Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Fakta er at en høyere plassert konto forsøkte å få meg til å KJØPE kontoen hans inatt.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Fakta er at Toffe blir internadlet. Tålte bare en dag med hardkjør fra Sense før han heiste flagget og ga opp.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Fakta er at TROF har blitt hacket så er nok den kontoen du sikter til robert. Kan også si at den nå er stengt ^^
 

DeletedUser

Guest
Mitt svar:
Tvutti dag klokken 06:24
hva som får deg til å tro at jeg vil bruke penger på å kjøpe kontoen?
jeg hadde ikke gidda tatt over om du hadde betalt meg engang.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Forskjellen er vel at Toffe ligger midt i MK clusteret, mens heskey (som slutta før dere begynte på safebyene) og Henrik lå veldig alene. Inaktivitet, eller dårlig samarbeid i MK?
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Du har god tid å holde fyr i ovnen selv nå som du er utestengt :rolleyes:
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
ja ^^ Skal drikke idag så er like greit at kontoen er setngt da kan ikke angripe den menst jeg er borte :p
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Fakta er at MK prøver å rekruttere seg til seier med understammen deres Minni. Flaut mtp. at det allerede er rank 1,3 og 4 mot rank 2. Når forsvant viljen til å krige seg til seier?

De trenger vel all drahjelp de kan ha stakkars. Leder bare med 2 mill poeng nå, pluss at de har godt samarbeid med BnP.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
fakta er at jeg kjente dem som gikk inn ^^ Er litt derfor dem gikk ti minni så jeg kan ta skylden for det ^^

Har samarbeidet med macfighter siden han joina CR og snakker endå med han gjevnlig ^^
 
Topp