gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta at jeg liker påsken og den trenger ikke bli ødelagt av en tåpelig event.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Fakta er at Dakapo har +9% forsvars flagg selv om hun aldri han spilt på en flaggverden aktivt, for å få et slikt flagg.

#Juks
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Fakta er at det er en mulighet for at Roger's slaves dukker opp igjen på v25 :O

dcd2730ba36d4b4a9d866214a2ea8640.png
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Fakta er, at det er lite vits å opprette masse kontoer kun for å sette de på slett i håp om å skaffe seg flere gråbyer. Disse byene blir bare fjernet av meg uansett, så det ekke no vits lizzm.


------------



Fakta er at Dakapo har +9% forsvars flagg selv om hun aldri han spilt på en flaggverden aktivt, for å få et slikt flagg.

#Juks

Eller at jeg bare brant av rundt 30000 premiumpoeng på flaggpakker når flagg først ble introdusert (jeg trengte jo tross alt bilder til wikisiden).
 

DeletedUser

Guest
Fakta er, at det er lite vits å opprette masse kontoer kun for å sette de på slett i håp om å skaffe seg flere gråbyer. Disse byene blir bare fjernet av meg uansett, så det ekke no vits lizzm.

Supert! Var på tide at det ble gjort! Good work!
 

Finalbarrage

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Fakta er, at det er lite vits å opprette masse kontoer kun for å sette de på slett i håp om å skaffe seg flere gråbyer. Disse byene blir bare fjernet av meg uansett, så det ekke no vits lizzm.

tok sin tid.. de fikk jo fortsatt sinsykt mye farm though...
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at en spiller på 500 poeng slo -Coller på farming.

04b7674ef429ebd0370972d8dd6f04f4.png

Fakta er at jeg går en litt annen teknikk så er ikke så rart han slo meg! Den spillern hadde også sick med gråbyer før dakapo fjernet dem manuelt!
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg tror de fleste ser at du går en litt "annen" vei en alle andre når du har unaturlig like mange poeng som 2., 3. og 4. plassen tilsammen.
 
Topp