Faktabørsen

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Når man sender 1 nuke, og tar ut flere deff tropper enn det du sendte i nuket. Lave murer, dårlige stacks osv. Gikk utrolig mye unødvendig deff. Eneste som ikke er bra var at det ikke ble organisert en oppfølging.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Når man sender 1 nuke, og tar ut flere deff tropper enn det du sendte i nuket. Lave murer, dårlige stacks osv. Gikk utrolig mye unødvendig deff. Eneste som ikke er bra var at det ikke ble organisert en oppfølging.

Utrolig mye? (rofl)

Er så gøy når du prøver å få det til å høres sant ut (rofl)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Er vel bare å se på Dagens Angriper til Bohic i forhold til hva forsvareren hadde totalt. Jo det er veldig sant. Vi tok ut utrolig mye deff den dagen i forhold til hva vi mistet offansivt. Er du virkelig så virkelighets fjern, mulig det er Selbu lufta som gjør det ;) ?
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Er vel bare å se på Dagens Angriper til Bohic i forhold til hva forsvareren hadde totalt. Jo det er veldig sant. Vi tok ut utrolig mye deff den dagen i forhold til hva vi mistet offansivt. Er du virkelig så virkelighets fjern, mulig det er Selbu lufta som gjør det ;) ?

Litt morsomt at du nevner en konto da :) Hva med alle nukesa dere mista totalt? Men det har du vell ikke fått med deg ;)
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Nei, jeg er ikke virkelighets-fjern, det er det nok du som er :) Liker at du først drar inn v16, for så å begynne å dra inn hjembygda mi :)

Tyder på at du er tom for argumenter :) Men du må bare fortsette, så vi har noe å le videre av i LF-chatten :)

Bra dere fant den ene av 2 spioner da (giggle)(giggle)(giggle)
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Hvis man legger godviljen til så uttales D/F nesten som "def". En stamme med et sånn navn jo ha massevis av sverd og spyd og sånt!
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Er jo snakk om da LF hadde aksjon, den 19.jan. Såeh? Da var du jo på både Gilgamesh og Bohic. Du er en ål, Stian. Men i motsetning til ålen, så klarer du ikke å vri den unna.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Ja dere tok 1 by på Gilga mens jeg sov, gratulerer ^^ vil dog ikke si at 1 by betydde mye i den store sammenheng. Ser ikke helt hva den 19ende har å gjøre med meg som kv o.o
 
Topp