Faktabørsen

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Kom dere til ryktebørsen boys!

Tilbake til fakta, Jokke er ikke veldig blid på Thomas for tia:
[00:24:16] Joakim: Jævla rasshøl Thomas
 

DeletedUser

Guest
Jeg synes Stian er overrated. Mitt inntrykk er at han er stor i kjeften (mulig han har god grunn for det), men enten lat eller bare ikke så god som folk skal ha det til ingame. NB - har lite og kun nyere erfaring når det gjelder denne spilleren. Ta min kommentar med en gigantisk klype salt (and dont get salty).

Kommenterer ganske sent her. Kan bekrefte alt det du skriver. Har aldri møtt noen som har vært like lat som Stian (dg44). Sett fra V18 gadd han aldri å være med på viktige aksjoner. Dessuten er ikke ferdigheten nivået like bra som han skal ha det til. Hvis han har vunnet en verden er det fordi han har blitt "carrya". Akkurat det samme skjedde på V20.
 
Sist redigert av en moderator:

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Søtt å se alle gjetter på forskjellige brukere, når det bare er jeg som vet hvem "hun" er :O

-A
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Kommenterer ganske sent her. Kan bekrefte alt det du skriver. Har aldri møtt noen som har vært like lat som Stian (dg44). Sett fra V18 gadd han aldri å være med på viktige aksjoner. Dessuten er ikke ferdigheten nivået like bra som han skal ha det til. Hvis han har vunnet en verden er det fordi han har blitt "carrya". Akkurat det samme skjedde på V20.

hmmm :? Var da ikke jeg som mistet byer i øst og vest ^^ Selvfølgelig gidder man ikke felles aksjoner når du og Elias skal prøve å kommandere meg rundt på dumme aksjoner i tillegg til å være svært demotiverende og idiotisk ingame. Kan nevne flere verdener jeg har gjort mitt og vel så det. v16 (Startet veldig veldig seint, var vel aldri helt i front, gjorde veldig mye som kv, både på adlings og forsvarsfronten) , v17 (først tar jeg over latsabb kontoen når den hadde 60 k poeng deretter fikk jeg den opp på rundt 4-500 k poeng og da kjørte fienden storaksjon mot kontoen, og jeg holdt stand og fikk avverget dette å kjørt mot angrep med kontoen jeg var kv for. Trustie. Gikk deretter over til Panzertank og gjorde mitt der for å få enda verdenen. w75 (Satt vel kv for 3 stk i stammen og forsvarte dem over lengre tid), hp 9 (ja jeg satt kv på rank 1 kontoen i over 1 måned ^^)

Som regel så carryer jeg stammen som kv. Som kv forsvarer jeg godt og angriper samt biter fra meg veldig godt. Jeg gjør absolutt alt for mye som kv fremfor min egen konto.

Kan vel også ta med noen andre verdener. v1. Jeg satt kv konstant for 5-6 stk I tillegg til å presse tkdark, Charlemagne Rebirth og co tilbake. Fjerna fronten til dido osv.. W83 Rank 1 atm, og kommer til å crushe den verdenen.

Hva har du å se tilbake på ? ^^ å si at jeg blir carrya er helt feil da jeg som kv mest trolig har en av de beste krigsstatsene på sikt. V1 og W83 dekker opp mine skills for spillet når man faktisk har en front og jobbe med :)

Lurer på hva du har gjort Ripper ^^ For jeg er ikke imponert av deg og vil nok aldri være det.
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Jeg vet ikkje helt om du gjorde noe for oss på Trustie det kan jeg ikkje huske stian,men selv om jeg ikkje husker det,så husker jeg svært godt at du tok over panzertank og gjorde en kjempe jobb,jeg har ikkje spilt så mye ellers med stian,men tok inn deg som dual på v22 Jack the Ripper,og husker svært godt hvordan du var,du var frekk i kjeften,og sa du var kjempe god på den deffansvie delen på tribalwars,med første aksjon fra kod så ble du borte.

Så her mener jeg du faktisk lyver litt for det jeg har sett av stian så er han en spiller som gidder,tror han faktisk tok over lilleulven etterhvert,snakket med Aslak,og han sa Stian var en kjempe spiller :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Jeg vet ikkje helt om du gjorde noe for oss på Trustie det kan jeg ikkje huske stian,men selv om jeg ikkje husker det,så husker jeg svært godt at du tok over panzertank og gjorde en kjempe jobb,jeg har ikkje spilt så mye ellers med stian,men tok inn deg som dual på v22 Jack the Ripper,og husker svært godt hvordan du var,du var frekk i kjeften,og sa du var kjempe god på den deffansvie delen på tribalwars,med første aksjon fra kod så ble du borte.

Så her mener jeg du faktisk lyver litt for det jeg har sett av stian så er han en spiller som gidder,tror han faktisk tok over lilleulven etterhvert,snakket med Aslak,og han sa Stian var en kjempe spiller :)

Takk takk Sondre ^_^ vet ikke heelt når du kom inn på trustie. Men fikk kv av trond eller hva han het når han var under en offansiv. Så tok jeg og Are å stoppa hele greia ved å adle jeeeeright og en anna spiller. Der du finner noe slikt. Satt jeg kv.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Hmm whoopen. Kan du ikke joine Sindre (tidligere på ZombieFred) på w83 ? Join stammen Non alligent movement (Nam) så skal jeg adle ned begge dere som mener jeg er ovverata. Alle andre som mener det samme kan også joine den stammen. #ChristianPreference osv.
 

DeletedUser

Guest
Når jeg gir min mening om deg på v21 så mener jeg tidlig på v21, da du spilte på din egen konto i "The Game" eller noe sånt var det vel. Visste ikke at du spilte på den andre kontoen du nevnte her.

Du kan heller få lov til å vise hva du er god for her på v24. Bryr meg ikke så mye at jeg gidder å starte på en ny verden for å getrekt av deg. Det er du som tydeligvis bryr deg veldig mye og tar deg skikkelig nær av hva jeg skriver, ganske morsomt egentlig.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
For noe tull. Eneste kontoen jeg spillte på v21 var Unholy Confessions i ødelagt tilstand.

Så om du mener noe annet er du feilinformert.


Nå skal det dog sies at v24 ble tatt som et lite sideprosjekt. Fra v23. Men ble etterhvert spennenfe og henger meg mer og mer på.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Mulig det var min konto, men jeg slutta samtidig som Roger slutta. Så var innaktiv en stund før adlinga tok sted. Jeg var aktiv ei lita uke. Personlig kan jeg ikke huske den stammen. På den tiden der hadde jeg 5 andre verdener. Så at jeg spilte aktivt på v21 er det bare å avkrefte. Kan prøve å finne samtalen min med Roger eller gamestammechatten (om jeg noen gang var medlem)
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Nå syns jeg det var mye jeg er god og du suger her, joiner Jato jeg.

#JegSugeriTW
 
Topp