Faktabørsen

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Den ledende teorien nå er at Themis er Zippymaster.

Ikke at jeg bryr meg, egentlig. På internett kan man være hvem man vil.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
[video=youtube;1s04ArHVNEc]https://www.youtube.com/watch?v=1s04ArHVNEc[/video]

Fra informasjonsboksen til videoen:
Hello, it's me...;-)
This is my cover of Hello by Adele! I hope you enjoy, and please subscribe and let me know if I should upload more vids of of more covers.

I live in a small town in Kwazulu-Natal in South Africa and am 18 years old. I'm pretty new to this, so be nice, I will still improve!

PP kan overføres til Jato Link.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Kan bekrefte at Themis er en ganske kjent person innenfor tw.no ja...

Bruker kun fake nick og later som "hun" er ny i spillet...

Fant ut dette sammen med lederen i F/D rett etter jeg forlot.

"Hun" tar å utnytter situasjonen som "ny" spiller for å få adlet gårbyer (rofl)

-A
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Beklager søta, men vegard sin Tw record e bedere enn de fleste her og han er en veteraner så å si at han er elendig er little bit too much


Hun kaller seg selv en hardbarket feminist, så vi burde vel luktet lunta når hun ikke reagerte på den nedlatende søt-kommentaren til Moa. INGEN feminist overser en slik herskekommentar xD
 

Themis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Jeg vet nå ikke hva du prøver å oppnå her bobilen, men at du prøver å henge meg ut som en jeg ikke er ser jeg på som relativt unødvendig.

polarbear: Det å bli kalt søta går nok helt fint, jeg tror jeg skal klare meg.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Sorry for at jeg buster deg, men alle forstår det til nå, du vokste for raskt...

Nå er vel tiden inne for å gi beskjed hvem du egentlig er? ;) (valgfritt selvfølgelig)

-A
 

Themis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Jeg kan vel ikke forsvare meg på så stor måte bortsett fra å fortelle at du tar feil og føler det får være det jeg kan si.
 
Topp