Faktabørsen

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Men da er spørsmålet, ville du spilt mot en stamme med 20x deres stammes poeng?

Herman hadde rett, poeng dreper, ikke tropper... (uten poeng får vi ikke nok tropper, så egentlig er det troppene som dreper, men dere skjønner tegninga...)

-A
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
If u cant beat them then join them. Å klage på pphorer er såå gammelt. Har selt så mye ress på tidligere verdener at jeg har evighet med pp. Så da e det å pp hore. Ingen vits å sitte på hver verden også klage på pp horer. Er en virus som man ikke kan kurrere som f.eks aids

Selvfølgelig skal man klage på dere. Det er det eneste rette å gjøre. Kommer til å fortsette med det.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
når folk ligger på mellom 600-1k poeng så er det noen som har akademi og kan begynne å adle ^^

Er bare så bullshit! Heldigvis har jeg erfaring med slike før :3 Ralph Lauren og 2pac. De ble jo adla ned når folk kom etter, men da hadde man kommet seg til et større stadie enn nå. Problemet i seg selv ekke pp horinga, men alle mulighetene man har med pp horinga 10% varehus instant om man brenner vekk nok lapper :3 helt tragisk etter min mening. Kalles rett og slett no skills, Men kan trøste meg med at de fleste som pp horer ikke akkurat er noen guder offansivt eller deffansivt ^^ så vi andre får ta dem der;)
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Jeg stemmer for at v24 bør omdøpes til verden Premium.

Er du enig, skriv melding til meg her på forumet, så kan vi sende inn en liste med navn som ønsker å endre navn på v24.

-A
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at Birken kommer til å slite ingame etter noen uker.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Ressboosten er ikke i nærheten så ubalansert som det Birken driver med.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Blir spennende å se utviklingen til tribalwars.no.com lurer på om den eksisterer om noen mnd/år...

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Til dere som mener dette er Fate & Destiny's feil...

Lord Bobil des. 01, 09:18
Hei tidligere Fate & Destiny spillere.

Vi i ledelsen sammen med styret og hertug av Fate, har vært i en kraftig diskusjon ang deres vilje til å forlate stammen for å få mer ressurser pga en "glitch" i bonusen.

Vi har fått flere klager fra medspillere og andre stammer spør oss som noen galninger hva som skjer...

Vi begynner å bli lei...

Vi kommer til å gi dere ên mulighet dessverre...

Dere får frem til kl 20.00 i dag og bli med i stammen igjen, viss dere ikke kommer inn til da vil vi fjerne dere invitasjon til stammen. Uansett rank, uansett medaljer og uansett ressurs bonuser...

Vi har også fått informasjon om at spillere som nå er i RoS som tidligere var i Fate & Destiny har valgt å søke seg til andre stammer. Disse vil jeg bare si "lykke til" til.


Det er nå dere kan bevise at dere klarer å spille sammen og jobbe dere oppover uten så fryktelig mye bruk av penger på ett spill...

Vi alle klager jo på att tw er dyrt, tro meg... Med all den pp'en dere spytter inn ser inno at folk har penger og skrur opp prisene...

Dette er som sagt en avgjørelse tatt av noen spillere i stammen, resterende medlemmer skal ikke ha noe å gjort med valget, så om noen skal straffes er det meg dere skal gå ut på, da det er jeg som står som leder av stammen og vil ta konsekvensene dette kan påføre seg før mine medlemmer gjør det.

MVH
Stammen Fate & Destiny

-A
 
Topp