Faktabørsen

radisson

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Klarer ikke å se det helt på din måte Lord Toby.
Her utnyttes en svakhet i systemet av en mann som er i systemet. Ser bare på dette som lavmål og er glad jeg ikke er en del av det.
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Klarer ikke å se det helt på din måte Lord Toby.
Her utnyttes en svakhet i systemet av en mann som er i systemet. Ser bare på dette som lavmål og er glad jeg ikke er en del av det.
Skjønner at de ser på det på den måten, og in the heat of the moment så gjorde jeg også det. Poenget er at mange spiller litt skittent, og dette var overhode ikke så utnyttet som jeg skulle ha det til, og man kan ikke henge ut folk på den måten jeg gjorde over en ting.

Det var bare snakk om de aller nærmeste spillerne, og jeg gjorde ikke nok research på saken. Han sikret bare at -Coller ikke kunne hindre han fra å angripe frontbyene hans i krigen.

Razor burde kanskje ha snakket med oss først, og så hadde vi løst det uten problemer, men han er villig til å løse det nå, så jeg burde ha tatt dette problemet på pm.

Jeg håper Razor har tatt litt lærdom av det, og så har jeg tatt masse lærdom av dette og skal tenke litt mer over hva jeg skriver før jeg sender det.

Jeg burde tatt dette privat, men nå som jeg gjorde det her, så kan vi heller fokusere på det som kan fikses og ikke på en tabbe som en person gjorde.

Vi gjør alle tabber, og denne har nesten ikke noe å si på utfallet av verdenen. Problemet vil begynne når krigen starter uansett om Razor startet litt før eller ikke.
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
hmm, no balls? jaja

Du får mene hva du vil Sindre. fakta er at jeg og nok en del andre mener at jeg gikk litt over streken. Dette betyr ikke at det jeg skrev er feil, men ting ble nok litt overdrevet og tatt ut av kontekst. Poenget mitt er at jeg ikke så saken fra razor sin side og snakket ikke med han om det. Jeg gikk alt for hardt ut mot han og han fortjener da en unnskyldning.

dette betyr ikke at det han gjorde er innafor, men han fortjener ikke så mye hate for det og vi gjør alle feil innimellom. Syntes ikke at vi skal dømme en person så hardt for en feil han har begått.

Nå får vi dra inn CM her så vi kan finne en løsning på problemet og ikke bare hate på folk.
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Orker ikke lese alt det dere har skrevet i dag ass 50%+ bs alt sammen!
Se det fra vårt synspunkt:
Coller kunne sendt deg støtte og razor kunne da ikke angrepet deg på 3 uker (i følge reglene, hvor det kun er faktisk sperre i 48 timer men hvor det er ulovlig enninfor 3 uker da de deler nett). Dette hadde vært alt for ugunstig for oss da han fronter mot deg! Vi tok saken i egne hender da det ingen vei om dette og fikset oss denne fordelen mot deg og 1 til som jeg vet (huske rikke hvem), men det er her snakk om 2 spillere som fronter mot Razor.
Spørr du meg er dette helt fair. Coller kan heller bruke deffet sitt mot folk som IKKE fronter mot Razor, så kan andre hjelpe dere, det er løsningen på problemet og vi løste det for dere. Slutt å sutre! Trodde du hadde skillz jeg, ikke at du var avhengig av coller sin pp-boosting?
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Orker ikke lese alt det dere har skrevet i dag ass 50%+ bs alt sammen!
Se det fra vårt synspunkt:
Coller kunne sendt deg støtte og razor kunne da ikke angrepet deg på 3 uker (i følge reglene, hvor det kun er faktisk sperre i 48 timer men hvor det er ulovlig enninfor 3 uker da de deler nett). Dette hadde vært alt for ugunstig for oss da han fronter mot deg! Vi tok saken i egne hender da det ingen vei om dette og fikset oss denne fordelen mot deg og 1 til som jeg vet (huske rikke hvem), men det er her snakk om 2 spillere som fronter mot Razor.
Spørr du meg er dette helt fair. Coller kan heller bruke deffet sitt mot folk som IKKE fronter mot Razor, så kan andre hjelpe dere, det er løsningen på problemet og vi løste det for dere. Slutt å sutre! Trodde du hadde skillz jeg, ikke at du var avhengig av coller sin pp-boosting?
Hadde denne sperren vært på 3 uker så hadde jeg sittet på bevis som viser at Razor startet med 1 spydman i støtte 4 dager etter at -Coller angrep meg, og sendte det inn til support.... Det har seg sånn at Tw-teamet har bestemt at det er 48t som gjelder i disse tilfellene, og det burde razor vite. Dere gjør dette mot meg, Barikmo og Speedy btw.

