Faktabørsen

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Fakta er at IFO utfordrer en enkelt spiller, uten å vite hvem det er. å får betale nå. 1-0 allerede. flaut ^^
 

Prin

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
4QZv8A.png
 

CrazyKid

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
nå tar vi det lett, hvilken alliert begynner å adle seg inn i sin alliertes cluster uten å si fra til den stammen ? og bare et par timer etter stacker byene ?
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Hahaha, snakker du om skittent?
Jepp.


nå tar vi det lett, hvilken alliert begynner å adle seg inn i sin alliertes cluster uten å si fra til den stammen ? og bare et par timer etter stacker byene ?
Som jeg har sett Bobil skrive tidligere her på forumet er at dere har adlet dere mer og mer sørover. Du forventer at dere skal få lov til å adle dere den veien, mens jeg/vi ikke skal få adle oss nordover? Å jeg har ikke brutt noen av vilkårene i avtalen, noe dere har gjort.

Den 28.10.16, kl 02.30, Simen AKA Groverud skrev:
> De klaget på at vi tok tre byer nært deres cluster, men når de rekrutterer RUAB har de sperret clusteret vårt inne og punktert clusterene våres 100 ganger mer enn de tre jeppex byene vi adlet. Så tror det tikker inn noen angrep om ikke lenge.

Dette skrev jeg i natt. Så det kommer ikke som noen overraskelse at dere spiller på den måten. Dette bare bekrefter alt som er blitt sagt om dere tidligere. Det var etter dere rekrutterte RUAB at de byene ble stacket.
 
Sist redigert:

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Jepp.
Dette skrev jeg i natt. Så det kommer ikke som noen overraskelse at dere spiller på den måten. Dette bare bekrefter alt som er blitt sagt om dere tidligere.

Hahaha, jeg vet at du, som samarbeidet med Destructure, tok KV for han, men før du aksepterte så sendte du dine tropper mot byen hans for å tømme han for ressurser. Du er en skikkelig dristig kar ;) Du glemte å ikke sende med rams, for muren hans var 0 når nuket traff byen hans, som du skulle passe på for han. Dette er vel på grensen til bann fra server ; )

Hjelper ikke bare å slette rapporten av ditt angrep. :D
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Hahaha, jeg vet at du, som samarbeidet med Destructure, tok KV for han, men før du aksepterte så sendte du nuket mot han for å tømme han for ressurser. Du er en skikkelig dristig kar ;) Du glemte å ikke sende med rams, for muren hans var 0 når nuket traff byen hans, som du passe på han for. Dette er vel på grensen til bann fra server ; )

Her tar du grundig feil kompis! Han hadde incs fra andre spillere som jeg dodget for han. Lær deg fakta. Utnyttet aldri KV på noen som helst måte :)
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Nei, jeg gjør ikke det. Muren var 0 ved første treff på byen hans. ^.^ Skitten

Han ble nuket av makki95. Go ahead, gå å send han en melding akkurat nå, mens vi diskuterer her, så kan han bekrefte at han nuket Destructere, kanskje han har rapporten også? Ikke vet jeg :)

Så igjen, du er totalt feil informert.
 
Sist redigert:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Tror nok det er du Groverud. som må gå dypt i deg selv, finnes ikke en mer skitten spiller på v27 enn deg. Først Destructere, deretter Succu og sist men ikke minst det raidet ditt mot pellex eller hva enn han heter :p ingen allierte tar en by såpass tett, og stacker den rett etterpå. Jeg varslet HBT allerede før vi inngikk en Ally med dere, at Groverud er spessielt en spiller dere ikke kan stole på, gjør han noe fishy så straff han, virker som det stemte relativt godt med virkeligheten Mr.

Så i stedet for å kaste ballen på andre, se hva du selv gjør ^^ for det du har gjort på v27 i from av skittent spill er det ingen som kan slå.
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Tror nok det er du Groverud. som må gå dypt i deg selv, finnes ikke en mer skitten spiller på v27 enn deg. Først Destructere, deretter Succu og sist men ikke minst det raidet ditt mot pellex eller hva enn han heter :p ingen allierte tar en by såpass tett, og stacker den rett etterpå. Jeg varslet HBT allerede før vi inngikk en Ally med dere, at Groverud er spessielt en spiller dere ikke kan stole på, gjør han noe fishy så straff han, virker som det stemte relativt godt med virkeligheten Mr.

Så i stedet for å kaste ballen på andre, se hva du selv gjør ^^ for det du har gjort på v27 i from av skittent spill er det ingen som kan slå.


Utrolig at du snakker her! Morsomt at du heter 100prosentwinrate når du går over til den ledende stammen som også tilfeldigvis var din forrige stammes fiende. Ironisk nok :)

Helt latterlig at dere kommer med så mange påstander uten bevis.

1. Jeg hjalp Destructere. Uten meg hadde han mistet sitt nuke flere dager før han faktisk mistet det. Jeg dodget et nuke fra makki95 for han, derfor muren var 0. Var til og med så snill at jeg bygget den opp for han igjen. Så her har du ikke peiling.
2. Hvor får du succubus fra? Hun ble adlet ærlig og redelig. Så her har du heller ikke peiling.
3. Har all grunn til å adle jeppex, er dere som har adlet dere sørover så dere kan takke dere selv.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
1. Du hjalp ikke Destructere. Jeg tok KV på han i ettertid å så all den bullshitten du gjorde på kontoen. så enten er du .no's værste spiller. Eller så har du sabotert noe voldsomt ^^ (hjelper ikke å slette rapporter)

2. Jeg satt også kv på succubus ett lite døgn leste gjennom mail mellom deg og henne. Virket klart og tydelig som lureri. Så at du avkrefter det sier vel mer om deg, enn om henne :eek:

3. Vi adla oss ikke nærmere dere, dere som kom mot oss, Jumpet fra clusteret deres og opp til Jeppe er sykt stort sånn btw. I tillegg så hadde dere PoE spillere ved siden av dere, som var fullt mulig å adle. Så intensjonen deres kan leses en halv planet unna.

Jeg gikk over til HBT da hertugen vår begynte å ta avgjørelsene alene uten å varsle stammen sin, jeg angrep heller ikke min gamle stamme eller TLOU før de begynte å hamre løs på meg, som lovet. Så vil si jeg er en spiller av mine ord ^^ Jeg har vel også lovet å rydde vekk deg i en mail utveksling på Destructere. Radisson tok også inn mye randomt. Først tar han inn Keiser, og lar oss gjøre all drajobben. Deretter så velger han å ta inn Seimq, en spiller som allerede var halveis rimma :p masse rare valg, bare for å øke i points etter min mening.

Så ikke snakk deg unna as ^^ Du er jo kanskje den mest skyldige i allianse bruddet. og for å være ærlig så er det ingen spillere sånn som deg som fortjener en 48 timers IAP etter brudd i denne alliansen. du brøt den solo! Lykke til.
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
1. Holdt troppe prod i gang, dodget, bygget opp mur etter byen ble nuket. Angrep aldri Destructere under kv perioden. Det forklarte jeg til deg også når du var kv for han.
2. Vi hadde en samtale om Polen!!! Tenk at du får det til å virke som lureri. Altså, det du sier er så feil som det kan bli. Må nesten le litt når du får det til å virke som lureri.
3. Syrogen har adlet seg sørover, det er det ingen tvil om.

Jeg har vel også lovet å rydde vekk deg i en mail utveksling på Destructere.
Du er optimistisk. Ikke god kompis å gi løfter du ikke kan holde ;)
 
Topp