Faktabørsen

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Hallo alle sammen, jeg har et forslag. Vi lar LF offisielt vinne v24 nå (sånn for real, gi dem premiumpoeng som premie, ta noen screenshots til Hall of Fame og skriv dem opp som vinner på det offentlige forumet). Deretter splitter LF opp i 3 like store stammer, så får vi 6 stammer med 1 mill poeng, så ser vi hvem som "vinner" en Battle Royale mellom de 6 stammene. Gøy og moro for alle, mens LF likevel får sin velfortjente seier.

Dakapooooo??!
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Hallo alle sammen, jeg har et forslag. Vi lar LF offisielt vinne v24 nå (sånn for real, gi dem premiumpoengene sine for seier, ta noen screenshots til Hall of Fame og skriv dem opp som vinner på det offentlige forumet). Deretter splitter LF opp i 3 like store stammer, så får vi 6 stammer med 1 mill poeng, så ser vi hvem som "vinner" en Battle Royale mellom de 6 stammene. Gøy og moro for alle, mens LF likevel får sin velfortjente seier.

Dakapooooo??!

Jaaaaa
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Dere får ønske v20 innstillinger til neste verden da, kun 8 stamme medlemmer pr. stamme. Dvs flere store stammer..:)
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Fakta er at noen må prøve mega hardt for å få Håkon på sin side, mens andre trenger bare si;

sender en invite jeg, Håkon, så joiner du når du vil.
 

DeletedUser

Guest
Samme person som først skaffer seg lette byer fra egen stamme i den hensikt å kunne vokse og hjelpe til stammen, men ved første mulighet hopper beite. Mistet all respekt for slike spillere. Vær glad den kontoen er hos dere, passer vel bedre der.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Og til fatal. Er flere medlemmer i LF som er tidligere orgin. Så give me a break. Jeg innså bare at de muligens hadde veldig gode grunner til å ikke ville kjempe mer for orgin:)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Fakta er at når dama sier "Gi meg pcen jeg vil spille litt! (TW)" det er da du innser at dama di virkelig er awesome :D #LF
 
Topp