Faktabørsen

HotFuzz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Fakta er at Nikolai og Kjetil som nå spiller på Hyrrokkin er noen feige forrædere.

Planlegger adelsangrep rett før midnatt før julefreden med Ekans. og Diggoefkr123, mens han fortsatt er medlem i K54.
Får dem til å fake slik at vi skal sende vekk tropper, da vi ikke ser noen andre som muligens kan utgjøre trussler.
Sender så adelstog på mahodne 0,8 sek før julefreden trer inn.

Greit å forlate stammen, skal ikke nekte for at det ikke var ideelt for din egoistiske vekst.
Men at du gidd å vær så falsk å si at du ikke skal utnytte situasjonen når jeg spørr deg.
Spurte om lojalitet både før du ble med og etter at du forlot stammen, begge gangene lovet du å være tro.

Kjenner jeg blir forbanna av slik oppførsel.
Går det ikke an å prøve å vinne på litt ærlig vis hvis du er så god som du skryter av å være da?
 
Sist redigert:

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hey, kan ikke hele v24 gå samlet mot sånne som kjetil og nikolai! Vi burde alle sende våre øksemenn på dem.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ikke nødvendig, dem valgte jo sin undergang ved å gå til PP-pro. Sånne stammer går jo alltid dadundas.
 

HotFuzz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Uansett, julestemningen min gikk rett i dass.

Håper dere andre ærlige spillere greier å nyte julen med dem dere er glad i!
Til dere som ødelegger for andre, så ønsker jeg at dere kommer dere ut og finner noen nye verdier i livet.
 

HotFuzz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Beklager krasse kommentarer, det gikk over streken.

Jeg skjønner at dette er handlinger som ikke er ukjent for tribalwars.
Og handlinger som ikke blir sett på som ulovlig, selv om jeg gjerne skulle sett at det var nettopp det.
Mener det hadde vært et bedre spill uten slikt.

Må også ta tilbake noe av det jeg sa om schibevaag.
Fakta er at han ikke bestemte seg for å svike stammen før han mistet 2. byen sin, der han ikke drepte defensive tropper med vilje.
Fortsatt drøyt forræderi.

Får unnskylde om jeg drepte forumet for andre saker, men dette er noe som går meg på nervene.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Uansett, julestemningen min gikk rett i dass.

Håper dere andre ærlige spillere greier å nyte julen med dem dere er glad i!
Til dere som ødelegger for andre, så ønsker jeg at dere kommer dere ut og finner noen nye verdier i livet.

Desp kurr+
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
leste gjennom, og så det. så da tar jeg en runde til ^^
fakta er at søvnløshet er ganske upraktisk.
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
032cfc79649b396f1ffda7ad6d37735d.png
 
Topp