Faktabørsen

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Du på 28.500 poeng har nok veldig god peil på hva som er best for meg ja, det kom jo helt klart frem i de innleggene der du prøvde å hakke ned på meg på forumet vårt.

Hmm jeg har nok mye bedre peiling på hvordan du burde ekspandere deg enn du har selv. Den personen på 28k poeng kan mye mer om tribalwars enn deg mrs 125k
 

Themis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Nei, han og de fleste jeg prater med sier at han skal være veldig god, dermed desto mer interessant å se at han ligger sålangt bak så tidlig i spillet.

Taktikken min om gråbyer ser såvisst ut til å ha fungert, jeg har fått mange byer og kan hjelpe stammen godt med det. Det virker ut som mer enn hva mange andre har gjort.
 

Themis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Hmm jeg har nok mye bedre peiling på hvordan du burde ekspandere deg enn du har selv. Den personen på 28k poeng kan mye mer om tribalwars enn deg mrs 125k

Om du ikke tillater dine medlemmer å prøve og faile litt virker du ikke som noen god læremester. Ordre ordre funker svært sjeldent.
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Siden det er litt dårlig stemning her i chatten så kommer jeg med en liten oppmuntring for dere! Umulig å ikke smile av Terry Crews i denne scenen! Fantastisk mann! :D

[video=youtube;-RNG_tTXXcg]https://www.youtube.com/watch?v=-RNG_tTXXcg[/video]
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Nei, han og de fleste jeg prater med sier at han skal være veldig god, dermed desto mer interessant å se at han ligger sålangt bak så tidlig i spillet.

Taktikken min om gråbyer ser såvisst ut til å ha fungert, jeg har fått mange byer og kan hjelpe stammen godt med det. Det virker ut som mer enn hva mange andre har gjort.

Der kommer vi til ett annet faktum: Det er ikke poeng som dreper, men tropper. Så klart trenger du poeng for å hevde deg, men med bare poeng og ingen taktikk ligger du dårlig an. Personlig liker jeg best startup, da man har få byer å holde styr på. Når man beveger seg utover mot mid-game så vil flere på topp 25 falle av siden de er som meg, og ikke sender ut nukes ofte nok, eller bruker de heller til å farme:mehe:.

Din taktikk med gråbyer har sikkert fungert, men relativt til hva? Å overleve? Å komme høyest opp på rangstigen? Fjerne området for fiender?
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Du vet det er en spennende forumdiskusjon på gang når Habbomannen begynner å skrive setninger som gir mening.
 

Themis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
I følge prestasjonene til de forskjellige medlemmene i -D-/-F-/Origin virker det som jeg har mer tropper enn de fleste i alle fall :)

En taktikk har jeg, men det har vært vanskelig å utføre da jeg ikke har fått tillatelse fra ledelsen til å utføre den.

Dette har vært problemet i forhold til å fjerne potensielle fiender og, forbud fra ledelsen (Stian)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
I følge prestasjonene til de forskjellige medlemmene i -D-/-F-/Origin virker det som jeg har mer tropper enn de fleste i alle fall :)

En taktikk har jeg, men det har vært vanskelig å utføre da jeg ikke har fått tillatelse fra ledelsen til å utføre den.

Dette har vært problemet i forhold til å fjerne potensielle fiender og, forbud fra ledelsen (Stian)

Nå spekulerer jeg, men er taktikken din å fjerne Stian?
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Btw, sjekk poengscoren til djevelen selv aka Regal.
b0fa5bafb24fc118518ae8d29c915f6e.png
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Themis vil med andre ord ha en hertug som nikker og gjør alt for at hun skal kunne gå over alt og alle. Kommer neppe til å skje. Dette er en advarsel fra LEDELSEN i alliansen. Dvs meg. Legend. Carneolt. Tarantella. Jon snow. Og Robb stark. Slutt nå med den forbanna whininga på offentlig forum. Det som er gjort er gjort. Slutt nå å gå hardt ut mot Vegard bare fordi du ikke fikk viljen din. Jeez.
 
Topp