Faktabørsen

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Som jeg liker å si om vårt samarbeid med dere, gir du dem et stykke av kaka, krever dem hele dritten. :)

LOL! Vi var forberedt på å la dere vinne, så du burde virkelig ikke snakke tull på off forumet angående det. Da er du virkelig helt blåst tvers igjennom.

Det var Helèn å Camilla sitt valg å gi dere ultimatum. Jeg sa bare sleng på Johnern så ser dere hva slags type Håkon er. Å så fort du begynte å snakke med Helèn så ble hun bare mer å mer irritert av den selvsentrerte oppførselen din, HÅKON. Dette er bare din feil. ikke John. Ikke Jostein. Det står på deg å den arrogante fasade oppførselen din.

Jeg sier ting som det er. du rører i grøten til den blir svidd. ;)

Men å la allierte i stikken, oppførselen til de i stammen din er ikke greit, Håkon. Du er bare bitter siden du ikke fikk viljen din nå. Ta deg litt luft. Virker som Alle øst for senter er strålende fornøyd:oops:
 

a new world

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
45
Du er så sinn Simen herregud. tar alt så personlig du ^^, Hver gang vi støtta dere så skjedde det ingenting på 2 dager og da tenkte vi selvfølgelig tanken på å ha tilbake deffet vi hadde sendt ned. Dette har skjedd hver gang vi har sendt deff til dere. Dere sier at dere har store planer om å få til ting men dere adlet ikke 1 by engang når vi sikkert har bundet opp minst 30 % av deffet til forskjellige Svele & :'(( )) medlemmer her i nord og når vi vil ha tilbake litt så skal du begynne å grine og prøve å legge skylda på meg? :=) Dere hadde veldig stor mulighet til å fjerna dem men dere adler jo faen meg ikke :)

Du skrev selv at du hadde lagt det som skjedde oss imellom bak deg. men det har du jo så langt ifra gjort når du nevner navnet mitt X antall ganger i meldingen du sendte til Chaos kontoen, hvor du rett og slett truer meg. og ber dem velge mellom Meg eller stammen din selvfølgelig velger han meg når dere bare snakker dritt om meg og ikke kommer med noe andre valg en de to du kom med. du skriver å spiller på en måte som skriker ut at du tror du er noe. mens alt jeg ser er et par ord og en stk sinna Simen ;)

Her var det jammen meg mye rart. Vi var vel strengt tatt ikke klar for krig mot Cup, men dere hadde planer om å adle de, så vi erklærte krig mot de å satte i gang å fake de dagen før for å hjelpe dere (Ser nå hvor rett Simen har hatt i det han har sagt, sorry Don Jon og resten av cup!)

Å ja, Simen har aldri sagt at han la den episoden bak seg, det var det jeg som gjorde. Ikke legger vi skylden på deg for noe heller, du var bare et uromoment som vi ville bli kvitt :)

Jeg kan forøvrig forsikre deg om at Simen ikke er det minste sinna, ikke griner han heller, tvert i mot jeg har ikke sett ham så happy på lenge.
 

johnern

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
1 spørsmål til mrzhalt, hvorfor la eget STAMME medlem gå i stikken?

er jo riktig avgjørelse og ikke svikte egen stamme

A New world, Det der er bare teit, dere hadde ikke planer om å adle av cup? hvorfor fikk jeg flere ganger sagt fra mrzhalt at de hadde noe personlig mot Don jon & andre cup medlemmer?? også gjør de ikke noe fordi de ikke klarer(?) de tror at den alliansen de har lagd nå holder men den tar dem nok fortere en de tror :eek:
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
1 spørsmål til mrzhalt, hvorfor la eget STAMME medlem gå i stikken?

er jo riktig avgjørelse og ikke svikte eget stamme medlem haha

A New world, Det der er bare teit, dere hadde ikke planer om å adle av cup? hvorfor fikk jeg flere ganger sagt fra mrzhalt at de hadde noe personlig mot Don jon & andre cup medlemmer?? også gjør de ikke noe fordi de ikke klarer(?) de tror at den alliansen de har lagd nå holder men den tar dem nok fortere en de tror :eek:

Ikke snakk John, du snakker bare vas. Problemet er måten du overgikk Håkon og Jostein sine ønsker. jeg syns synd på de som har deg i stammen. Jeg har sendt hele samtalen vår til 60 spillere. Sååå... ikke drit deg ut for mye nå.

Hvor har jeg sagt jeg har noe pesonlig mot Don Jon? hehe. Smygende pappeske som var problemet. Du slenger dritt å gjemmer deg bak berm. Så fort Håkon og Jostein satt deg på plass holdt du kjeft. Eller?:oops:
 

johnern

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Jeg overgikk håkon og Jostein? Jeg sa det jeg mente i en skype chat. også sender du den lange meldingen hvor du bare klager og klager. forventer du at jeg skal være stille når du snakker dritt til meg? og truer meg fra første stund? Jeg ville ikke beklage for det jeg sa btw men jeg hørte på lederne mine når jeg fikk beskjed og selv FLERE timer etter at vi var "ferdige" så sender du faen meg enda en melding på 500 ord hvor du skriver hvor misfornøyd du er og truer meg enda mer haha
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Sa det du mente, så ut som sutring på et helt nivå av de utdragene jeg fikk av Jostein.? Du truet med å trekke def troppene først John. Så er det rart jeg klikka på en liten dritt som deg? :)

