Faktabørsen

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Må si det er helt patetisk at dere drar opp spillestilen til -Coller her... Han kan dette spillet mye bedre enn dere, så slutt å syte over det.

Kan du realisere at dette er noe som må diskuteres litt bedre Iver? Hva hindrer dere til å utnytte denne regelen enda mer hvis krigen skulle gå dårlig? Skal Razor og -Coller sende fakes til alle spillerne de har "krav" på? Hvor går grensen? Hva hvis en spiller adler seg fra øst til vest?

Det dukker sikkert opp mange andre problemer også, så derfor jeg tenker at en løsning med CM kan være det beste.

Det er i alle fall greit at Razor forstår dette og er villig til å møtes/finne en løsning. Viser vel egentlig bare hvem her som syntes sånn spill er innafor.

Edit: bare send meg de forslagene ing Iver. Jeg venter
 
Sist redigert:

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Synes det e veldig unødvendig og dra inn spillestilen til Coller, han spela TW på sin måte (som alle andre HAR mulighet til å gjøre) Og han kan bidra med mykje deff i en krig, som vil vere essensielt for stammen sin.

At dykk skal syte over mengder deff han har, og måten han spela på. E så teit og urelevant at eg får lyst å dra inn travian sin CM i saken, fordi det e like urelevant som argumenta ang -coller.
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Trokke noen blir mye klokere av å diskutere dette på forumet her ass, folk tar ting for seriøst :D
Om du føler at Razor-Coller blir et så enormt problem Toby, send meg mld på skype så kan vi snakke om det ;)

Fakta er hvertfall at denne krigen blir nok hakke mer spennende da det virker som folk går inn i den med sjel :D
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
ja, det er bare supert at folk er engasjerte.

Det er nå bra at Razor ser hvorfor dette ikke var helt innafor, og ønsker å finne en løsning på dette. Spørs om jeg gidder å ta dette med deg da Iver, det virker jo ikke som at du bryr deg så mye om det. Flaks for meg at dere har noen andre kompetente ledere i stammen da og som ønsker å løse dette.
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Flaks for meg at dere har noen andre kompetente ledere i stammen da og som ønsker å løse dette.

Ohhh, om det var ment som et stikk mot meg kan jeg si deg at jeg ikke er noe formell leder i stammen :D Er bare et veldig engasjert medlem med rettigheter :D

Ta det med Razor om du ønsker det altså, skal ikke tvinge deg til noe jeg, men tror nok du missforstår meg litt. Jeg bryr meg om saken, vil at det skal bli funnet en løsning, mens syns bare at måten dere fremstiller det på er litt vel subjektiv, det jeg kommenterer på.
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Ohhh, om det var ment som et stikk mot meg kan jeg si deg at jeg ikke er noe formell leder i stammen :D Er bare et veldig engasjert medlem med rettigheter :D
Pff, oppfører man seg som en leder, så er man jammen meg en leder mener nå jeg da. Og du har jo rettigheter, så ville tro at du er med i ledelsen.

Vi driver i alle fall og prøver å finne en løsning på dette, og så håper jeg at dere gjør det samme.
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Ja ass, snakka mye om det i går :) Kom frem til noen punker som kan være med å bedre situasjonen
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Fakta er at jeg, subjektivt, synes at Coller spiller dette spillet på en nitrist måte. Det at du finner det patetisk, det synes jeg er tåpelig. (Les: Du er en tåpe)
For kun få år siden ville han blitt ledd av av 90% av forumet, dette er fakta. (Punktum)
Å tute til CM for at noen finner måter å spille dette spillet på som gjør at du blir forhindret til å skaffe deg selv def, det synes jeg er patetisk.
Har du tenkt tanken på om at du muligens føler deg viktigere enn det du vitterlig er?

Gro hår på kassa, gutt, for dette lukter barnehagesutter.

