Faktabørsen

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fakta er at Fate & Destiny nylig takket nei til flere spilleres søknader, og at nye vurderes nå i dette øyeblikket.

-A
 

peter98

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Fakta er at jeg har starta opp igjen med late start (happy), har i dette øyeblikk ingen planer klare og er åpen for det meste <3 (Hook ME)
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Håper virkelig ikke at profilteksten til -Coller er fakta. Det hadde vært trist :forvirra:
 

peter98

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Brainf*ck- Dere flørter med meg om å få meg over i stammene deres ;)
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fakta er at vi ikke har ledig plass i Destiny dessverre, kun i Fate :)

Men så er det akuratt samme stamme også :)

-A
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Nei det er jo ikke det... Den ene heter Destiny og den andre heter Fate. Det er to stammer, dere bare later som om dere er én stamme fordi dere er redd for å bare være 18 stykker (buhu).
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Tja, nå har vi andre formål med å være en stamme familie på 2 stammer.

Vi vil ha med oss best mulig personell, det er en selvfølge. Vi tar også med oss spillere uten erfaring, men med vilje til å lære. Dette krever selvfølgelig en god søknad. Alle søknader vurderes av stammene i 1 helhet.

For selv om du har ett sterkt navn og historie betyr ikke det at du automatisk vil få en invitasjon til oss. Vi krever gode utfyllende søknader.

-A
 

Themis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Fakta er at jeg har starta opp igjen med late start (happy), har i dette øyeblikk ingen planer klare og er åpen for det meste <3 (Hook ME)

Først vil jeg bare si hei til alle sammen :)
Håper vi alle kan trives i lag her på tribalwars sitt eget forum og møte hverandre på kryss og tvers av stammene eller clanene vi måtte ta del i :)

Så til det jeg egentlig skulle spørre om: Har ikke du en søknad til Fate inne til vurdering akkurat nå? :Neutral: Mener å huske at det stod på stammeforumet vårt...
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Så dere går for kvantitet over kvalitet?

Viss du tar en titt på stammen så går vi for begge deler.

(Ja jeg skriver stammen, den enkle grunn at jeg ikke skriver stammene er fordi vi i Fate & Destiny ser på stammen som 1 enhet/ 1 familie)

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Det fynka fint i v1 for IB,IBB og HVIB.

Det fynka fint i v21 for Aristo og Aris2...

-A
 
Topp