Nei du overgikk ikke Håkon og Jostein, de elsker deg. Du er gullgutten til Berm.... som ble adlet noen dager etterpå. karma? ironi? Så nå klager du jaggu meg enda for hvor vi har adlet. (Skal innrømme jeg lo meg skakk i hjel når jeg så på tlf at du hadde blit adlet)

Jeg skjønner ikke hva du prøver å oppnå nå. Prøver du å splitte fienden din? For det er jo til CUP, SVELE og GLEDE sitt beste! oh wait.
 

johnern

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54

a new world

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
45
1 spørsmål til mrzhalt, hvorfor la eget STAMME medlem gå i stikken?

er jo riktig avgjørelse og ikke svikte egen stamme

A New world, Det der er bare teit, dere hadde ikke planer om å adle av cup? hvorfor fikk jeg flere ganger sagt fra mrzhalt at de hadde noe personlig mot Don jon & andre cup medlemmer?? også gjør de ikke noe fordi de ikke klarer(?) de tror at den alliansen de har lagd nå holder men den tar dem nok fortere en de tror :eek:

rorbur det var snakk om, aldri vært i cup, men i MBMA
Kjempe gøy og våkne til å ha mista 4 byer. men det var bare fordi :'(()) er feige og snik adler meg når jeg sover.

når det kommer til å si at du lo deg skakk ihjel så sa jeg det på skype fordi jeg viste at dere gjorde det #synsk

Onsdag:
https://gyazo.com/d61bc3d97248b43a3e3bd3be46367646
" Nå tipper jeg simen og helen koser seg 10:13 "


https://gyazo.com/b9046e270589e1ced97443cfc14956d3
"Jeg ser for meg at simen og helen har poppet champagnen og feirer jeg 10:53 "


Nå synes jeg at både du og Simen skal slutte å tilegne meg meninger og uttalelser som ikke har rot i virkeligheten.

Hva Simen sier og mener får han ta på sin kappe, samme gjelder deg, hold meg utenfor.
 

johnern

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
rorbur det var snakk om, aldri vært i cup, men i MBMA



Nå synes jeg at både du og Simen skal slutte å tilegne meg meninger og uttalelser som ikke har rot i virkeligheten.

Hva Simen sier og mener får han ta på sin kappe, samme gjelder deg, hold meg utenfor.
Så slutt og meld deg inn da :)
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Det var ufint av Glede å bryte IAP slik det gjorde. Men det gjorde ikke saken mindre gøy. med tanke på situasjonen vi hadde. Hehe. Men vi i -ST- var klare for å gå helt ham på Glede FOR deg. Så kom det med at BERM trengte tydeligvis def mer enn oss.. Der roten til problemet lå.

Dette vet du er sant.
 

johnern

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Vi sa vi trengte litt deff tilbake. og vi tilbydde å la det stå når vi fant ut at dere trengte det så jævlig mye som dere gjorde. Skjønner heller ikke hvorfor dere ikke avbrøyt IAP/alliansen dere hadde med :'(()) når de allerede hadde brutt den med oss. du sa selv at dere var som en " søster stamme av BERM " men alliakvel valgte dere å gi dem 48(?) timer fred når dere kunne adlet opp alle byene der nede innen nå. Men du som enehersker og leder i stammen din så tenkte du sikkert at dere gikk i døden hvis dere hadde gjort det.
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Vi sa vi trengte litt deff tilbake. og vi tilbydde å la det stå når vi fant ut at dere trengte det så jævlig mye som dere gjorde. Skjønner heller ikke hvorfor dere ikke avbrøyt IAP/alliansen dere hadde med :'(()) når de allerede hadde brutt den med oss. du sa selv at dere var som en " søster stamme av BERM " men alliakvel valgte dere å gi dem 48(?) timer fred når dere kunne adlet opp alle byene der nede innen nå. Men du som enehersker og leder i stammen din så tenkte du sikkert at dere gikk i døden hvis dere hadde gjort det.

Du har rett. Vi er feige å redde for krig. :)

Vi har hatt løpende kontakt med både Jostein og Håkon angående når vi bryter IAP og aksjons planene våre. Snakk med de å sjekk opp ting før du utaler deg. Du fremstår som kunnskapsløs når du ikke sjekker opp dette.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Ser jo å mye byer john mista, rart å faktisk tro oppriktig at berm muligens måtte trekke litt deff simen?
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Ser jo å mye byer john mista, rart å faktisk tro oppriktig at berm muligens måtte trekke litt deff simen?

Det var tidenes dårligste argument Håkon! Nå lo jeg faktisk av deg. Glede brøyt IAP. Johnern ante ingen fred å fare. Resultatet hadde vært nøyaktig det samme. Ikke sant? :oops: Så fort vi startet aksjon mot Glede ( planen var i morgen, Da hadde glede mistet 6 byer 06:00:01.) De hadde vært adlet opp på svært kort tid.
Ta deg sammen Håkon. Dette er for svakt av deg.
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
DU som valgte Johnern over -ST-

Om du trenger tropper syns jeg det helt SYKT av deg å komme med slike spørsmål. Er du seriøs? Hva faen?
 
Topp