#Patetisk #GåVidere
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Fakta er at jeg, subjektivt, synes at Coller spiller dette spillet på en nitrist måte. Det at du finner det patetisk, det synes jeg er tåpelig. (Les: Du er en tåpe)
For kun få år siden ville han blitt ledd av av 90% av forumet, dette er fakta. (Punktum)
Å tute til CM for at noen finner måter å spille dette spillet på som gjør at du blir forhindret til å skaffe deg selv def, det synes jeg er patetisk.
Har du tenkt tanken på om at du muligens føler deg viktigere enn det du vitterlig er?

Gro hår på kassa, gutt, for dette lukter barnehagesutter.

#Patetisk #GåVidere
Hmm, jeg er vist ikke den eneste som fort blir triggered.

Poenget her er ikke om jeg får deff eller ikke av -Coller. Poenget her er at TB i teorien kan hindre -Coller i å angripe eller støtte en eneste spiller på hele kartet. Det at Konrax og Razor utnyttet dette uten å snakke med oss om dette problemet hjelper ikke, og vi ville følt oss mye tryggere hvis CM kunne hjulpet oss litt med situasjonen.

Når det gjelder at -Coller spiller på en nitrist måte, så tror jeg du glemmer at å gå mye off på en så stor bruker krever masse aktivitet. Jeg tror du overvurderer spillestilen hans litt, og mye av suksessen hans kommer fra skills. -Coller foretrekker å gå off, men når du er en så god spiller, og bygger en så stor konto, så blir man nødt til å sitte med Tw 24/7. Det er ikke alle som har ork eller tid til dette uten 3 dualer, så da er det respektabelt å satse mer på deff

Edit: Kan vel slenge med at -Coller var en av de som adlet flest fiendebyer på v31 , så det er ikke sånn at han ikke kan spille offensivt.

Edit: Så kan vel oppsumere litt for deg Bambam. Vi har litt minsket tillit til TB om saken siden de har utnyttet det allerede, og ønsker helst å finne en løsning med CM. -Coller kan også spille veldig bra off, men noen ganger har man rett og slett ikke tid til det. -Coller lå heller ikke milevis over alle andre på OD-listen heller på v31 og han kjørte lignende stil der også, så tror du overreagerer litt her. Han er jo på 4. plass over ODA på v31.

#GåVidere
 
Sist redigert:

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Det er dessverre også slik at moral ødelegger veldigt for at -Coller adler spillere. Han ville ha mistet alt for mye tropper og ville ha tatt alt for lang tid å bygge opp disse troppene for at det skulle vært lønnsomt.

Det er da ikke så rart at han lar oss andre med mye bedre moral adle spillerne, og så adler han barbarlandsbyer siden han er desidert en av de beste på .no til å effektivisere og bygge opp disse barbsa.

Deff er også mye bedre å bygge i barbarlandsbyer i og med at man slipper å vente på fulle nukes.

Det er også sånn at om -Coller ikke får deffet et par spillere så er ikke det krise, men hvis -Coller mister muligheten til å samhandle på hele mappet pga dette, så får det ofc et stort utfall på verdenen og krigen.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Hmm, jeg er vist ikke den eneste som fort blir triggered.


Kan vel slenge med at -Coller var den som adlet flest fiendebyer på v31 før folk startet å reservere hele spillere, så det er ikke sånn at han ikke kan spille offensivt.

Det her stemmer ikke, Giant Panda ledet statsene early, og Kazuto Kirigaya tok over ledelsen og ledet verden ut. Coller kontoen var faktisk ALDRI kontoen med flest fiendebyer adlet. De eneste 3 kontoene som har vært det er Giant Panda, Kazuto Kirigaya og Archer.

(og FYI, Kazuto ledet med 100 byer lenge før det ble mulig å adle hele spillere. Stick to the facts, boi)
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Det her stemmer ikke, Giant Panda ledet statsene early, og Kazuto Kirigaya tok over ledelsen og ledet verden ut. Coller kontoen var faktisk ALDRI kontoen med flest fiendebyer adlet. De eneste 3 kontoene som har vært det er Giant Panda, Kazuto Kirigaya og Archer.

