Faktabørsen

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Syntes ikke dere kan klage på at jeg blir frustrert over det. Hadde jeg ikke vært så godtroende og tenkt at Andy bare hadde glemt det, så hadde jeg heller ikke laget noe sak av det, men måtte jo rette på meg selv siden det var så feil som det kan bli.

Ehh... hæ? Sier hvor mye jeg følger med :|
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
fakta er at TB hadde en stor og ganske bra aksjon i natt selv om Keiser glemte å sende det ene toget <3 Fikk noen byer, men mye off som havnet i veggen også;)

Som keiser også fikk tilbud om. Det serveres gløgg i mine byer den 24. desember. Bare å sende troppene på et lite besøk da for gløgg og kanskje pepperkaker om de har vært snille.:)
 
Sist redigert:

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Ja er ikke sikkert at det er taktisk dumt, mtp at moralen i noen tilfeller kryper ned på 70% :rolleyes:
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Sender en pm, ikke sikkert det trengs da, begynner å komme angrep fra K44 nå så tror det begynner å bli noe skrapt helt i øst :)
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
skal dere bli alliert med WG også? kjøre fullkommen tribalhug?
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
«Wg». Er vel egentlig bare 2-3 som enda spiller i den stammen... Ingen som svarer på støttetråder på forum ihvertfall :p
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Du er ennå litt gretten over at søknaden din til toby ble avvist, er du ikke?:rolleyes:
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Vår «søknad» til toby som var «Plass i OSO?» :p

Som vi i tilegg egentlig fikk ja på helt frem til dere fikk lyst å adle? :p
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Hehe, er uansett ikke gretten, har bare forsvart meg jeg, hva annet er å forvente? :D når dere smeller nermere 20 adels i veggen mot en 50k spiller må det da være lov å mobbe litt uten å misforstås som sur/gretten? <3
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Er ingen allianse mellom TB og WG, men sier man ikke "vår fiendes fiende er vår venn"? ;)
Jeg har ihvertfall mer enn nok deff, så kan likegodt sende det dit? bedre enn å stå å støve ned i vår stamme, for her skjer det ikke shit....
 

Stryper

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
010117-logan-paul-kal-1080x608.jpg
 
Topp