bruke.

Har du ikke vært pålogget på 48 timer er du ikke bare innaktiv, men da har du også sluttet.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Om jeg ikke husker helt feil så godtok jeg å ikke være i ledelsen mot at jeg valgte hvem som skulle inn dit. Noe Trym ikke gikk med på da dere ville ha "backstabbern" inn

Du godtok å ikke være leder, så lenge du fikk være i ledelsen og bestemme hele ledelsen fra din side. Du tapte på det, fordi du måtte sjefe litt for mye ^^
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Tror ikke den forklaringen er 100% rett men ikke langt ifra. Jeg vet hvertfall hvordan å forholde seg lojal ;) :*
 
Topp