(og FYI, Kazuto ledet med 100 byer lenge før det ble mulig å adle hele spillere. Stick to the facts, boi)
Hmm, i isåfall mb. Husket dere og Espen gjorde en knall jobb, men husker også at jeg ble ganske overasket over hvor mange byer Coller tok. Mener at han viste meg statsa mid-game hvor han lå øverst, men kan være at han var nr. 2. Burde ha sjekket det, men sånne stats er ikke min sterkeste side. Bra at du retter meg, ønsker ikke å skrive feil info heller.

Man kan i alle fall si at Coller gjorde en god jobb i å adle masse byer midt inni clusteret til Kiss, så han må jo i alle fall være decent på offansiven:p Han ligger atm på andre plass over fiendebyer tatt hvis jeg ikke er idiot på TW-stats, så det er ikke så galt det da. Igjen beklager det, skulle ha sjekket det ordentlig.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
a07a95f6b09296b50702be1a8cb1352b.png




Archer var vel over -Coller på ranken da krigen var vunnet, både Kazuto og Coller har gått opp med en 10-20 byer av å adle folk i fiendestammene som hadde aktiv pk og dermed restartet automatisk. Så coller var nok på 3. Plass når de store kontoene var adlet ned, men 2. plass nå :)
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
a07a95f6b09296b50702be1a8cb1352b.png




Archer var vel over -Coller på ranken da krigen var vunnet, både Kazuto og Coller har gått opp med en 10-20 byer av å adle folk i fiendestammene som hadde aktiv pk og dermed restartet automatisk. Så coller var nok på 3. Plass når de store kontoene var adlet ned, men 2. plass nå :)
Tusen takk, bra noen kan dette med stats bedre enn meg. Tror fremdeles poenget mitt kommer frem over at -Coller kan sin del om off også, og vinner ikke bare på deff. Han ligger på 2. plass på TW-stats, men sikkert fordi han har adlet noen av spillerne som har restartet etter at verdenen var "vunnet".
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
6 dager til vi kan ta ut aggresjon på hverandre ig :p

Yo, Toby, ønsker å beklage for en litt røff tone tidligere. Mye utenom tw (pluss litt tw) som skaper litt frustrasjon hos meg, og da du kom med den første meldinga di (som du riktignok beklaget deg for senere) merka jeg blode pumpe :D Står helt og holdent for alt jeg har sagt, men måten det er sagt på kan diskuteres :)

Om du og flere er keen på en skype samtale i morgen eller til helga hvor vi tar et objektivt synspunkt på saken, ser på den med blanke ark, så tror jeg vi skal komme frem til en fin løsning. Kan det høres greit ut? Som du sier, best å få avklart dette så raskt som mulig, og før IAP'en går ut :)

spreadthelove.jpg
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Står helt og holdent for alt jeg har sagt, men måten det er sagt på kan diskuteres :)
Gjelder nok begge veier:)

Vi skal nok finne en løsning, men kanskje gjøre det priv ja så slipper alle disse uskyldige menneskene å høre på oss to hele dagen:p
 

radisson

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Lucky me som får nok et besøk av Razor spydmann. Flott å se en mann av systemet utnytte det helt og holdent. Tommel opp for Razor, en som gir respekt til de som jobber for tw+++*
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Hyggelig å se flere også ser det positive ved dette :)
Men sånn serr radi, du har ingenting du skulle sagt ass :p Løper gråtende til sengs fordi det ble diskutert at du i første omgang kanskje skulle nedenom broderstammen siden vi trengte noen med et litt fast grep der nede. Du snakket ikke noe med oss en gang, bare stakk. Tommel opp for Radi, en ekte lojal stammefrend+++
 
Sist redigert:

radisson

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Lojal er jeg alltid, tror mange kan skrive under der.
Her var det snakk om at jeg bare hadde donert 499 poeng til stamme nivå. Donau hadde donert hele 0 poeng.

Har gladelig gått ned i understammen før, men her var det bare Konrax sine personlige grunner som gjorde at jeg ble valgt, det finner ikke radisson seg i.

Skyld på hva du vil, mister du radisson kontoen, har du gjort en gråv feil;-)
 
Topp