Hadde en liten følelse om at du viste om det, så blir litt skuffet må jeg si. det som er ille i denne situasjonen er at det er 48t som gjelder og ikke 3 uker... Hvorfor sender dere da en ny spyd hver 48t hvis dere trodde at der var 3 uker som gjaldt? Det gir ikke helt mening det du sier
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Ikke? Jeg påpekte det var 48 timer "faktisk" sperre. Dvs at Coller har null mulighet å sende støtte innenfor 48 timer. Etter 48 timer går jo sperren ut, og da aner vi ikke om han sender, derfor forsikrer vi oss ved å sende hver 48. time...
For å si det slik: Dette er ikke noe dere i Toby trenger å gruble mere på. Saken er løst og jeg har til og med vært så grei å fortelle dere åssen dere skal håndtere situasjonen, så bare å la det der ligge...
I tillegg er det snakk om den største pp-horen av dem alle som ikke kan deffe 2-3 spiller... Så trist om det er grunnlaget for Toby sin undergang ass, da er det ikke mye annet i stammen å skryte av enn Coller sin pp konto.
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Dette er ikke noe dere i Toby trenger å gruble mere på. Saken er løst og jeg har til og med vært så grei å fortelle dere åssen dere skal håndtere situasjonen, så bare å la det der ligge...
Eh, er du skækk?

Du har ikke løst shit Iver. Hva gjør vi med faking? nuking? Det oppstår mange problemer her som du tydeligvis ikke ser, og med den holdningen du har, og at dere ikke snakket med oss om det så er jeg ikke helt komfortabel med at dere ikke kommer til å utnytte dette senere i krigen hvis det starter å gå litt skeis for dere. Jeg mener at dette kan bli et seriøst problem, og om du skal ha den holdningen til det så får jeg snakke med noen andre i stammen deres rundt dette problemet.
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Hahahahaha :D
Jeg bare føler du og razor lager et større problem ut av det enn det faktisk er. Har mange fine løsninger til de situasjonene du snakker om, men deler det ikke på offentlig forum, det er bare idioti ass at alle skal drive å lese om planer og avtaler her...
Trodde du likte å overdrive på forumet jeg?
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Hahahahaha :D
Jeg bare føler du og razor lager et større problem ut av det enn det faktisk er. Har mange fine løsninger til de situasjonene du snakker om, men deler det ikke på offentlig forum, det er bare idioti ass at alle skal drive å lese om planer og avtaler her...
Trodde du likte å overdrive på forumet jeg?
Vel, jeg syntes nå at dette er litt seriøst, og tror det er flere som også gjør det. Hvis du har så mange gode løsninger, så feel free til å sende meg dem. Jeg føler at jeg ikke har så mye trust til dere etter hvordan dere behandler 2 ukers freden vi gav dere, så da føler vi at det ville vært greiere å finne en løsning med CM om dette.
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Hvordan kan du dra inn 2 ukers freden her? Vi har da faen ikke angrepet dere.... Eneste vi evt har gjort er å sikre at Razor kan delta *Når* krigen starter
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Poenget er at vi gav dere de 2 ukene etter deres ønske så vi ikke skulle vinne verdenen basert på skittent spill. De to ukene skulle brukes til å "ruste" opp så vi får en fair krig.

Det at dere nå bruker skittene triks for å hindre oss i å ruste opp deler av fronten er respektløst og viser hvor lite dere bryr dere om skittent spill blir en stor faktor i krigen. Dere kunne lett ha snakket med oss om dette, men det er kanskje for mye å forvente av dere?
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Skittent og skittent du... 2 sider av samme sak ;)
Så skal det nå sier at dere har Coller da... Sier ikke han spiller skittent, men det å kalle en krig mot han 100% fair, ehhh... se på antall byer han har a, gjett kor mye deff han har som han blir å sende til fronten... Hmm...
Står ikke å klager på at dere har han og griner over det, bare ytrer min mening av saken da du er så stolr over denne krigen som skal være så "fair" :p
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Wow alle er ree jo.

Kanke bare coller stacke vestfronten og andre kan stacke i øst? Det gjelder jo bare 3 spillere såvidt jeg har skjønt.
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Å se Coller spille TW er ikke ulikt å se Manu spille fotball, beint ut trist. Om det er noen som utnytter shady regler i spillet, så er det jaggu han.
 
Topp